16. marca 2014

Striedam štýly. Zase.. :)

V piatok som bola u lekárky v BA a to sa málokedy zaobíde bez aspoň menších nákupov :)
Aj keď som hrozná, dúfam že ma aj napriek tomu aspoň trošku máte radi, tak vám sem pridám aspoň veci čo som si ponakupovala.
Kým sa trošku nerozpíšem. Neskôr... hihi


Tieto cute zošítky som našla v H&M a jednoducho som ich musela mať


Trošku selfie moment s novými okuliarmi

Nové šatičky


Nové gate, rifľová bundička a tričko


Spojenie 2 vecí. Roztomilá rifľová sukňa a v nej zastrčené jednoduché čierno-biele tričko


A môj ini-mini "hipsta" batôžtek <3



Pesnička tohto týždňa, ktorá mi ide do omrzenia už niekoľko dní

Yellow Claw - Shotgun ft. Rochelle 



Počasie je fajn, akurát na víkend sa trošku pokazilo a u nás vytrvalo fučí a občas poprší.
Ako je to u vás? Svieti slniečko ? :)
Jar sa pomaly blíži a mňa už začína všetko svrbieť, od nedostatku pohybu.
Musím oprášiť korčule.

2 komentáre:

  1. veľmi sa mi páči nový design blogu, zase :) a aj všetky tvoje nové veci! a aj ty, v takom tom dobrom zmysle, si úplne mega žena o.O keby som chlap a ty nemáš svojho chlapa...;)
    u nás je rovnako, na víkend som bola doma, ale ani počasie mi ho našťastie nepokazilo :) a dnes som už späť vo svojom kolotoči a bolo fakt pekne von, i keď som väčšinou videla svet len spoza okna autobusu :) zas sa rozpisujem -_- teším sa na to, keď sa rozpíšeš! :3

    OdpovedaťOdstrániť
  2. máš zabitý vkus :3 libový, jooj žená si topkis. :) PS: Prídem si tie veci ukradnúť :-*

    OdpovedaťOdstrániť