6. októbra 2013

Crazy friday, lazy saturday/sunday

Tak sa vám opäť hlásim, po nejakej tej dobe :)
Piatok bol celý bláznivý. Počas dňa v škole mali všetci dobrú náladu (ako každý piatok), ale aj tak tam bolo niečo iné. Taká väčšia uvoľnenosť.

Ja som s tromi ďalšími kamarátkami necvičila, takže sme telesnú trávili tajným fotením, pretože keby nás vidí triedny, sodoma-gomora s nami. Na telefóny je neuveriteľne háklivý.


NG a WeKey :) 

 Viky, ja, Ivka a Yasmin





 Povedzme si úprimne, Yasmínkine vlasy fascinujú takmer
každého, tak si baby urobili fúziky :D


Toto bola naša finálna fotka :)

A neskôr, v noci, keď som s najlepšou kamarátkou pozerala XFactor, trebalo ďalšiu fotku :)


Môžem vám akosi popridávať ešte to, čo som mala počas týždňa odfotené a na dnes asi bude všetko, čo by som vám zdelila. Snažím sa písať jednodielku, vyzerá to celkom zaujímavo, môžete sa tešiť :) Nebudem hovoriť presný dátum, lebo poznáme sa, teda.. *cough* vy poznáte mňa, aká som lenivá, čiže :D 






 Kávičkovali sme si s Chichom a so Simi. Takmer každodenná rutina, po škole kávička v miestnej kaviarni Victoria. Takéto krásne srdiečkové latté mi urobili :)

 With love, -A



6 komentárov:

  1. klobúk ti neskutočne pristane a ten celý outfit sa mi moc páči :3
    na jednodielku sa teším už teraz :3333

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Jééj som rada, že po dlhšej dobre som sem prišla a našla nové články :) Veľmi sa teším :) Krásne fotky a aj tie outfity vyzerajú super :) Na jednodielovku sa veľmi teším...-Nika

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Ang :) just few words from me...MILUJEM TVOJE NOVÉ JA o.O ♥ maximálne...to je asi všetko, čo som chcela povedať :) a ešte že si úplne krásna a že máš okolo seba krásnych ľudí :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Angie, úplne úchvatne vyzeráš na tých fotkách!

    OdpovedaťOdstrániť
  5. <3 <3 <3 skoro som umrela keď som videla tie fotky:))) neskutočna radosť, Lubim ťa!:-*

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Skvelé fotky!! + mocmocmoc sa ti hodí ten klobúk :)) -Tins

    OdpovedaťOdstrániť