28. decembra 2013

Random post, or What´s going on in my life.

Hlásim sa Vám, opäť :)
Ďakujem za krásne dlhé komentáre k predchádzajúcemu postu :) Naozaj :)

Veci sa asi majú k lepšiemu. Asi väčšina z vás nevie, ale pred pár týždňami som sa s kamarátom prihlásila do X-Factoru, že teda skúsime to ako duet. Po týždni mi zavolali, aby som im poslala 6 videí, kde spievam. Svinstvo je, že zavolali iba mne.
A tak som naspievala, zatiaľ vám sem hodím iba jednu, keďže ostatné sa mi ešte nahrávajú na Youtube.
Prijímam kritiku :)
Videla som niekoľko skvelých filmov, ako napríklad: 
<--Izba samovrahov alebo Stuck in love-->
Smutné filmy, ale to je také moje <3 Rozhodne odporúčam pozrieť.


S chlapcom sa to pohlo, dajme tomu. Zistila som, prečo ma jeho bývalá tak strašne znenávidela. Chce ho naspäť. To bolo presne to, čoho som sa bála.
Boli sme na Štefánskej zábave, v tak veľmi mnou spomínanom Bowlingu. Spolu sme si robili srandu, že sa radšej nebudeme poznať, keďže tam bola s ním aj ona. Prvú polovicu večera to tak aj bolo. Na celé čo som sa zmohla, bol smutný úsmev smerom k nemu, ktorý mi opätoval. Keďže sme mali stôl v nefajčiarskej časti, chodila som si zapáliť von pri schody. Keď som tam bola s dvoma holkami a kamarátom, zrazu vyšli oni dvaja von a išli dole schodme. Strašne som sa bála a aj ma to dosť zobralo. Celú hodinu a pol som sa s ním nestretla, nevedela som, čo to znamená pre "nás". Išla som za druhou partiou kamarátov, keď sa zrazu objavil predo mnou so slovami Ty poď so mnou a stiahol ma tancovať. 
Doteraz nechápem, ako som mohla 2 hodiny vkuse tancovať. S ním to bolo samozrejme super, ale tak či tak, postúpala som mu snáď všetky prsty :D

 Vyplynulo z toho, že bývalú poslal kade-ľahšie. Asi prvý krát som zažila, že sa chlapec ku mne viac menej verejne priznal. Celú noc ma objímal, dával pusu na líce, poviem vám, srdce mi plesalo.
Čo mi však trošku vadilo, bol šepot z každej strany: Čo spolu majú? Títo dvaja? Pišky a Angie, ČO?
Ignorovala som to a užívala som si večer.

Keď som sa krátko pred pol 2 zobrala, že idem domov, išla som sa rozlúčiť a on sa rozhodol že ide so mnou. Keď som sa ho vonku v daždi pýtala, prečo sa neostal baviť, len sa usmial: Čo by som tam bez teba robil.
Taxík zastavil pri mojom dome, len som otvorila zadné dvere, dala som mu rýchlu pusu na kraj úst a teda že Dobrú. Reakcia v štýle, v žiadnom prípade, idem s tebou.

A nasledovalo to isté, čo už sa stalo pred pá týždňami. Utieral mi dážď z tváre, objímal ma ako keby ma už nikdy nechcel pustiť. 
Keď mi povedal, že ma má veľmi rád a vtisol mi pusu na nos a na čelo, myslela som, že sa roztečiem a splyniem s mlákou na zemi.

A už si konečne priznám, že som zmotaná. Kvalitne. 
Ale stále neviem, čo bude teraz.

Ale dúfam v to najlepšie.

neskôr možno pridám príspevok s nejakými drobnosťami, čo som dostala od Ježiška, aj tak nemám v hlave teraz nič :-)

Užívajte sviatky plnými dúškami :-*

Vaša Ang


6 komentárov:

  1. Angie ja ti to tak moc prajem♥ čítala som to s priblblým úsmevom na perách :) prajem ti nech to dobre dopadne a nech ste spolu šťastní, lebo sa dá povedať, že on je príčinou prečo čítame šťastné zamilované príspevky narozdiel od smutných depkárskych♥ A to je úžasné :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. drzim ti palce aj s X aj s frajerom :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. toto je ako z filmu!! :D wuaaa držím palce fakt úprimne :)
    Mimochodom Stuck in love je užasný film! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. tak veľmi ti to všetko prajem :) strašne silno dúfam, že ti to vyjde :)
    inak mám pocit, keď tak toto čítam, akoby som čítala knihu alebo niečo, príde mi to úžasné a také wow, neskutočné miestami až o.O je ti jasné, že o takom niečom snívam už od takých 15 rokov? :P
    Izba samovrahov...fuh, ten film je iná pecka :O také zmiešané pocity vo mne vyvolal...

    OdpovedaťOdstrániť
  5. tak teda.. som rada, ze si stastna prajem ti, nech ti to tak dlho ostane a nech vam to bude klapat :) + aj v xfactore.. ja som raz doma 'zo srandy' povedala ze by som tam isla.. no amen tma... -Tins

    OdpovedaťOdstrániť
  6. ahoj kde si možem pozriet film stuck in love? :O

    OdpovedaťOdstrániť