7. apríla 2014

Your weirdness will make you stronger.

No čo, ako sa máte holčiny moje? Alebo chlapci, i keď silno pochybujem :)
Prišla som na myšlienku, že sa treba preniesť cez minulosť, nech už vám dala dobré alebo zlé spomienky. Treba si z nej zobrať to najlepšie čo vám dala a pohnúť sa ďalej :)
Keď som si toto uvedomila, všetko začalo byť ľahšie, teda aspoň pre mňa.

Mám náladu na také random obrázky, čo poviete? :) 


Táto "poemka" ma neskutočne pobavila :)




Čaj, čaj, čaj :3 Ak je niečo na svete, čo mám radšej, nech ma na mieste zasiahne blesk.
Čierny, zelený, ovocný, je to jedno, proste čaj.







1 komentár:

  1. Je ťažké hovoriť ľuďom o sebe- tak, to si vystihla, dievča! Pekné obrázky. Páči sa mi, že na mieste, kde sú preškrtnutí priatelia, sú knihy. Bože koľkokrát ja už tým svojim povedala, že nech mi dajú ešte hodinu, lebo mám posledné stránky a chcem si ich vychutnať! :D

    OdpovedaťOdstrániť