11. mája 2014

New beginning? Better ? I think so.

Posledný týždeň aj zopár dní boli celkom hektické, povedala by som. Zlé známky sa pred mesiacom nahromadili and now I´m working my ass off aby som ich opravila. Mala som problémy s najlepším kamarátom, ktoré sa vyriešili, no zároveň nie.

Zopárkrát som vybehla von s kamarátmi, pozerať hokej, len tak si sadnúť. Spoznala som nového chlapca, akéhosi kamaráta mojich kamarátov (už sa to zamotáva, čo?).

Už prvý krát mi vcelku udrel do očí. Modrooký blonďák, tunely, tetovania.
Taký sympaťák, čo vám poviem :)
Síce sme príliš nekomunikovali, ale všímala som si ho. 

Druhý raz sme sa stretli včera. Povedala som si, kašlem na to. Páči sa mi, prečo sa nespoznať viac?
A tak som sa ho stále niečo pýtala, kecali sme, zavolala som ho hrať stolný futbal.
A uvedomila som si, že sa mi vážne páči.

Facebook je čarovná vecička, stačí ťuk a môžete niekoho spoznať lepšie za krátku chvíľu.
Moja krátka chvíľa sa odohrávala od pol 3 do pol 6 rána. 
A fakt, že sa mi páči sa ešte prehĺbil. Zistila som, že vo viacerých veciach máme rovnaké názory a že chápe, čo sa snažím povedať tam, kde to ostatní moc nechápu.
Dohodli sme sa, že skočíme von, pokecať a tak.
A tak sa stalo, sedeli sme kecali sme a na moje celkom veľké prekvapenie, príjemné, aby sme sa rozumeli, ma pobozkal.
Neprotestovala som, srdce som mala až v krku.

Tak som konečne trochu viac pochopila výraz fall in love.
S Kristiánom to bolo pomalé, dlho som zisťovala, čo cítim.
Tu som, doslovne, do toho spadla. A to sme sa poznali len zopár hodiniek.
Vyzerá to zaujímavo.



A dúfam že to vydá, pretože vyzerá ako naozaj skvelý chalan, s ktorým môžem byť naozaj šťastná :)
Nevadilo mi, len tak sa objímať a nič nehovoriť. Nebolo to to pravé trápne ticho. Bolo to príjemné.
Myšlienky mi blúdili hlavou, no ani jedna nemala tú nutnosť aby bola vyslovená.
V tom momente mi stačilo len jednoduché bytie-nebytie.


















1 komentár: