27. novembra 2012

Everything has beauty.

Ako tak pozerám, posledný príspevok som pridala 15. 11. Zase sa strašne hanbím. Akosi nebol čas. Boli spoločné akcie s triedou, potom som sa učila a potom som jednoducho doháňala pozeranie Gossip Girl. Teraz mi v telke ide Teddy, či ako sa to volá. Perfektný film, čo vám poviem!! :)

Včera aj dnes sme mali štrajk, tak dúfajme, že sa to potiahne ešte celý týždeň. Včera som fajnovo vstala o 1, dnes o pol 12, keď ma zajtra dotiahnu do školy, tak netuším, ako vstanem. Vôbec .. Čo vy? Máte aj vy štrajk? :-)

Vážne neviem, prečo píšem tento článok, keďže ako samy vidíte, o nič v ňom vlastne nejde. Pridám vám sem pravdepodobne niekoľko "random" obrázkov a potom sa pustím do písania Unbroken.



Koľko kníh! Doma ich síce mám pomerne veľa, ale toto je mazec. Mať tak veľkú bielu izbu, tmavé parkety, bez akýchkoľvek poličiek a v rohu iba naskladané knižky :) Knižky s príbehmi, ktoré ma zoberú  do iného sveta. Do toho krajšieho, ako je tento.

Čo by som ja dala za takýto šatnííííík. I keď síce nemám moc nohy do kraťás, aj tak by som bola asi úplne v prdeli od radosti :-)



Okrem toho, dávam to povedomia jednu pesničku, ktorú stojí za to si vypočuť, tak ako aj interpreta ako samotného :) Určite ho všetci poznáte, ale aj tak :)


Pesnička od Eda Sheerana- Sofa, je fakt perfektná :) 
Vypočujte si ju :-)

Ďalej, neviem či ste si všimli, ale pribudla rubrika Ask me. V nej mi môžte v komentároch nechať odkazy, otázky alebo vaše pripomienky :-) Zvládnem kritiku ale poteší aj niečo milé :-)



3 komentáre:

  1. Ed nesklame... Paci sa mi ta pesnicka, vdaka za typ ;) a uz sa naozaj tesim na dalsiu cast :))

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ach angiee ! Co by som dala za tolko kratas a hlavne strajk ! Mali sme 1E den ! Dakt uzas -__- A mama mi cil xhasla tak necidim na klavesnicu :D dufam ze to prelustis :DDD ale xelkovo mi to ide :DDD acj..a este co bu som dala za uplne uzdracenu paprcu :(((

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Sofaaaa, milujem tú pesničku! Jedna z Edových naj naj :)

    OdpovedaťOdstrániť