3. novembra 2012

Take me home.

Po dnešnom Little things video som sa cítila, ako malé dievčatko. Zababušená do paplónu. notebook 10 cm od tváre a plakala som ako malá. Ako to robia, oni či Ed, že zistia, čo cítite, vložia to do pesničky a vyvrátia vám to?!


Vidieť ako mi Niall polminúty hľadí do očí, ja jednoducho... nevedela som, či sa mám smiať, plakať alebo čo.. Nakoniec som plakala, smiala sa a lapala po dychu. Ľúbil sa mi Harryho úsmev počas jeho pasáže, ale strašne :)







Toto je pre tie Directionerky, ktoré si nemyslia, že je to nefér voči chalanom: Sneak peaks
Sú tam ukážky 24 sekundové z každej pesničkyokrem jednej, ktorú si nepamätám a nechce sa mi to hľadať :)
A tu: Rock me! je celá pesnička Rock me :)
A tu: They don´t know about us! Bože, ja sa posereem!
Nialler je tam maximálny: I want you to rock me! I want you to hit the pedal, heavy medal, show me you care!  
A Louisove výšky? Klobúk dole, konečne mu dali aj nejaký priestor sakra!! 
Konečne nechajú spievať všetkýých!!!


Teším sa na tento album ako blcha ty kokso! Je predobjednaný, takže snáď mi príde ešte v ten deň :) Takisto som si predobjednala aj ten ich box, ten by mi mal tiež dojsť, teším sa stašne strašne, taaaaaaaaaaaaaaaaaakto moc :D

Vaša popolnočná, uspievaná Ang (už viem skoro celé Rock me naspamäť, yeaah) :)

9 komentárov:

  1. ááách oni sú takí úžasníí :) ja ich neskutočne žeriem .. áách .. také dokonalé pesničky maju .. ja pozerám klip ku Little things v kuse v kuse to sa nedá nepozerať.. už som si aj stiahla do mobilu ten klip aj pesničku .. to .. oni ako keby presne vedeli čo potrebujeme .. :) ách .. :D:) v kuse sa usmievam ked počuvam ich pesničky .. :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. aj ja pozerám klip dokola :) i keď možno ten rekord na veve neprekonáme, nikoho to vlastne nezaujíma až tak :) hlavne že tá pensička je taká, aká je :) ľúbilo sa mi niečo, čo som videla na twittri: What make you beautiful nám povedalo, že sme krásne. Little things nás donútilo tomu uveriť. a je to 10000%ˇpravda podľa mňa :) nikdy som necítila, že by moje chyby mohol mať niekto rád.

      Odstrániť
  2. ty mi asi čítaš myšlienky Ang♥ Rock me je niečo neskutočné! geniálne peckové, famózné!♥ a tá Niallova časť:O♥ Harryho začiatok je niečo neskutočné♥ tak dokonalá pesnička, textovo, hudobne a hlasmi že konec, Louisove výšky sú graciózne♥ Toto: I want you to rock me! I want you to hit the pedal, heavy medal, show me you care! si pospevujem už asi niekoľko hodín :D a nešibe mi z toho, celé je to úžasné!♥

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. asi tak, konečne nechávajú Louisa poriadne spievať aj výšky.. on má fakt prekrásny hlas vo výškach a v Rock me je to úúúplne počuť!! :)

      Odstrániť
  3. úplne súhlasím :) keď sa cítim sama, počúvam Little Things a vlastne všetky ich pesničky a predstavujem si, že ma niekto raz bude mať rád takú, aká som :) ..
    ak sa môžem spýtať .. skadiaľ si si objednávala ich album a aj Yearbook ? :)

    úžasný blog, mimochodom :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. a verím tomu, vďaka ten pesničke :)
      -album aj yearbook som si objednávala z http://sk.imusic-shop.eu/ :)

      Odstrániť
    2. ďakujem :) .. ja som si ešte z internetu neobjednávala (znie to, akoby som bola z Marsu) a teraz trošku zápasím s tým formulárom ... prosím ťa, treba tam vyplniť také že IR, VAT a Company ? .... myslím, že dátum narodenia naozaj nepotrebujú .. :D

      Odstrániť
    3. ale neznie :) :D nie, netreba nič také :) len meno, adresa a tieto hlúposti, nič iné :)

      Odstrániť
    4. no, už to mám :) .. ďakujem :)

      Odstrániť