28. marca 2013

It´s scary how much you can hide behind your smile.

Hlboko sa ospravedlňujem, že som zase takmer mesiac (ak nie celý) nič nepridala.
Nebola nálada, nebola múza a ani sa mi nechcelo. 
Dnes opäť odchádzame na chatu, kde bude veľa snehu. To by mi nevadilo, ale dostať sa tam so mnou bude veľká zábava. Posuň očkom o pár milimetrov dole a uvidíš dôvod.
V utorok po škole mávam volejbal hodinu a pol. Tohtotýždenný utorok nás bolo iba 6 a tak sme cvičili niečo ako smečovanie. Rozbehnete sa asi 2 kroky, potom dupnete oboma, čím vlastne vyskočíte a cez sieť oboma rukami prehodíte čo najväčšou silou loptu, ako keby ste smečovali.
Urobila som dva kroky, vyskočila som, pekne som loptu prehodila a keď som dopadla, moja noha urobila čudný pohyb. Dopadla som na kraj botasky, čiže noha sa mi zvrtla a nevedela som ňou hýbať. V tom momente s ňou ešte nič očividné nebolo, šla som na lavičku a pozerali sme s profesorom, či je napuchnutá. Nebola. Povedal, aby som šla do šatne, že mi na to pustí studenú vodu. V momente ako som si cca o minútu neskôr dala dole botasku a ponožku, nad členkom mi noha napuchla takmer do veľkosti tenisovej loptičky a to nepreháňam. 
Z učiteľa aj zo mňa stiekla všetka farba, ihneď utekal bežať rodičom, došli sa na mňa pozrieť riaditeľ, zástupkyňa, všetci ľútostivé pohľady, za ktoré by som im v tej chvíli najradšej vypichla oči. Bolelo to ako fras, slzy mi tiekli potokom, ale nevydala som ani hlásky. Prišiel otec, zobral ma do Galanty, keďže v našej ultramodernej Šali nemocnica už nefunguje. Po ceste som plakala ako malá, strašne som sa bála, že to mám zlomené a budú mi to musieť naprávať. Poslali ma na rontgen a čo zistili? Nič :)
Noha nie je zlomená, nemám vyvrtnutý členok, nemám vyskočené nič,... 
Vraj sú to len šlachy či čo. Šetriť nohu, civičť nebudem asi vyše mesiaca, čo ma TOTÁLNE ZABÍJA!!!
A tak sa premávam po byte jak veľký tuleň na kolečkovej stoličke, po barlách a nechávam sa obskakovať (čo ma štve ešte viac.)
Mali ste už niekto niečo také? Nech viem čo mám približne čakať.


Od 17.-21.6. ideme do Paríža, teším sa ako malá :-) 
Máme na pláne ten cintorín kde sú pochovaní umelci ako Edith Piaf, Jim Morisson a podobne. Eiffelovka, Louvre, Moulin Rouge,... Všade pôjdeme. Čo vynecháme bude akurát Disneyland, ale to mi až tak nevadí. Teším sa na Starbucks. Na hotel, keďže ide takmer celá naša trieda, to budú noci :-)
Možno pôjdeme aj do múzea rôznych parfémov, do múzea, kde sú impresionistické diela, na čo sa obzvlášť teším.
A už len ten pocit, keď budeme mať rozchod, prejdeme sa po uličkách s malými kaviarňami, s pouličnými umelcami..
Budeme sa plaviť po Seine.
Budeme na Eiffelovke počas toho, ako bude blikať.





 Toto som čistá ja :)
 Čo by som dala za to, aby som mohla aspoň jeden deň zažiť na Rokforte ako taký.
V apríli bude v Bratislave SlavCon, chystá sa niekto? Kto nevie o čom hovorím, prečítajte si :)
http://slavcon.sk/


Určite pozeráte PLL, však?!!!!!! 
Povedzte mi, ako to takto mohlo skončiť? Nechááááápem!!
Kto myslíte, kto je RedCoat? Je Toby predsa len na strane dievčat?
Koho ruka ťahala tú ruku zo zeme?!
AaaAggGGgRrrRRRhhHHh!!!
A teraz máme čakať až do júna? Nenávidím ich za to! :D 
Nejaké teórie???




12 komentárov:

  1. ha! milujem tvoje príspevky! hlavne ich názvy! a tento silno chválim :)
    je mi ľúto tvojej nohy...ale tak aspoň si oddýchneš a byť obskakovaný tiež nie je na škodu ;) som rada, že to nie je až také vážne..ono sa to zahojí a funguješ ďalej, ani si nespomenieš, že ti niečo bolo :) ja osobne som to nikdy nemala, tak ti neviem povedať, aký to bude mať priebeh a čo čakať...
    a máš superne namaľovaný nechet na palci! :3
    wuááá! každý niekam cestuje toto leto, len ja budem asi doma kvasiť a zavárať kompóty :/ ale s tichou závisťou v očiach ti veľmi prajem, nech si to tam užiješ najviac, ako sa bude dať :)
    história ma moc neberie tbh..a ani PLL nepozerám, takže neviem, o čom hovoríš moc :D
    rýchlo sa uzdrav :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. no veď jo, na začiatku je to celkom fajn, ale potom, neviem, neviem :P
      -ďakujem :D tak isto reagovala mama mojej najlepšej kamarátky, nie že ako sa to stalo a podobne, ale že dobrý lak na palci :D
      -neviem či sa dá až toľko závidieť, ideme na 5 dní, z toho 2 sú cesta :/ ale teším sa..
      -nevadí, ďakujem :))

      Odstrániť
  2. Pamatas si tu ruku moju ? Ani oni najprv nevedeli co to je --_-- 2x na renegen vsak v pohode. Oww... aj mna by to stvalo! A moc! A bude asi tazke nabiehat znovu na zabehnuty rezim ale ty to zvladnes ! :) a slachu natiahnute...mmm. nic moc. Nic prijemne. Treba sa pred kazdym cvicenim poriadne vystrecovat, aj ked neviem ako by to pomohlo pri clenku :DD uzi si sneh ( ja ho mam uz po krk, beznadejne tuzim po slnku, vode, tepluckom vetre, sortkach, satach, a dlhych dnii :) a hlavne na prazdniny! ) a rychlo sa uzdrav :) a pll...ja to kukam na jednom ceskom programe a ja neviem co to a kolkata cast to je :D teraz skoncila cast tak ze Aria si obliekla ten cerveny kabat a volaky chalanisko sa jej spytal ci je Vivien :D no posielam kisses a uzdrav sa ! :))

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. A aj by som zabudla! OH MY FUCKINNN GOOOOOOSHHHHHHHH!!!! Paris :3 och och och. Sa mas !!! Juj :)

      Odstrániť
    2. -pamätám, bola si z nej zúfalá :D veď to, už 2 mesiace chodím do posilky a zrazu puf, mesiac nič, prisahám, za tieto 3 som pribrala aspoň 5 kííl!! :D
      -akurát sme na chate, keď sme prišli, bolo tu 5 centy, nes sa zobudím a polmetra (a to stále snežííí!!:( )
      -tak som aj ja zvykla, ale som nedočkavá, vždy to pozerám dopredu a potom čakám :D too máš ešte dosť času do konca :D
      -veľmi sa teším, donesiem ti niečo :3 :) ďakujem!!

      Odstrániť
  3. -ja som mala prejstotu zlomenú nohu v členku (tuším 2 roky tomu je), byť obskakovaní je zo začiatku fajn, ale po čase mi to pekne liezlo na nervi, niet nad zdravé nohy :) máš dlahu, však? za koľko pôjdeš na kontrolu? a to sa dá určite do poriadku, neboj :) ani nebudeš vedieť že si s nohou niečo mala.
    -Ách, ten Paríž ti závidím! Dúfam, že potom nám sem popridávaš aj nejaké fotky :)
    - Na slavcon do BA nepôjdem, nakoľko bývam od BA ďaleko, ale keby to záviselo len na mne tak hneď idem :) a ty ideš?

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. -veď to, mám to len 3 dni a už sa cítim nadbytočná totálne, to mi dones, hento, tamto a ja sedím a čakám jak najväčšie, grrr :/
      -vieš čo, mám tam dlahu, ale mi ju zasadrovali.. o týždeň idem na kontrolu a možno mi dajú iba dlahu, čo by bolo lepšie, tú som už mala, ale uvidíme.
      -jasné :) veľa veľa fotiek. konečne budem v druhom najobdivovanejšom meste z mojej strany :P
      -kde bývaš?? aj ja bávam takú hodinku-hodinku aj pol vlakom od BA,.. neviem, ešte musím spracovať mamu, ale niečo, kde zažijem aspoň z časti atmosféru Harryho Pottera a bude tam toľko Potterhláv, si nechcem nechať ujsť :P

      Odstrániť
  4. - Nie len z tvojej strany, druhé najobdiovanejšie :D
    -bývam v Považskej Bystrici (taký zapadákov :/ ), veľa šťastia aby sa ti ju podarilo spracovať :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Pariz...moje druhe najoblubenejsie mesto :) tesim sa s tebou... a zlomena noha, no nezavidim, ja som nastastie este nemala nic zlomene... A PLL ved redcoat je Alison, Toby je na strane dievcat, lebo pustil Spencer a ta ruka ma neuveritelne serie! :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ani ja doteraz, už mi to lezie na nervy :/ a čo bolo v tom kufri?!!! :D

      Odstrániť
  6. Ja do pariza a remesu idem o dva tyzdne :))))
    Btw skore uzdravenie ;-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. fíha, super :-) určite sa tešíš, čo??
      ďakujem :)

      Odstrániť