6. marca 2013

Sometimes just a little things are enough for joy.



Tento chlapček je neuveriteľne roztomilý, čo poviete? :-)

Čo sa týka časti, dnes nebude, pretože idem spať ku kamarátke (resp. Nikol, čo ju už každý pozná).
Plus k nej prídu naši spolužiaci, čiže dnešný večer vyzerá byť veľmi fajn :-)
Ak sa bude dať, neskôr vám sem môžem hodiť nejaké fotky :-)


Včera sombola s kamarátkou v posilke, kam sme mali v pláne ísť okolo pol . Lenže medzitým som jej u mňa doma dala darček (Rihanna Loud tour DVD a Unapologetic) a tak sme pozerali, počúvali a ešte aj pizzu sme si stihli dať. Do posilky sme sa dostali až okolo 2, odišli sme okolo 3 a kým sme sa dostali do mesta, tak bolo 5 hodín. V kaviarni/bare/nazvite to ako chcete sme strávili 3 hodiny.
Rozprávali sme sa o našej budúcnosti, škole, rodine, no vlastne ako vždy. A kto nepozná ten pocit, keď môžete povedať hocičo, môžete sa správať hociako a ten druhý s tým bude v pohode, rýchlo si niekoho takého nájdite :-)

Dnešná brokolicová polievka s opečenými chlebíkmi. Nevyzerá práve chutne, ale bola, to vám teda poviem!

Včerajšie moje špagety so strúhaným syrom a kečupovými Darmi smrti, haha.. 
Ešte niekto je tu Potterhlava ako ja ? ;)



8 komentárov:

  1. ako ti nakoniec dopadol večer? :) jedlo vyzerá krásne :) a určite aj bolo chutné! :) Potterhlava som mierna, fičala som na knihách a teraz si s radosťou pozriem hocijakú časť, ak ide v telke alebo trebárs len tak :)
    "niekoho takého" som mala, ale ten pocit je fuč...takže začínam hľadať :D
    aaaa(dramatická pauza) veľmi sa mi páči názov príspevku :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. dopadol tak, že alkohol zvíťazil nad väčšinou zúčastnených, čiže som sa starala o všetkých, ale inak bolo celom fajne :-)
      -snažím sa nezmeškať ani jednu časť Pottera na Markíze, ale občas to nevyjde :-P
      -hľadaj určite hľadal :-)
      -konečne si to začínam uvedomovať, že i keď sa niekedy cítim bezdôvodne na hovno a proste, je tu "tá" nálada, musím sa od toho odpútať, pozrieť si film, prečítať knihu alebo niečo a nenechať sa ovládnuť.. niekedy to síce nejde ale snažím sa :-)

      Odstrániť
    2. vždy musí byť niekto zodpovedný :) na mňa to tiež väčšinou ostane :D mne to až do včera vyšlo stále...a teraz ma to štve, lebo štvorku mám fakt rada!
      tak je to správne :) pretože život je príliš krásny na to, aby sme nechali "tú" náladu stále prevládať :)

      Odstrániť
    3. veď zvykli sme si ;D ja som aj včera pozabudla prvých pár minút,ale potom som našťastie si vzpomenula.

      Odstrániť
  2. Potterhlava sa hlási :P hmm...normálne mi vybehli slinky :P

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. treba niekedy urobiť nejaké pokec, hovorím :)

      Odstrániť
  3. Už asi štvrtá Potterhlava tu! :D Anggg, dúfam, že večer dopadol dobre aj s kamošmí woo :D Nechceš mi doma variť? Vyzerá to veľmi veľmi fajn :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. výmenou za nekonečné hodiny kecania o Potterovi :D :)))

      Odstrániť