4. marca 2013

Unbroken (34)


,,Ako vyzerám?“ Hľadela na mňa Grace a zastrkávala si vlasy za uši. Bolo neskutočne vtipné, ako veľmi sa snažila zakryť svoje úmysly. Lenže jej občasné otázky ju prezradili. Ako vyzerám, ale nenecháš ma tam s ním samú, že, a podobne. Mne sa zas veľmi ťažko maskoval chichot.
,,Už som ti povedala, že dobre,“ prevrátila som očami.
,,Aha, už ide,“ zvýskla, div že nevyskočila z kože.
,,Grace, správaj sa trochu,“ sykla som smerom k nej a už som vstávala, aby som sa objala s Camom.
,,Čaute baby,“ usmial sa a odhalil biele zuby, ktoré popri jeho tmavej pokožke vyzerali žiarivo.
,,Ahoj,“ kontrolne som pozrela na Grace, ktorá sa tvárila všelijako, len nie normálne.
,,Grace, žiješ?“ Zamával jej rukou pred tvárou, až sa strhla.
,,čo?! Jasné,“ uškrnula sa.
,,Pred tou matikou, čo si dáte?“
,,2 latté, ty?“
,,Ja som skôr na presso, vyberte prosím zošity, idem to objednať,“ staval sa.
,,Nie, aj tak si potrebujem ešte zavolať, idem ja,“ položila som mu ruku na plece. Nechala som ich, aby si pokecali a postavila som sa do radu.
,,2 krát latté a raz presso prosím, na 7čku,“ usmiala som sa na mladú babu a odišla som bokom. Sľúbila som, že po škole zavolám Danymu a dohodneme sa, ako to bude počas Vianoc. Niallove pozvanie som mala stále zafixované v hlave veľkým výkričníkom a očividne nechcelo len tak odísť. Keď som sa však snažila dovolať Danymu, nedvíhal mi. Ani na prvý ani na druhý raz a tak som to vzdala a pobrala som sa k stolu, aby som sa mohla venovať hlúpo-húpej matematike.


,,Vieš, že na teba nechcem tlačiť,...“ Začal Niall so slovami o 2 dni, keď sme uňho ležai na gauči a pozerali film.
,,No?“ Zdvihla som sa na lakťoch a pozrela som sa naňho. Hrýzol si peru a vyzeralo jednoducho roztomilo.
,,Už si sa posunula s odpoveďou na Vianoce?“
,,Musím sa dohodnúť s tetou a ujom. Zajtra hneď po škole k nim pôjdem a dám ti vedieť, platí?“
,,Platí,“ objavil sa na jeho tvári úsmev, pritiahol si ma bližšie a pobozkal ma na pravý kútik úst.
,,Sleduj film, truľko,“ usmievala som sa a uložila som sa naspäť na vankúš, zatiaľ čo mi on prechádzal prstami po odhalenom bruchu.  Podchvíľou som mu ruku odstrkovala, hrala sa s jeho veľkou dlaňou, no oči som mala prilepené na obrazovke.
,,Ako môžeš robiť toľko vecí naraz?“ Doťahoval si ma, keď som zároveň pila, pozerala a zároveň som sa mu hrala s dlaňou.
,,Som žena,“ jednoducho som vytresla.
,,Ale prosím ťa, tomu dnes už nikto neverí,“ prevrátil očami.
,,Muco, to že ty tomu neveríš je niečo úplne iné,“ provokatívne som sa zaškľabila.
,,Aj chlapi vedia robiť viac vecí naraz,“ zamračil sa.
,,Ako napríklad?“
,,Nooo,...“ tajomne sa usmial a ja som v tom momente vedela, na čo myslí.
,,To sa nepočíta, ty úchylák!!“ Rozosmiala som sa na jeho jemne hanblivom pohľade.
,,Prečo?“
,,No proste preto. Počkaj, skúsim ti to vysvetliť tak, aby som sa nečervenala aj ja,..“
,,Ja sa nečervenám!“ Bránil sa.
,,Jasné a ja som uhorka,“ odignorovala som jeho hundranie.
,,Okej, vzdávam to. Proste to neplatí. Nájdi si niečo lepšie, ha!“
,,Sa neposer,“ vyplazil mi jazyk.
,,To ako sa so mnou rozprávaš?!“ Zhíkla som a vyskočila som, aby som si naňho mohla sadnúť. ,,To, že si medzinárodná hviezda, sex idol a neviem čo ešte, a že ťa žerie polovica ženskej populácie, neznamená, že i keď som oproti tebe iba úbohé obyčajné dievča,  že sa so mnou budeš takto rozprávať, jasné?!“ Začala som mu prstami blúdiť po rebrách. Ako som očakávala, okamžite sa začal usmievať a odtláčať mi ruky. Už na začiatku nášho vzťahu som zistila, že na rebrách je neuveriteľne šteklivý. A to sa mi veľmi hodilo.
,,Hej!“ Zastal a vážne sa na mňa zahľadel. ,,To si vážne myslíš?“
,,Čo?“ Zastala som aj ja nad jeho reakciou.
,,Ako to myslíš, že si iba úbohé obyčajné dievča?“
,,Niall, ja som si robila srandu,“ pozrela som naňho nechápavo.
,,Určite? Cítil by som sa fakt na pi*u, keby sa tak popri mne cítiš,“ zmraštil obočie nad tým, ako sa mračil.
,,Necítim sa tak!“
,,To som rád. Pretože vieš čo?“ Konečne sa usmial a zahľadel sa mi do očí.
,,No čo zas?“
,,Ty si moje dievča. A pre mňa nebudeš nikdy obyčajná,“  vlepil mi sladký bozk.
,,Kam chodíš na tieto sladké reči? Máš ich niekde napísané, alebo čo?“ Rozosmiala som sa a obzerala som sa po izbe.
,,Nie, to má po mne,“ ozvalo sa odo dverí. Obaja sme bleskurýchle otočili hlavu. Zatiaľ čo Niall okamžite vyskočil a objímal svojho brata, ja som ostala sedieť na gauči a len som na nich hľadela. Spoznala som Grega, keďže som ho maľovala, ale to neznamenalo, že som vedela, ako sa k nemu môžem či nemôžem správať a ako sa bude on správať ku mne.
,,Niekoho ti predstavím,“ počula som Nialla. Keď som videla, že idú ku mne, postavila som sa ku gauču a nahodila som automaticky úsmev.
,,Greg, toto je Andy, Andy toto je môj brat Greg.“
,,Teší ma,“ usmiala som sa a natiahla som k nemu ruku.
,,A toto čo? Niall! Ty si ju nenaučil, ako sa Horanovci vítajú?!“ Pozrel sa prísne na Nialla, no ten len pokrčil plecami a žmurkol na mňa. V tom momente ma Greg zovrel v drtivom náručí, až mi  takmer vyrazilo dych.
,,Ja som Greg,“ rozosmial sa na mojom výraze.
,,Andy,“ usmievala som sa stále hanblivo. Niall išiel zobrať niečo na pitie a na jedenie, čiže som ostala s Gregom v obývačke sama.
,,Tak, Andy, ako dlho ste s Niallom spolu? Bol dosť tajnoskársky, keď som sa pýtal,“ uškrnul sa a rukou hodil smerom ku kuchyni, akože Čo iné môžem čakať.
,,No, vlastne to budú len slabé 4 mesiace. Spoznali sme sa na konci augusta,“ vysvetlila som, keď na mňa prekvapene pozrel.
,,Len tak krátko?“
,,No a?“
,,Chodil s dievčaťom takmer rok, ale domov ju nepriniesol takmer ani raz,“ dvihol obočie.
,,Lenže, Greg, toto je nie je domov ako domov, je tu iba sám, nemá tu rodičov a teba a tak.“
,,To je pravda, ale aj tak,“ usmial sa povzbudzujúco.
,,Hej, čo to tu preberáte?“ Vošiel Niall a podzrievavo na nás pozeral.
,,Pýtala som sa Grega, čo sa tu tak zrazu objavil,“ otočila som sa k nemu.
,,Prišiel som kvôli,..“ zhlboka sa nadýchol, akoby mu robilo problém to vysloviť.
,,No tak, čo si niekoho zabil a máme ti pomôcť ho zakopať?“ Uškrnul sa Niall, no keď videl Gregov výraz, preľakol sa.
,,Greg, čo sa stalo?!“

2 komentáre:

  1. na toto sa stále oplatí čakať :) doťahovačky s Niallom a otvorený koniec :O awesome ♥ dúfam, že ďalšia bude čoskoro :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. pekná a ten koniec no som zvedavá čo z toho bude :) teším sa na ďalšiu :)-N

    OdpovedaťOdstrániť