7. apríla 2013

Dead in the water.

Je pre mňa zvláštne, keď si človek s ktorým síce mám veľa prežitého, ale nie som s ním až tak často, všimne že sa niečo deje skôr ako ľudia, s ktorými som každý deň. Vážne. Krátky postík, to áno, ale nejde mi to do hlavy.
Aj predtým sa to stalo. Neboli sme spolu takmer vôbec vyše 2 týždne, počas ktorých som bola dosť depkárska a spýta sa aj napriek tomu, čo sa deje, úsmev som na tebe nevidel ani nepamätám.. A to bol jediný, čo sa spýtal.
A on to nejako vycítil zakaždým. A aj keď to nehovorím často, teda skoro voôbec, mám ho vážne velmi rada a je pre mňa ako brat.

1 komentár:

  1. Zaujímavé...ale niekedy práve ľudia ktorých si veľmi nevšímame,nie sme s nimi, alebo si len píšeme s nimi cez FB vedia o nás omnoho viac ako "kamaráti." Je dobré že máš aj takéhoto človeka pri sebe/od seba, pretože takýto ľudia sú skutočne veľmi dôležitý...Aspoň rozpoznáš skutočných priateľov, koho skutočne zaujímaš a pod. Mne sa niečo podobné tiež nedávno stalo, a stáva...

    OdpovedaťOdstrániť