11. apríla 2013

Unbroken (35)

Ešte ma máte radi? Po nenormálne dlhom čase som konečne chytila slinu.

Náhle sa Greg začal usmievať ako blázon, až sme na seba s Niallom nechápavo a prestrašene pozreli.
,,Ty ho zabav a ja zavolám psychiatriu, hej?“  Povedala som naschvál nahlas a štuchla som do Nialla.
,,Nech sú tu rýchlo. Začínam sa ho báť!“ Vystrúhal prestrašenú grimasu.
,,Robte si zo mňa srandu, deti jedny!“ Odfrkol Greg.
,,Vážne, bro, čo sa deje?“ Prevrátil očami Niall a vzpriamil sa, ako keby chcel dať najavo, že už situáciu berie vážne. A čo som urobila ja? Nič, len som tam ďalej stála a čakala, čo z Grega vypadne.
,,Čo máš na pláne 17. januára?“ Spýtal sa Greg Nialla.
,,Trojtýždňové voľno.. fú... asi, netuším vážne. Prečo?“ Pozrel naňho a škrabal si pri tom jemné strnisko na brade.
,,A ty, Andy?“
,,Nemám ani len to najmenšie poňatie,“ pokrčila som plecami.
,,Tak teda, .. ehm,.. rád by som vás oboch pozval...“ kontrolne po nás hodil očkom, či počúvame. ,,Okej, proste to vysypem a nebudem naťahovať. Rádbysomváspozvalnamojusvadbu,“ vypľul zo seba, že nám obom chvíľu trvalo, kým si jeho vetu poskladáme v hlave.
,,Greg!! Požiadal si Denise o ruku?? Kedy? A prečo si mi o tom nepovedal?!!“ Zvýskol Niall a rozbehol sa objať brata. Dlho ho ťapkal po chrbte a keď odstúpil, stále neveriacky krútil hlavou.
,,Fíha! Gratulujem, vážne!“ Objala som ho a usmievala som sa ako malá.
,,To nie je všetko,“ potmehúdzky sa usmial. Obaja aj s Niallom sme sa na seba v očakávaní pozreli a ja som tušila, čo bude nasledovať.
,,Niall, budeš mojím svedkom a navyše krstným otcom pre dvojčatá?“ Spýtal sa Greg už s takým veľkým úsmevom, že keby nemá  uši, úsmev sa mu roztiahne ako zips okolo celej hlavy. Ja som to nezvládla a rozosmiala som sa. Niall tam iba stál, asi neschopný slova, netuším, ale mal taký pološialený výraz tváre.
,,Ja budem krstný otec,“ opakoval dokola. Podľa mňa nevedel čo skôr. Gratulovať Gregovi alebo tešiť sa sám zo seba.
,,To beriem ako súhlas,“ usmieval sa Greg.
,,No, chlapci moji, ale je vám jasné, čo toto znamená?“ Spýtala som sa ich. Dúfala som, že to aspoň jedného napadne, ale on nič.
,,Toto treba osláviť!!“ Rozhodila som rukami.
,,Volám chalanom,“ okamžite zmizol Niall vo vedľajšej izbe.
,,Ja zavolám babám,“ ponúkla som sa.
,,A ja tým zopár ľuďom, ktorých tu v Londýne poznám,“ uškrnul sa. Pokývla som mu hlavou a čakala, kým ma El zdvihne.
-Čauko kakauko,-  rozcengal sa mi do ucha jej jemný hlas.
-El, nebudeš mi veriť kto sa tu ukázal.-
-Vivienne Westwood?- Skúsila to.
-EeeEEee! Napodobnila som zvuk klaksónu v súťažiach. –Nebuď posadnutá a počúvaj ma. Prišiel Niallov brat Greg a oznámil nám, že sa bude o mesiac ženiť a so ženuškou čaká dvojčatá. Vieš čo to znamená?- Tu som vedela, že sa stretnem s väčším nasadením a že El hneď dojde na to, na čo myslím.
-Ideme oslavovať!- Zjajkla, až som poskočila. –Bože, na takýto nejaký dôvod som čakala už 2 týždne! Nemusíš volať Dan, ja jej brnknem, zlatíčko.-
-Si poklad, volám Pezz,- takmer som nestihla dohovoriť a El ma zrušila.
,,Tak fajn, to by sme mali,“ usmiala som sa. Keď som už mala Pezz vytočenú, do izby mi vbehol Niall.
,,Nevolaj Perrie! Volal som so Zaynom, boli spolu,“ usmieval sa.
,,El sa ponúkla že zavolá Danielle. Ozaj, kam sa ide?“ Spýtala som sa so smiechom, keďže mi došlo, že velice vybavujem a pri tom neviem čo.
,,Do Grouse, ty si tam ešte nebola, ale je to vážne super podnik a čo je najlepšie, hrajú tam vážne dobre, čiže ťa môžem vytancovať,“ chytil ma za ruku a zakrútil.
,,Už sa teším,“ usmiala som sa a pritisla som sa mu na pery. Keď sa na niečo bez výhrad tešil, bol jednoducho rozkošný.
,,Nezjedzte sa, vy dvaja! Musím hodiť sprchu a prezliecť sa, dajte sa zatiaľ dokopy!“ Mávol smerom k nám rukou a s cestovnou taškou sa vybral k Niallovi do izby.
,,Počkaj ma, prezlečiem sa a pôjdeme k tebe, okej?“
,,A čo Greg?“
,,Necháme mu adresu a príde k tebe taxíkom, už je veľký chlapec,“ uškrnul sa Niall.
,,No ja neviem, si s ním po dlhom čase,..“
,,Nechaj tak Dí,“ usmial sa.
,,Dobre no, choď sa prezliecť, zatiaľ urobím niečo ľahké na jedenie. Piť na prázdny žalúdok sa nevypláca, ver mi,“ veľavýznamne som sa zasmiala a otočila som sa do kuchyne. Kým som urobila nejaké sendviče so šunkou, do kuchyne za mnou prišla najprv Niallova vôňa a potom Niall.
,,Ty si vážne úžasná,“ vydýchol obdivne, keď zbadal sendviče.
,,Možno, ale vlastne som len poriadne hladná,“ zasmiala som sa a začala jesť. O niekoľko minút prišiel aj Greg, čiže z plánu, že za nami príde neostalo veľa. Spoločne sme sa najedli a šli ku mne. Greg sa obzeral do všetkých kútov a keď sa zahľadel na našu spoločnú fotku s chalanmi a s holkami, mimovoľne sa usmial.
,,Vidím, že si si so všetkým sadla,“ usmial sa na ma.
,,To hej, až som sa sama čudovala. Ale veď vieš, zopár spoločných akcií, babské nákupy a tie neodolajúce povahy chalanov, kto by ich mohol mať nerád.“
,,Verím ti,“ usmial sa.
,,Greg, poď sem nachvíľu,“ počula som, ako ho Niall volá a ja som tú chvíľu využila na to, že som na seba hodila čierne džíny, bezrukávovú blúzku s cvokmi a do uší drobné nášničky.
,,Niall, keď chcete, vieš kde mám pitie a podobné hlúposti,“ zakričala som smerom ku kuchyni. Rýchlo som šla do kúpeľne a aspoň z časti som si prežehlila vlasy. Keďže som dnes chcela byť za cicu-micu, urobila som si jemné dymové líčenie a poriadne pretrela mihalnice špirálou. Keď som na seba pozrela do zrkadla, zamrkala som očami a spokojne zamraučala. Líčka som si zvýraznila jemnou ružovou farbou a ústa jemne obtiahla rúžom. Nastriekala som na seba obľúbený parfum City Rush, ktorý aj po hodinách voňal rovnako intenzívne ako na začiatku a posledný krát som sa pozrela do zrkadla.
,,To nie je fér,“ ozvalo sa odo dverí. O zárubňu sa opieral Niall a zaujato na mňa pozeral.
,,Čo nie je fér?“ Začala som sa obzerať, no Niall ku mne podišiel a stisol ma v náručí.
,,Že si taká krásna,“ zamrmlal a nos si zaboril do mojich vlasov.
,,Mám byť škaredšia? Daj mi pár minút a odmaľujem sa,“ zavtipkovala som.
,,Ja ti dám! Ešte krajšia si bez mejkapu, ty trdielko,“ usmial sa a prešiel mi prstom po sánke.
,,Dáš mi už tú pusu?“ Usmiala som sa a moja otázka bola okamžite zodpovedaná. Keď sa zrazu ozvalo trúbenie a hlasný krik, došlo nám, že ostatní už dorazili.
,,Party expres pod oknami,“ prišiel za nami Greg, vzali sme si potrebné veci, kabáty a zbehli sme dole. Niekto dnes očividne nepije, keďže prišli na Range Roveri, v ktorom sedeli Dan, Liam a Harry. Za ním stál taxík, kde som videla Zayna s Perrie.
,,Čiže ja idem do taxíku, vy do auta a snáď nás niekde vodič nezakope a stretneme sa, rozhodol hneď Greg.
,,Kde sú Lou a El?“
,,Rozhodli sa, že sa prejdú,“ uškrnul sa Harry. Tak ako som čakala, dodal niečo, čo vysvetlilo jeho úsmev.
,,Asi si chceli niekde v kríkoch poriadne...“
,,Harold, nebuď taký úchylák,“ prevrátila očami Danielle.
,,Nie som! Som len prirodzene prítulný,“ zažmurkal a nad hlavou si naznačil svätožiaru.
,,Veď toto,“ vzdychla som si so smiechom.
,,Okej, Party Express, vyrážame Do Grouse kde sa nadrbeme jak štenceee,“ zakričal Harry, na čo zaradil a auto sa závratnou rýchlosťou pohlo vpred. Daj Bože, aby som toto jeho šoférovanie prežila.

4 komentáre:

  1. Je to božské! Jasné, že ťa mám rada! Týmto by si si vyžehlila, aj keby si rok nepridala :) Je na tom prekrásne vidno, že si to písala so slinou a radosťou! Je to skvelé :3

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Úžasné totálne, ten Party Express riadne sa smejem :) dúfam že budeš mať častejšie náladu na písanie :) -N

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. aj ja :/ túto časť som písala o pol 2 v noci, keď ma to chytilo :D lenže keďže musím dobrať všetko učivo som zameškala, neviem neviem...

      Odstrániť