22. februára 2013

Dream it. Wish it. Do it.

Za posledných 7 dní, som bola v posilke 5x. To je u mňa výkon.
Nie že by som nechodila aj predtým, ale bolo to skôr len občas. 
Za tento jeden jediný týždeň, som dala dole dve kilá aj niečo. Dnes som bola na trampolínkach aj s Vykinečkou a môžem povedať, že to bolo jednoducho perfektné. Spotená som bola, ako keby som sa pražila 3 hodiny na Slnku, to je pravda, ale za to si cítim každý jeden sval na celom tele.


Tento obrázok je jednoducho maximálne inšpirujúci.













                                                                                 Toto si opakujem. A aj dokolečka budem. Lebo viem, že na ti mám. Sakra že hej!
Musíš si to uvedomiť a potom to už pôjde :-)
Každá z nás je krásna, či chudá/pri tele a či nízka/vysoká. 
Je to úplne jedno.
A tak si to povedz! Uver tomu! 

A ja každú/každého z vás ľúbim :-)



9 komentárov:

  1. páni! ja makám na sebe jak kôň ale taký rýchly úspech som ešte nemala.. jealous ;D len tak ďalej ;)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. pfúú...aj ja by som chcela mať takú postavu, začala som cvičiť po veľmi dlhej dobe :D a schudla som ževraj na riti a nohách :D :D aspoň na niečo sú dobrí tí chlapi :D komplimenty strúhať vedia :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. myslím, že žiadna baba by neprotestovala proti takej postave :D samozrejme, česť výnimkám.. tak to sa mi ešte vážne nestalo, že kompliment od chlapa :) držím palce aj naďalej teda :)

      Odstrániť
  3. ja tiež snivam o takej postave, do posilky však nechodim, cvičim iba doma a schudla som riadne takže som spoko zatiaľ :) na jar chcem začať behať (zase raz:D) tak snaď mi to tento krat vydrži dlhšie a kedže sa mi rychlo tvoria svaly a odburava tuk tak to azda nebude trvať tak dlho kym budem mať taku postavičku :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. to je super drzim palce..no ja by som tiez rada schudla do leta :) tak dufam....inak teraz kusok mimo tvoja poviedka o Demi je uzasna a niecim vynimocna :) rada by som ti ju aj okomentovala lenze to nemas nastavene na to aby ti to mohli anonymi komentovat tak aspon takto :) tesim sa na jej pokracovanie -N

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. o moj bože, to vážne?! utekám to upraviť :-) a ďakujem :-)

      Odstrániť