22. mája 2012

Reklamy a tak (:

Dávam zohriať olej a medzitým píšem toto. Dúfajte, že mi nevyhorí dom. Pri minulom pokuse upiecť si rezeň, som prepálila olej a celý byt bol v dyme a smrade :D Hej, to som ja, neschopná kuchárka Angie, teší ma.
 Dnes mám takú na ho*no náladu, až ma to bolí. A vlastne ma aj bolí. Všetko a všade. Hlava, chrbát, oči, no jednoducho do šrotu so mnou. Včera som celý deň strávila na pokeci. V priemere raz na 3 mesiace tam skočím a trošku sa odreagujem písaní si s cudzincami. Začalo sa to tým, že som šla na krúžok angliny. LENŽE som šla asi o trištvrte hodinu skôr, čiže som si to na zastávke pekne otočila a šla naspäť domov. (Vďakabohu, že mám zastávku len 3 minúty od domu.) Došla som naspäť a našla mamku napojenú na pokeci. Vyzeralo to tam jednoducho zúfalo, ak to môžem tak povedať. Mamka mala neobvykle super náladu, takže sme sa poriadne nasmiali na niektorých RPčkach :D A tak som vymyslela súťaž. Ktorej skôr dojde RPčka. Lenže samozrejme, kým ma môj mobil prihlásil, ona mala už 3. Takže som prehrala :( Nevadí, začala som si písať s pár chalanmi a bolo to celkom fajn. Obzvlášť jeden :) A je to tu! Spálila som si rezeň :( Na karéru profesionálnej kuchárky môôžem zabudnúť.. späť k téme.. Po asi 6 hodinovom písaní, keď som mala jeho číslo, skoro adresu a neviem čo všetko ešte, pomáhal mi s matikou a fyzikou,.. Super nie? On mi po 6 hodinovom písaní napíše: Mávaš niekedy chúťky? Keď som mu odpísala, že toto s ním nemienim riešiť, už neodpísal. Je možné, že sa z normálneho chalan nakoniec vykľuje úchylák? Alebo to asi fakt nechápem...

Ok, nadpis príspevku naznačuje čoho sa mal tento príspevok týkať, no môj výlev tomu trošku zabránil.. Každopádne, tie ktoré ste ešte neprestali čítať, ponúkam vám možnosť reklamy :)

Najprv si sem trošku vopchám blog kamarátky, ak by ste si ho chceli pozrieť :) Nepíše príbehy, len píše svoj názor :) A bude pridávať celkom zaujímavé veci, ešte sa len totižto rozbieha: www.coralinesworld.blogspot.com
Napíšte mi do komentáru váš blog a ja sa pokúsim dvihnúť vám návštevnosť. I keď ma možno nečíta toľko ľudí ako Di (ktorú iste všetci poznáte), alebo Jaju či Ivku (ktorej poviedky mi síce chýbajú, no teším sa na ďalšie). Môj blog si nemusíte dávať do reklám, či ako to nazvať. Dajte si ho tam, len ak môj blog čítate a páči sa vám, inak o to ani nestojím. Takže, nech sa páčuje, píšte svoje blogy :)

Konečne sa nám v záhrade objavili prvé malé jahôdky :)

Kvalita fotky je síce na prd, ale teším sa z nich moc! :) Konečne keď prídem zo školy, sa môžem zastaviť v záhrade a zobrať si takú dobrú sladkú jahodu :) Čo vy, resp. vaši rodičia, pestujete v záhrade? :)

Viem, že u mňa nie ste zvyknuté na takéto príspevky, ale zmena je život, ako sa vraví :) A ešte jedna téma, ktorej som sa ja KRAVA nevenovala celé 2 týždne a 2 dni, počas toho, ako prebiehala. A ani neviem prečo, ale hanbím sa..

SME STRIEBORNÍÍÍÍÍÍÍÍ!!!  Celý šampionát som prežívala ako,.. ani neviem ako to nazvať :D Mama ma veľa krát chcela vyhodiť, lebo som moc kričala. V ŠvP som behala so slúchatkami v ušiach a zadkom chytajúca signál, ale veď nevadí :D Ešte aj tú kaderníčku, ak sa pamätáte, som prežila so slúchatkami v ušiach a s jednou babičkou som sa tešila z každého jedného gólu.. A keď mi ""ukapla" slza po štvrtom dorovnaní Francúzov, tak na mňa čumeli jak na blázna.
Vďakabohu, že Tomi Starosta je v pohode.. Ale za to moja láska Domčo Graňák má zlomenú ruku, shit! Ako ma mrzelo, že po 9 rokoch v repre konečne niečo dosiahneme a aj za jeho pomoci a on tam nemôže byť :/ Maja Hossu mi je tiež ľúto.. A keď dali koňára Mikušovi, skoro som na metle odletela do toho Fínska a skočila na Getzlafa! Lebo ak by zranili Mikuša, to už by som bola zlá, veľmi zlá..
Btw, pozerali ste včera ich príchod do BA? :) S celou family sme sedeli pred telkou a
zase sa mi všetci smiali, keď som kričala mená našich chlapcov :) Najlepší pocit, keď čísla dresov ovládam lepšie, ako môj foti :D To vám teda poviem.. Samozrejme, aj ma stihli rozplakať, hnusáci, keď ukázali, ako Zdenko poslal striebro za Paľkom tam hore.. Strašne som plakala, ako vždy.. Už ma to štve, že sa zakaždým rozplačem..
Náš pán kapitán nad nami bdel celý šampionát :)

To je koniec môjho dnešné, ehm.. výlevu? Nebudú také časté, takže si môžte vydýchnuť :)

Vaša Andželínus :D :)

10 komentárov:

  1. Ešte aj tu mi rob chute na jahody! :DDD Ten chalan, z Pokecu to poznám aj ja, nerob si z toho nič :D Plus dáááááááááš si prosím môj blog :DDD

    http://story-onedirection-foryou.blogspot.com/

    Ja už ťa mám :D A plus I love you! :) :D ♥

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ná teda, šak musím sa pochváliť :D úplne som ostala potom že :O aj ja ťa mám rada Timčo :) :-*

      Odstrániť
  2. jééj ja mam rada takéto vylevy :DD ja ťa juž mám, tvoje poviedky žerem! ♥ :O tu je moj : http://1dstoryforever.blogspot.com/ +LOve Yaa ♥

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. háát, aj také občas treba :D fú, tak to dík :) idem na to :) ♥

      Odstrániť
  3. awoj tie výlevy sem môžeš dávať častejšie :D :D a tvoje poviedky su perfects! len neidem mi komentovať (hrabe tomu :/) tak dúfam že toto pôjde :D :) pridaj plosiiiiiiiiimmm môj blog tiež http://upallnight997.blogspot.com/ a rada by som pridala aj ja tvoj ale NEIDEEE mi pridavať odkazy, proste tomu hrabee :( vylievaj sa inak častejšie :))) pápá ;))

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. hej? určite? na 100%? :D pripadala som si ako taký truľko :D nevadí, ďakujem aj za tento jeden komentár :) blog je pridaný :) asi aj budem :) a ďakujem :)

      Odstrániť
  4. Ty naša andželínuša...no ako zacnem...ja som dneska papala aj jahodky a tiez hrach :) mnam mnam...mamina ma poslala ze chod zbierat hrach a ja som sa tam pekne plnila :DDD nom nom :)) blog nemam...jedine tak tumblr a to by som bola odveci :D ach chlapci moji zlatyyy <3 strasne som hrda na nich :)) joooj pokec :DDD s kamoskou tam chodime furt :DDDD haluziny vselico sranda :DDD

    S laskou Sab :))

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. to aj ja robím,hééj :D vtedy sa najlepšie naješ :D daj aj tumblr, aspoň si ho pozriem :) asi tak, ja som najprv nemohla nič robiť, lebo som sa pred návštevou hanbila, potom som vrieskala v byte a potom som si poplakal trošku :D úúplný nímand O:)

      Odstrániť
  5. Skôr sa treba spýtať či sa z niekoho úchylák nevykľuje :D ;) jahôdky vyzerajú super... Ja variť už ani neskúšam, nechávam to radšej na tých čo sa do toho rozumejú :D

    OdpovedaťOdstrániť
  6. vyzerá to tak, že aj ja to tak urobím :D myslím že by ma už ani nenechali :P ale ja sa toho rada vzdám :D ale keď tí chalani to tak dobre maskujţ :( :D

    OdpovedaťOdstrániť