14. mája 2012

Unbroken (12)

 Holky, fakt sa za seba hanbím :/ Od 4. mája som tu nič nepridala. Prepáčte. Bola týždeň chorá a potom od 7.-11. sme boli s triedou v ŠvP. Taký koncoročný výlet, viete :) Každopádne, nebudem tu sľubovať, že budem pridávať príspevky každý deň, to nie. Na tento týždeň mám urobiť 5 stranový referát z dejepisu a nemusím pripomínať že som ešte ani NEZAČALA! :O :/ Nejako v posledných dňoch nemám na nič náladu, dni mi zamestnáva více-méňe sledovanie hokeja. Dilema, keby si máte vybrať medzi kaderníčkou, ktorá vám má zafarbiť skoro 2centi vyrastené vlasy alebo si pozriete zajtra našich? Help meee :D Mať tak moje problémy, čo? :P Nevadí, ostáva to tak, že sa budem snažiť pridávať čo najviac, ale niekedy to jednoducho nevýjde a nazbiera sa to na viac dní. V takom prípade fakt prepáčte :) Okej, veľa kecám. Tu je ďalšia časť Unbroken, nech sa páči :)

(štvrtok, 27.8.2012, moje narodeniny)

,,Harry, prosím ťa, polož tú sošku!" Skríkla som, keď si polonapitý Harry zmyslel, že hrať volejbal s mojou obľúbenou soškou Amorka, je zábava. Pribehla som k nemu a vyšklbla mu ju z rúk.
,,Prečo mi to bereš?" Pozrel na mňa zmätene. Keď som sa mu zahľadela do očí, musela som sa rozosmiať. Kričala z nich až detská zvedavosť.
,,Lebo mi to rozbiješ, vieš?" Prihovorila som sa mu teda ako ku dieťaťu a na počudovanie, to zabralo. Poslušne si šiel sadnúť k ostatným. Sedeli sme všetci okolo stolíku v obývačke a rozprávali sme sa. Liam nepil, ako vždy, a len sa na nás zabával. Danielle bola ešte stále v Rakúsku, takže sa nemal ku komu túliť. Louis naopak využíval prítomnosť El a mali oči iba pre seba. Sedeli vedľa seba schúlení v objatí a o niečom sa potichu rozprávali.
,,No? Ako sa má moja maličkosť?" Prisadol si ku mne usmiaty Niall a objal ma okolo pliec.
,,Je ti jasné, že to znelo strašne, strašne moc úchylne?" Rozosmiala som sa, na čo len bezstarostne pokrčil plecami a smial sa spolu so mnou. Náhle sa prestal smiať a pozrel mi priamo do očí. Pomaly sa ku mne naklonil a dal mi pusu. Bola to najsladšia pusa, akú som kedy dostala. Prisal sa mi na pery, odkiaľ následne prešiel na líca, oči a krk. Keď som ucítila jeho teplý dych na mojom krku, na tele mi naskočili zimomriavky. Všimol si to, odtiahol sa a potešene sa usmial. Odvrátila som pohľad a pritisla som sa mu na hruď. Objal ma a tak sme tam sedeli a sledovali, čo sa okolo deje. Harry, Zayn a Ed s priateľkou sa rozhodli že začnú hrať Pravda alebo skutok.
,,Harry," pomädlil si ruky Louis, keď si Harry vybral pravdu. ,,Bol si s Caroline kvôli sexu?" V izbe ostalo ticho, do ktorého Harry nič nepovedal, len prikývol. Zahliadla som, ako Liam nenápadne posunul Zaynovi 10 libier. Keď si všimol, že sa dívam, žmurkol na mňa a priložil si prst k ústam. Prikývla som a ďalej som sa venovala sledovaniu chalanov. Padali strašne úchylné otázky, tie vám tu radšej ani nenapíšem. Červenala som sa, len pri ich počutí.
,,Zayn?" Otočil sa Ed k Zaynovi, ktorý tuho rozmýšľal.
,,Skutok," odpovedal s úškrnom.
,,Sám si to chcel," rozosmial sa Ed a niečo si šepkal s holkou. ,,Áno, áno, to je dobré," povedal jej a opäť sa otočil k nám.
,,V spodkách zaklop susedovi pod nami, že sa ti pokazil záchod, či nemôžeš ísť k nemu." Každý vybuchol v obrovský rehot. Aj ja som sa smiala, kým som si neuvedomila, že pod nami býva pán Sanders.
,,Chalani kašlite na to," snažila som sa ich skrotiť, no márne. Zayn si už dával dole tričko. Radšej som odvrátila pohľad, pretože telo mal fakt dobré. A nebudem naňho čumieť, predsa. Zbehol po schodoch, čo sme sledovali všetci, rozostavení okolo rozčapených dverí.
,,Dobrý deň, pokazil sa mi záchod, nemohol by som použiť ten váš?" Počuli sme zdola Zayna a aj to, ako pán Sanders zalapal po dychu.
,,Ne- Nemohol!" Vykríkol nakoniec, na čo sa Zayn rozutekal hore po schodoch s takým rehotom, že musel zobudiť celý dom.
,,Ak na mňa do konca života bude zazerať, si mrtvý Malik, počuješ?!" Smiala som sa so zdvihnutým ukazovákom a mávala som mu ním pred nosom.
,,Dobre, dobre," smial sa a šiel sa obliecť.

V obývačke sme sedeli asi do 3 ráno, no aj keď Liam nepil, nedovolila som im odísť. Harry bol spitý pod obraz boží, Zayn sa smial na všetkom čo videl a aj Louis aj Niall, boli už niekde u jednorožcov.
,,Ostanete spať tu," vyhlásila som nekompromisne a už som vyťahovala z komory nafukovačky. Liam mi s tým pomohol a začali sme fúkať. O pár minút boli nafúkané 4 nafukovačky a spolu s roztiahnutým gaučom sa v pohode vedeli vyspať.
,,Andy, nič v zlom, ale neručím sa Nialla, ja by som ho k sebe nedával," smial sa Zayn, no Niall len krútil hlavou.
,,Ja budem sluš-.., hik, .. Budem slušný," oduševnene prikyvoval, na čo som to zvážila a presťahovala ku mne do izby Liama.
,,Niall a Zayn, vy budete na nafukovačkách v obývačke, Ed a Claire môžu byť na gauči. Harry ten už odkväcol, toho len niekam naložíme. Louis, El, vám ostali Dany a Lucy. Dany, zober tú nafukovačku prosím ťa," povedala som Danymu.
,,Ďakujeme zlato," prišla ku mne značne unavená El a objala ma.
,,Zamálo, usmiala som sa na ňu a ešte som "uložila" chalanov v obývačke.

Keď sme boli všetci rozmiestnený a všade bolo zhasnuté, využila som chvíľku osamote s Liamom.
,,Liam," šepla som do tmy. ,,Spíš?"
,,Nespím. Čo sa deje?" Spýtal sa potichu a vo svite mesiaca som videla, ako sa ku mne otočil. Zrazu som zapochybovala o mojich otázkach víriacich v hlave.
,,Ide o Nialla, že?"
,,Uhm,.. Ja.. Bojím sa."
,,A čoho pre Boha?" Pozrel na mňa prekvapene Liam.
,,O týždeň nastupujem do školy, vy budete mať nahrávania, turné a tak. Nebudeme mať s Niallom na seba toľko času, budete stretávať tisícky ďalších dievčat a..." Obavy sa zo mňa sypali rýchlosťou blesku. ,,Bože, sme spolu týždeň a už som ako stará manželka," pošúchala som si oči a unavene som sa zvalila do perín.
,,Andy, videla si Nialla po tom, čo prišiel z vášho rande zo strechy?
,,Nevidela," pokrútila som hlavou.
,,To je ten dôvod, prečo sa pýtaš. Prišiel domov vysmiaty ako slniečko. Poznám ten pohľad. Ten sa ťa nepustí, až kým to sama nebudeš chcieť." Liamove slová mi pohladili srdce.
,,Ale.."
,,Žiadne ale! Buďte spolu čo najviac a užívaj si, že spolu môžete byť," usmial sa na mňa v tme.
,,Liam?"
,,Áno?"
,,Ďakujem," usmiala som sa, no neviem či to videl.

Ráno som sa prebudila na vôňu lievancov, ktoré mi dráždili nos. Rozhliadla som sa po izbe, no Liam tam už nebol. Dvere som mala pootvorené a z kuchyne sa ozývala vrava a tichý smiech. Počula som aj rádio, syčiacu kanvicu, skrátka všetko. Na bosé nohy som si našuchla papuče a pomaly sa vybrala von z izby.
,,Dobré ráno, Andy," usmial sa na mňa Niall z barovej stoličky pri pulte. Pred sebou mal takmer dojedený tanier lievancov, vedľa seba tekutú čokoládu a kútiky špinavé od nej.
,,Bré ránko," pousmiala som sa a utrela som mu čokoládu z tváre. ,,Dajte mi ľudskú minútku a hneď som pri vás," povedala som s mohutným zívnutím a šla som do kúpeľne. Hodila som rýchlu sprchu, umyla som si zuby a vlasy ľahko prečesala kefou. Prezliekla som sa a šla naspäť do kuchyne.
,,Tak, kto pripravil raňajky?" Spýtala som sa prekvapene, keď som si sadla už k pripravenému tanieru s lievancami.
,,Liam," usmiala sa El a napila sa mlieka.
,,Fíha," zapískala som obdivne, keď som ochutnala. ,,Je to výborné, Liam," usmiala som sa. Niall sa na mňa celý čas usmieval, no na otázku, prečo mi odpovedal len: ,,Len tak." Pokrčila som plecami a hompáľajúc nohami som jedla.
,,Takže, čo máme dnes na pláne?" Otočila som sa k osadenstvu kuchyne.
,,Vieš, máme dnes skúšku," pokrčil plecami Niall previnilo. Zamrzelo ma to, nebudem klamať. Mohli sme deň stráviť spolu.
,,Veď nevadí. Je to vaša práca," usmiala som sa statočne, no viem, že keď sa na mňa zahľadel Liam, čítal mi v očiach: Vidíš to? On však pokrútil hlavou a otočil sa k sporáku.
,,Ako si sa vyspala?" Spýtal sa na počudovanie čulý Harry.
,,Dobre," mykla som plecom. ,,Čo ty? Včera si bol pomerne,.. Ehm, veselý," uškrnula som sa.
,,Najväčší bolehlav už prešiel, takže v poho," uškrnul sa aj on. Postupne sme sa v kuchyni vyzbierali všetci, aj Ed s Claire. Boli spolu rozkošní. Obidvaja ryšavý, rozcuchané vlasy a stopy spánku v očiach. Keď som pozrela na hodinky, zistila som, že je 10. Chalani mali byť v štúdiu okolo pol 12, takže ak sa chcú stihnúť doma osprchovať a dať dokopy, budú si musieť švihnúť. Ako na potvoru, keď som sa vrátila zo záchodu, stáli oblečený pred dverami a čakali na mňa.
,,Budeme musieť ísť," ospravedlňujúco sa usmial Liam a objal ma. Takto som prešla náručou všetkých, až som sa dostala k Niallovi. Stratila som sa v jeho mamuťom objatí. Pritisol mi pery na čelo a usmial sa.
,,Čo najskôr ti zavolám, okej?" Prikývla som a zavrela za nimi dvere. Oprela som sa o ne a rozhliadla som sa po byte.
,,Musíme tu poupratovať," povedala som, no viac-menej vzduchu. Dany a Lucy totiž bleskurýchle zaliezli naspäť do izby a už som len počula buchnutie dverí.
,,tak fajn," vzdychla som si a pustila som sa do toho.

Prakticky celé doobedie som upratovala. V kuchyne to síce dobre voňalo aj chutilo, no všade bola múka, čokoláda a mastné odtlačky prstov. Pustila som si rádio, takže čas mi ušiel rýchlo. Povyfukovala som nafukovačky, skákala po nich a dávala im rôzne wrestlingové chmaty, až som ich nakoniec úspešne vyfúkala a vtlačila do skríň. Povzbudená Liamovými slovami som neriešila nepodstatné a užívala si voľný deň v zajatí hudby.

12 komentárov:

  1. nádherná kapitolka =) Teším sa na ďalšiu.. ja mám s mojimi 2 cm odrastami dilemu, ísť pred súťažou alebo až pred svadbou... =D =D a neboj, v túto dobu asi nestíha nikto... =)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Skvelé :)... a ja by som volila asi skôr tú kaderníčku a poprosila ju, či nezapne rádio, myslím že slovenský rozhlas dáva slovenské zápasy live :P teším sa na ďalšiu časť :))

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujem :) hej, nakoniec som počúvala hokej, ale musela som sa velice moc moc krotiť, lebo by som asi vrieskala :D cez celé mesto som šla s úsmevom a došla som domov= takýýý vreskot že až :D

      Odstrániť
  3. toho Harryho si normálne dokážem predstaviť :DDD neskutočne ti závidím, lebo dokážeš dokonalo písať, dievča! :D

    OdpovedaťOdstrániť
  4. úžasné ♥ na toto by som čakala aj oveľa dlhšie, to sa oplatí :) (nie že si to vezmeš k srdcu a budeš menej písať!! :D) dokonalosť, smiala som sa na tých našich dokonalých alkoholikoch :) LOVE YA


    ----Kika----

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. neboj, nebudem menej písať :D len mi tam vtedy prišlo veľa vecí do toho :/ zažiť ich v takých situáciách, umrela by som asi :P Ďakujem moc :)

      Odstrániť