29. mája 2012

Mysterious sadness

Čo to so mnou dnes je? Alebo nie len dnes? Ach.. nenávidím tieto moje nálady. Ten pocit, že v mojom živote chýba niečo, čo by malo zmysel, niečo, na čo sa môžem tešiť. Niečo, čo si zaumienim a pôjdem tvrdo za tým.

To, že netuším čo som, čo chcem a čo budem. Raz chcem byť sladké milé dievča, inokedy tvrdý oriešok majúci svoj vlastný svet. Taká, aká som istý čas bola. Mala som svoj vlastný svet, do ktorého som sa uzatvárala. Preto ma mamka chcela vziať aj k psychologičke. Vraj "keď sa vyrozprávaš, bude ti lepšie". No ja viem, že to nebude tým. To je niekde hlboko vo mne zakorenené, ten pocit samoty a nepotrebnosti a nikto mi ho nevyhovorí. Preto sa tak rýchlo zmotám na niečo, čo mi prinesie úsmev. CHCEM cítiť lásku, šťastie, proste niečo.
Nikto však nevie o tom, čo sa deje a čoho sa bojím. Možno jeden človek, no aj ten sa mi oddiaľuje, mám ten pocit. Potom my už neostane nikto, pred kým by som sa mohla prejaviť celá, taká aká som. Bez toho, aby na mňa čudne zazeral.

Je zlé, keď viem, že by som bez mihnutia oka odišla od človeka, ktorý sa v mojom živote vyskytuje od narodenia a mal by byť pre mňa tak dôležitý? Povedala by som zbohom a viem, že by som sa neobzrela. A to ma desí.

Bože, mám strašne depresívne myšlienky, sorry ľudia. Ale aspoň sem to môžem napísať. A vy to buď prehliadnete, alebo niečo napíšete. Je to na vás.Hodím vám sem jeden song, ktorý mi hrá celý večer.


Vlastne, viem čo chcem. Chcem lásku. Ale chcieť je pekné, že?

Vaša Ang (ako ste ma premenovali a mne sa to páči :) )

9 komentárov:

  1. máme asi podobný druh depresívnych nálad :/ myslela som, že som jediná, kto má takýto pohľad na svet a je to celkom príjemné vidieť, že nie, miestami by som povedala, že mi čítaš myšlienky, také, čo by som sama nedokázala sformulovať... nuž, ja len toľko, teraz sa vraciam do svojho sveta, kde nie som sama, ale sú tam piati dokonalí chlapci (neuhádneš ktorí, však?? :D) a neviem, či sa odtiaľ vrátim ešte späť, mne je tam dobre ♥

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. vážne? možno aj čítam, čo ty vieš ;) hej, ten svet je dokonalý, ale je to len vnútorný svet.. komu by v ňom nebolo dobre? a vlastne, je to dobrý nápad, asi sa tam odoberiem aj ja..

      Odstrániť
  2. dievča, neskutočne si ma rozplakala ...

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Angie,v prvom rade prosím vypni tú pesničku dievča!:)Pretože,mám taký pocit,že LEVO má len deprimujúce pesničky.Takéto nálady mávajú všetci.Aj ja.Ale vždy len chvíľku potom to prejde.Také hlúpe dni keď mám pocit,že sa nemám načo tešiť.Myslím,,že to bude pubertou,ktorá ma už síce mala dávno opustiť,ale nejako sa ma stále drží.Cítiš sa asi na nič a neviem čo by som ti poradila no mne vždy pomôže,keď na celý víkend idem niekde s kamarátkami a kde jednoducho od všetkého vypnem.No nie sme všetci rovnaký,takže neviem čo by pomohlo tebe.Hlavne hlavu hore,keď nevieš načo sa tešiť,teš sa na to,že tieto hlúpe nálady raz (možno pomaly,ale určite) prejdú! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Ang(ie)velmi dobre viem ako sa citis.den co den mam takuto depku aspon na chvili.hlavne v skole kde su vsetci poskupinkovani a ja som sama s perom a papierom.pisanie mi pomaha.velmi a takisto fotennie.to je moj svet a mne je v nom dobre ;-) :-D

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Angie moja, poznám to... Viem ako sa cítiš, viem ČO cítiš. Občas sama sebu nechápem, akoby som sa nepoznala. Ak mám takú náladu dám si sluchádka, pero, papier, to čo ma robí "šťastnou". Napísala si to krásne, a úprimne, milujem tieto tvoje "výlevy" :) ;)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. znie to gýčavo? nevadí.. ĎAKUJEM!!

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Chapem ta. Kazdy mame blbe nalady. V prvom rade ale musis ist von stretnut sa s ludmi ktorych mas rada aby ti pomohli zabudnut ci zlepsit naladu. Uzatvarat sa nieje nikdy dobre. A laska si ta najde sama. Ver mi. I ked obcas jej musis dopomoct :) Uzi si zivot kym ho mas. Potom uz bude neskoro.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. hej, už je to lepšie :) niekedy je samota fajn :) toto bolo asi prvýkrát, čo som bola v riti kvôli tomu, že ju chcem.. inak ju nehľadám, iba.. netuším .. ďakujem

      Odstrániť