31. júla 2012

Over 50,000!!

Páni!! Návštevnosť nad 50,000 zhliadnutí?! Perfektné! :-) I keď návštevnosť za posledný mesiac klesla, kvôli tomu, že som moc nepridávala časti, aj tak ste sem niektoré/í chodili a sledovali blog :-) To si nesmierne vážim. Ja viem, že som moc nepridávala, ale bojím sa vám povedať, že sa to v nasledujúcom týždni akosi zmení. Zajtra sa balím a vo štvrtok idem opäť na 4 dni na chatu :-( Nehnevajte sa fakt :-/

Nebudem písať, ako som to nečakala a bla bla bla. Proste vám napíšem, že bez vás by to nebolo a možno by sa mi nechcelo písať. 

Patrí vám jedno veľké ...

Vaša Ang :)

5 komentárov:

  1. Ahoj Ang, gratulujem k takému úžasnému číslu, to len dokazuje to, aké sú tvoje poviedky perfektné :) Teraz už len dosiahnuť tých krásnych 100.000, však? :) dala som si tvoj blog do zoznamu blogov, ktoré sa určite oplatí pozrieť, tak hádam ti tým trocha dopomôžem :)
    Prajem ešte veľa veľa čitateľov a úžasných nápadov na ďalšie pokračovania poviedok. A uži si na chate! :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. tak to ďakujem moc :) pošli mi tvoj blog, ak môžeš, rada by som ti ho pozrela :))
      -nápady by boli, len som občas dosť lenivá a ani času nie je veľa :-/

      Odstrániť
    2. http://betterthanihavedreamedof.blogspot.sk/ :)
      ...presne, mne bráni v písaní najmä ten nedostatok času, človek by si myslel, že keď sú prázdniny tak je ho kopu, ale opak je pravdou :D

      Odstrániť
    3. veď práve, vkuse je človek niekde rozlietaný a keď večer dôjdeš domov, ta písanie je to posledné, na čo myslíš :D

      Odstrániť
  2. Gratulujem, nemáš začo ;) ty si takúto návštevnosť určite zaslúžiš :*

    OdpovedaťOdstrániť