16. júla 2012

Porušovanie pravidiel :)

Ja viem, že som napísala, že tu mesiac nebudem, ale vidíte, čo pre vás ja neurobím, meheh.. Poprosila som ocinka, aby mi sem doniesol môj maličký notebook a káblik k telefónu na ktorom mám internet.

telefón s internetom + káblik + notebook = internet.. 


Mordovala som sa s tým celý včerajší večer a nešlo to. Nastavila som možné aj nemožné pripojenia, hento, tamto a nešlo to. No a napojím teraz káblik a zapne sa mi to samo? Bozaj ma, tak by som to nazvala. Čo vy? Ako prázdninujete? :) Nejaká dovolenka v dohľadne? Alebo nebodaj nejaká garden party? Som samé ucho :)

Ja pekne krásne hnijem v kúpeľoch, smrdím jak pokazené vajíčka, keďže sa kúpeme v sírovej vode,.. Ale nevadí, prežijeme :) Keďže mám notebook, môžem písať do halelujah a navyše v ňom mám môj obľúbený film- Sex v meste, och :)

Píšem Unbroken, ktorú časť vám sem každú chvíľu pridám, píšem Zayna a musím sa priznať, že na Harolda zvysoka kašlem momentálne. Upozorňujem, vo VBSS bude už iba zopár častí a potom KONIEC. Budem sa radšej venovať Unbroken, spísala som si pekne krásne plánik, ktorého sa budem držať a môžem vám povedať, bude to celkom zaujímavé :) Teda, nechcem, aby to vyznelo namyslene, samozrejme.

Začala som si písať novú poviedku, len tak z nudy, takže keď dokončím, čo mám, bude možno aj tá v auguste. Len ešte stále netuším, s kým by mala byť :) Skúste dať nejaké typy :) Rozmýšľala som nad Louim, pretože s ním je dosť málo poviedok, ale neviem..

Keď už sme pri Louim,.. Jeho, resp. naša sladká Eleanor, má dnes 2O rôčkov :) Čo keby ste jej na twittri napísali? #happybirthdayeleanor :) Urobme z toho trend :)


Toto je taký zhrňujúci príspevok, teraz sem pridám Unbroken a budem sa vám hlásiť zase najbližšie, keď si nájdem čas a keď môj telefón nebude štrajkovať :)


Vaša odcestovaná Ang :)

1 komentár:

  1. Keby bola o Louím , tak by som bola najšťastnejší človek na svete !!
    máš pravdu , o ňom je veľmi málo poviedok , o to viac by to potešilo ! :))

    OdpovedaťOdstrániť