20. júla 2012

Vždy buď sama sebou! -65-


Keď som otvorila oči, na budíku vedľa mňa svietilo 3.17. Keďže budík neukazoval, či bolo ráno alebo večer, netušila som, v akej časti dňa som sa zobudila. V ústach som mala sucho, ako na Sahare. Vedľa postele som zbadala pohár vody. Opatrne som sa po ňom načiahla a hltavo pila. Voda chutila odstáto, akoby tam bola celú noc. Asi mi ju tam položila mama. Postavila som sa z postele a prešla som k oknu. Odtiahla som závesy a za nimi bola hlboká noc. Na stolíku som zbadala, že mi bliká telefón. Dátum bol 26.6. Prespala som takmer dva dni. Na displeji som zbadala zopár zmeškaných hovorov. Od El, Danny a od Megan. A od Harryho. Mali by sme si to vysvetliť. Ľahla som si naspäť do postele a priložila mobil k uchu.
-Ahoj.- Ozval sa ostražito Harry. Nevedel čo má čakať. A vlastne som to nevedela ani ja.
-Ehm,.. Ahoj.- Zašomrala som.
-Prepáč mi..-
-Mrzí ma..- Začali sme naraz a naraz sme aj zmĺkli.
-Prepáč mi za ten výstup vče.. vlastne predvčerom. Len som jednoducho nemohla uveriť, že aj pri tom, koľkokrát som si povedala že ťa ľúbim, si bolô schopný uveriť, že by som ti také niečo urobila.-
-Mrzí ma, že som sa správal ako malé dieťa. Ja len.. Nechcem o teba prísť. Pozri, už som raz prišiel o dievča kvôli diaľke a povinnostiam. Nechcem to zažiť znova. Nie s tebou,- povedal a ku koncu už takmer šepkal.
-Harry, ľúbim ťa. Nič to nezmení. Už to pochop.-
-Ani netušíš, ako veľmi mi chýbaš,- povedal a ja som v jeho hlase cítila smútok.
-Aj ty mne,- hlesla som. -Veľmi..-
-Už len 8 dní,- ozval sa o trošku veselším hlasom.
-Už len? Ešte,- posťažovala som sa. Ležala som zababušená v posteli a ledva som rozprávala. Na oči mi opäť začala opäť padať únava. Harry si to všimol tiež, keď musel po tretí krát zopakovať otázku.
-Eh,.. čo?- Zatriasla som hlavou, aby som sa trocha prebrala.
-Pýtam sa, čo si robila počas posledných dní,- spýtal sa pobavene Harry.
-Nič také. Bola so v Holmes Chapel.-
-Ale nehovor. Nestretla si sa s našimi?-
-To bolo v pondelok a vtedy som práve nemala náladu,...-
-Chápem,- odvetil rýchlo.
-No a posledné dva dni som prespala.-
-A čo škola?-
-Som chorá. Vyzerá to na zápal pľúc či čo.- Opäť sa mi od únavy plietol jazyk.
-Chúďa moje. Ježiš, veď je u vás niečo pred 4 v noci. Padaj spať!- Nariadil mi trocha vydeseným hlasom.
-Veď hej,- zamrmlala som.
-Dobrú noc. Ľúbim ťa!-
-Vieš že aj ja teba,- vytlačila som ešte zo seba. Už som len počula obsadzovací tón a opäť som upadla do spánku.

S Harrym sa to viac-menej vrátilo do normálu. Dni ubiehali veľmi rýchlo. Čas v posteli mi splýval. Sekundy sa menili na hodiny, hodiny na dni. Celú nedeľu sme s Harrym prevolali. Chalani sa tešili ako malí, že sme sa udobrili a neustále robili pred kamerou hlúposti. El a holkám som dala vedieť v akom som stave. Okamžite zorganizovali záchrannú akciu. Keď som v pondelok poobede počula zvoniť zvonček a následne mamin hlas, neprišlo mi nič podozrivé. Až keď sa mi rozleteli dvere a v nich stála El, Danny, Perrie aj Megan, došlo mi, prečo vyzvedali, kedy budem môcť mať návštevy. Dôrazne som im to zakázala zo strachu že sa nejako nakazia, no očividne ma úplne odignorovali.
,,Čo tu robíte?" Spýtala som sa prekvapene a vyhrabala som sa spod paplónu.
,,Prišli sme ťa zachrániť od smrti," rozosmiali sa a hneď sa usadili všade, kam sa dalo.
,,Od akej smrti? Zas tak zle na tom nie som," zasmiala som sa tiež a videla som, ako Danny prevrátila očami.
,,Od unudenia na smrť. Tu mám Forbes, Vogue, Elle, Bliss, Sugar, Cosmopolitan, People a kopu ďalších" vymenovávala El a popri tom z tašky vyťahovala štósy časopisov.



,,To neprečítam ani do Vianoc," zastonala som protestne, no El ma ignorovala.
,,Prestaň, budeš tu zavretá ešte týždeň, niečo robiť musíš. A aha na čo sme sa ti poskladali," ozvala sa natešene a strčila ruku do tašky. Natiahla som krk a keď vytiahla CD, vypleštila som oči.
,,Vieme, že ho zbožňuješ a viem aj, že pesničky počúvaš všade kde sa dá. Tak sme si povedali, že ti to uľahčíme a kúpime ti jeho CD," vysvetľovala ďalej Perrie. Vzala som oranžové CD do ruky a obracala ho.
,,Ja vás milujem," usmiala som sa a hľadela na tvár Eda Sheerana. ,,Ale ako ste sa spoznali?" Ukázala som na baby a na Megan.
,,Náhodou," pousmiala sa Megan. Stretli sme sa pri stojane s Cdčkami. Vedela som, kto sú a keď som zachytila slová ako Nicole, chorá a darček, prihovorila som sa im," pokrčila plecami. ,,Predstav si, môj najlepší kamarát chodí tiež do Manchesteru na školu a je v triede s polu s Eleanor."
,,Paráda," zaspískala som. ,,Svet je malý, no."
,,Liam spomínal, že ste sa s Hazzom udobrili," poznamenala Danny a vrhla na mňa obviňujúci pohľad. ,,Prečo sa to dozvedáme až teraz?"
,,Čo ja viem, nenapadlo ma to. Som chorá a dni väčšinou len spím," rozhodila som rukami na obranu. ,,Odkedy ho voláš Hazza?" Spýtala som sa prekvapene.
,,Liam ho tak neustále oslovuje, už sa to na ma nalepilo." Ešte raz na mňa vrhla hnusný pohľad a potom sa upokojila.
Dlho sme sa rozprávali a plánovali letné akcie. Rozprávali sme sa o dovolenke, ktorú plánujú chalani a baby už teraz rozmýšľali, čo tam budeme robiť a čo si zbalia. Akosi sme sa dostali k téme príchod chalanov.
,,Asi s nami nepôjdeš na letisko, že?"
,,Určite ma nepustia," odvetila som smutne.
,,Shit!" Zanadávala si El a videla som, ako sa jej parí z hlavy od rozmýšľania.
,,El, ale ja som nedostala doživotnú karanténu," drgla som ju a prebrala som ju zo zamyslenia. Potriasla hlavou.
,,Dovedieme ich sem," zajasala, no rýchlo som ju stopla.
,,Pozri, možno tebe nebude vadiť, keď si týždeň, dva poležíš kvôli chorobe, no som si istá, že chalanom by to neprospelo," vysvetlila som jej. Chcela namietať, no proti mojej logike ísť nemohla. Smutne zvesila plecia.
,,Ale veď ja sa s nimi stretnem, potvora," zasmiala som sa. Smiech mi podráždil hrdlo a rozkašlala som sa. Nevedela som chytiť dych, až kým ma Megan nepobúchala po chrbte. V tom momente do izby vtrhla mamka.
,,Dievčatá, myslím, že je čas na ústup," jemne sa pousmiala. ,,Nicole by mala odpočívať," mávla ku mne rukou. Dievčatá prikývli a jedna po druhej prikývli.
,,O pár dní sme tu ako na koni," pohrozila mi Perrie tou jej drobnou rúčkou.
,,Je mi to jasné," usmiala som sa a sledovala, ako schádzajú po schodoch. Mamka nimi zavrela dvere a ja som sa zahľadela na množstvo časopisov. Asi by som sa do toho mala pustiť, pomyslela som si a z kopy vzala prvý časopis..

3 komentáre: