12. septembra 2012

dvanásty september dvetisícdvanásť

Čaute kočky. Dnes mám takú chuť si pokecať s písmenkami na klávesnici a zároveň aj s vami :) (Prosím, nenechajte ma kecať samu so sebou, divná som aj bez toho).

Dnes sme presiahli hranicu 62 tisíc zhliadnutí. Wow, to vážne?! :) Teším, teším, teším :) Každý jeden klik je ako.. no okej, neviem ako to pomenovať, ale je to super! ĎAKUJEM!!

Pred nedávnom som dopísala príbeh Vždy buď sama sebou s Harrym a Nicole. Snáď sa vám páčil :) Bude mi za ním neuveriteľne smutno. Začala som ho písať pre Nicole (Dare to dream) niekedy vo februári alebo marci, i don´t know. Zo začiatku som sa rozpisovala až strach a teraz som to nestíhala dopisovať, aby to nebolo v hrúbke Biblie (prepáč ty tam hore za hanebný príklad). Užívala som si to písanie, hľadanie info na nete, aby to vyznelo realisticky. Hlavne ten Paríž som si užila a pozerať, aká je v Holmes Chapel rieka atď.. No, celkom fuška, teda aspoň pre mňa. Zdá sa mi, že ste sa jedna alebo viaceré pýtali na to, ako Harry zomrel. Nechcela som sa tomu príliš venovať. Prišlo mi to až príliš smutné a kruté. Ak by ste samozrejme chceli, v epilógu, ktorý plánujem napísať by mohla byť zahrnutá aj táto časť. Ak by ste chceli. Teda mi určite dajte vedieť, čo a ako :)

Teraz sa budem naplno venovať Unbroken s Andy a Niallom. Posledný diel som pridala, ak dobre pozerám, asi 20 augusta. HANBA MI!! Ja viem, prepáčte. Bola som tak zažratá do VBSS, že som naňho trošku pozabudla. Ale iba trošku, sľubujem. Mám napísaný "scenár", čo sa bude diať, takže strach nemajte, (pché, ako by ste mohli) že by som ho nedopísala, alebo tak :)

Dnes som po dlhšom čase bola s ex-spolužiakmi vonku. Keď som prišla domov, skoro som sa rozplakala. Bože, ako mi chýbate!! Na začiatku to bolo troška roztržité, predsa, nevideli sme sa cez 3 týždne. A potom vonku, boli sme trocha mĺkvy, každý rozprával o svojej škole, no ako po dlhom čase stretko, čo vám poviem. Uvedomila som si, že ľudia, s ktorými som bola v triede 5 alebo 9 rokov sú naozaj úžasní a že mi budú chýbať ako parťáci. Ak sme sa dali tak dokopy, že fakt dokopy, až 2 mesiace pred koncom školy, ako to bude s novým kolektívom? Netuším.. vyzerá to dobre, aj zle.. všelijak :)

Už sa vám niekedy stalo, že ste sa rozplakali kvôli tomu, že vám chýbal tak strašne niekto, na koho ste si spomenuli málokedy? Len dobrý kamarát, len malá platonická láska s červenaním. Teraz ho dlho neuvidím a normálne mi tiekli slzy z toho preboha.. A aby to nestačilo, ešte sa mi o ňom aj snívalo. No je to možné? Fňuk..

Posledné dni cítim akúsi prázdnotu. Hej, tú, na ktorú sa sťažujem neustále.Možno túto pasáž preskočíte, možno nie, nechám na vás. Keď som si pred začatím školy písala s jednou z mojich najlepších kamarátok a dohadovali sme sa, kedy pôjdeme von, nejako na to došla téma. To dievča mi vždy povie, čo si myslí, bez okolkov, poradí mi, ako len vie a tak. Je okolo nej akési tajomno. Taká temná kamarátka x) Neviem v noci spávať. Často. Jedna z jej najčastejších rád je: A nezabudni si pribaliť úsmev. Hmm, ľahko sa ti povie. Keď ja mám chuť len vziať si to najpotrebnejšie, obuť tenisky a utekať. Preč, ďaleko odtiaľto a neobzrieť. Vyčítam si, že by som toho bola schopná, no bola by som. Povedala by som Au revoir alebo Goodbye a šla by som. Začať odznova, niekde ďaleko, vo vlastnom svete, vlastných pravidlách bez strachu z toho, čo AK.. Poradila mi, nech skúsim psychologičku. Zľakla som sa. Ako by mi psychologička mohla pomôcť s nespavosťou? Vraj, čo ak je to niekde hlboko v tebe. Čo ak to nie je nespavosť čo ťa trápi? Čo ak je to to, čo je v tebe. Tvoje pocity, myšlienky, zážitky. To, čo tak úzkostlivo schovávam a nechám vyplávať len v noci, keď ma nikto nepočuje. Naozaj som sa zľakla, lebo mala pravdu. Lenže keď to naozaj urobím, priznám tým, že mám problém. A ja ho mám. Potrebujem sa vyrozprávať. Niekomu, kto zo mňa vytiahne aj to, čo som zabudla. To, čo ma brzdí. To, čoho sa najviac bojím, lebo viem, že to bude bolieť. Vážne neviem.

Touto cestou sa chcem dostať k programu, ktorý som našla na blogu u Di (Sunny- New Person). Je to akýsi 30 dňový program. Sú tam otázky a to nasledujúce.


Projekt 30 dní:

Deň 1. - Aký je tvoj súčastný vzťah; ak si single, píš, aké je to podľa teba byť voľná.
Deň 2. - Kde sa vidíš za desať rokov.
Deň 3. - Tvoj názor na drogy, alkohol.
Deň 4. - Tvoj názor na náboženstvo ako také.
Deň 5. - Opíš okamih, kedy si premýšľala o samovražde.
Deň 6. - Ohodnoť seba ako človeka.
Deň 7. - Tvoje znamenie vo zverokruhu a ako si myslíš, že to na teba pôsobí.
Deň 8. - Chvíľa, kedy si sa cítila najspokojnejšia vo svojom živote.
Deň 9. - O akej budúcnosti dúfaš?
Deň 10. - Popiš svoju prvú lásku, prvý bozk.
Deň 11. - Nastav svoj prehrávač na náhodné prehrávanie a napíš prvých desať pesničiek, ktoré prehrá.
Deň 12. - Popíš celý svoj deň v heslách.
Deň 13. - Kam by si sa chcela pozrieť, kam by si sa chcela presťahovať.
Deň 14. - Tvoja prvá spomienka.
Deň 15. - Tvoji obľúbení blogeri.
Deň 16. - Tvoj názor na mainstreamovú hudbu.
Deň 17. - Tvoje úspechy a neúspechy za posledný rok.
Deň 18. - V čo veríš?
Deň 19. - Kedy si nerešpektovala svojich rodičov?
Deň 20. - Ako veľmi je podľa teba dôležité vzdelanie?
Deň 21. - Jeden z tvojích obľúbených seriálov.
Deň 22. - Ako si sa za posledné dva roky zmenila?
Deň 23. - Päť obrázkov známych dievčat, ktoré sú podľa teba príťažlivé.
Deň 24. - Tvoj obľúbený film, o čom je?
Deň 25. - Niekto, kto ťa fascinuje a prečo.
Deň 26. - Aký typ ľudí ťa priťahuje?
Deň 27. - Aký problém si mala?
Deň 28. - Niečo, čo ti chýba.
Deň 29. - Tvoje ciele na najbližších 30 dní.
Deň 30. - Tvoje úspechy a neúspechy za posledný mesiac.

Budem to pridávať každý deň. Vytvorím rubriku 30-dňový program a v ňom bude každý jeden deň. Môžte mi pod neho písať vaše názory, či vaše odpovede na danú otázku :) Všetko prijmem, môžete sa tam vypísať, jednoducho čokoľvek. Buďte sami sebou a odpovedzte si úprimne každý deň na túto otázku. Ja sa posnažím sa usmievať, lebo veď o to v dnešnom svete ide, nie? Trpíš? Tak sa usmievaj! Pripájam pár obrázkov a pesničku od Eda Sheerana- Small Bump, pretože ju jednoducho milujem.







Páčilo by sa, keby ku každému takémuto článku pripojím niekoľko obrázkov na vyjadrenie mojich pocitov? Možno aj vašich skrytých? Mám ich v zložke Inspiration, i keď viac sa dá povedať, že je to zložka pocitov. Obrázky, ktoré vyjadrujú to, čo chcem, bojím sa povedať a tak. Odporučujem stránku We Heart It . Nájdete tam všetko a zároveň nič. Ale môžem vám zaručiť, že tam strávite aj zopár hodín :)

Vaša rozpísaná, rozcitlivená a určite aj otravná Ang :)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára