8. septembra 2012

MTV Video Music Awards 2012

Na začiatok..

Dali sme toooooooooooooo :) Okej, už sa opäť ovládam, prepáčte ;)

Ale vážne :) 3 nominácie a 3 ceny :) to je viac než, panebože... ani t o neviem opísať. Keď som si šla o pol 11 ľahnúť s tým, že mám na pol 1 budík, aby som stihla pozerať na nete VMA, ani ma toto nenapadlo. Zobudila som sa už o 12 a nie a nie zaspať opäť, tak som šla čeknúť net a tam už bežal červený koberec. Thanks God, že som to zapla, lebo som stihla, ako chalani prichádzajú :)

Ak mám byť úprimná., trošku som ostala zaskočená. Tak, ako aj posledné dni. Keď sa chalani vykotúľali z auta, hľadala som prvého Niallera. Nenašla som ho, pretože som si myslela, že to je Lou. A Louis som si myslela, že je len nejaký okoloidúci. Prečo majú všetci vlasy ako Zayn?!! Okrem Harryho, ten by asi tie vlasy tak neskrotil. Ale aj tak!! Som happy, že management konečne povolil Niallovi nechať si odrásť hnedé vlasy, čo ako všetci dobre vieme, v poslednej dobe chcel. Ale prečo nie sú takí, akí sú?

Teraz som pozerala opäť fotky a našla som tú, kde Rihanna posiela pusu do priestoru. Ako som zistila, ona ju posiela chalanom :D Verili by ste tomu?

Oficálna fotka na červenom koberci :) Sú strašne iní, ale stále sú až nadľudsky krásny. Wtf?! Nie je to fér :(

No ale schválne! Spoznali by ste Louiho s tými ulízanými vlasmi?!
A Niall s hnedými. Podľa mňa mu pasujú rovnako ako blonďavé, keď si ich nechá odrásť celé :)
Ale aj tak ma štvú tie vlasy! Grrr..

                       Neuveriteľne som sa smiala na reakcii nášho Harolda. Geniálne grimasy :D :D
NO ale úprimne. Netešili by ste sa? :D Môj malý bratsa  mi pri písaní tohto článku smeje do ucha a hovorí, že vyzerá ako tá baba z Vreskotu, či čo :D Videli ste ten film?

Akí sú šťastní :)

A potom už s cenami :)
1. Najlepšie pop video
 2. Najlepší nováčik
3. (neoficiálne) Video najviac hodné zdieľania


Najlepšie je toto :D Harry a Niall takmer im vylízala mandle a Louis, Liam a Zayn sa nedali, keďže majú priateľky :)))


Moje malé najkrašie s cenou :) Keď tam stál na pódiu a ďakoval všetkým, plakala som ako malá. Ja viem, čudné. Ale.. Moje malé írske, tak veľmi to chceli všetci a mali to, lebo sme ich podržali!!

A nakoniec, niečo, pri čom som si skoro cvrkla od šťastia. Teda, asi som si aj cvrkla, ale to neprezradím :D
Nialler sa stretol s Demiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii.. dýchaj, dýchaj Angie.. bože, taká som happy, že to ani nie je možné. Po toľkých mesiacoch sa konečne stretli a vraj sa aj objaliiii :) Dlho som to rozdýchavala, ešte aj teraz musím, Ou gáád :)

Taktiež gratulujem mojej Deminke krásnej za najlepšie video s posolstvom. Nie je nádherná?
Toľko k tomu, čo sa týka môjho názoru k VMA :)


Vaša Ang :)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára