2. júna 2012

Unbroken (14)

Ježiš, ja to tu fakt zanedbávam :( Zase som 5 dní nič nepridala, shit! No hanbím sa za seba čo vám poviem. Tady je Unbroken, takže pekné čítanie :)

(štvrtok, 28.8.2012, u Andy v izbe)

,,Aké je to u teba doma?" Spýtala som sa Nialla, ležiac vedľa neho na posteli. Z rádia potichu hrala hudba, no ani som ju moc neregistrovala.
,,Ako to myslíš?"
,,No, čo tvoji kamaráti, súrodenci alebo tak. Musia ti chýbať, keď si takmer celý čas tu, v Londýne," vysvetlila som, čo tým myslím. Niall si nahlas vzdychol.
,,Máš pravdu, chýbajú mi. Hlavne rodina. Jasné, že za nimi cestujem tak často, ako sa len dá, no niekedy to jednoducho nestačí."
,,Máš brata?" Spýtala som sa so záujmom, pretože som to nevedela.
,,Hej," usmial sa. ,,Staršieho. Volá sa Greg a má 23," usmial sa pyšne, no smutne zároveň.
,,Vždy som chcela mať staršieho brata," vyslovila som nahlas svoje myšlienky. ,,Ale nikdy som to nepociťovala nejak príliš, pretože tu vždy bol Dany. Vždy."
,,To hej, pár dní som dokonca žiarlil," pokrčil plecami. Zdvihla som sa na lakte a pobavene som sa naňho zahľadela.
,,Žiarlil? Na Danyho?" Vyprskla som do smiechu.
,,No,.. Veď ste boli ako súrodenci, fakt. Najprv som myslel, že si jeho ségra, alebo čo."
,,Vieš, mne vlastne nikto iný neostal, okrem neho a tety s ujom. Takže je samozrejmé, že sme boli stále spolu," usmiala som sa. ,,Okej, čo nejaký kamoši?"
,,Sean. Poznáme sa už od malička. Ten mi strašne chýba. Ale pridá sa k nám na najbližšom turné, máme to sľúbené," ubezpečoval viac seba ako mňa.
,,Táák, a teraz citlivá téma. Čo bývalé holky?"
,,Vravíš to, ako keby som ich mal na každý prst 15," štuchol do mňa s úsmevom Niall.
,,Možno aj. Možno si vychýrení mullingarský casanova," pokračovala som v hre, taktiež s úsmevom.
,,Som odhalený," zdvihol ruky na znak vzdania sa.
,,Ja som to vedela," pokrútila som pohoršene hlavou a potom som si ju položila na jeho rameno.
,,Bola Holly. Neboli sme spolu dlho, možno pár mesiacov. Začal sa X-factor, ona poctivo študovala,.. Jednoducho neostal čas," dokončil. Z hlasu mu znel smútok, no nebrala som to ako nejaké znamenie. Jednoducho mu to prišlo ľúto.
,,Potom dlho dlho nikto, až prišla jedna princezná," dal mi pusu na líce.
,,Skôr žabia princezná," zažartovala som.
,,Takže treba pusu, aby bola ešte krajšia, než je teraz?" Spýtal sa kontrolne Niall so zdvihnutým obočím.
,,Veru že hej," pritakala som.
,,Tak potom nič," sklesol Niall a na môj prekvapený pohľad sa rozosmial. ,,Si krásna taká, aká si. Nechcem aby si bola iná," usmial sa. No hovorím vám, ako z rozprávky. Alebo viac-menej, ako počas prvých týždňov lásky.

Mobil na stole zavibroval a Niall sa zdvihol z postele.
-No? Čo? Dnes? Kedy?! Do prčíc, hneď som tam.- Vložil mobil do vrecka a s ospravedlňujúcim úsmevom sa ku mne otočil.
,,Na niečo si zabudol, že?" Spýtala som sa pobavene.
,,O pár minút nám začína interview v jednom rádiu, musím bežať," hrýzol si do pery. Priskočil ku mne a vtisol mi rýchlu pusu.
,,Potom ti zavolám," usmial sa a už ho nebolo. Počula som už len buchnutie vchodových dverí a ostala som v izbe sama.
,,Už je tu pomaly, ako doma. A to ste spolu koľko? Týždeň?" Ozvala sa od dverí Lucy, až som poskočila.
,,Viem, ale čo už," pokrčila som plecami.
,,Niall je fajn," usmiala sa Lucy a opäť sa odkmotrila kamsi do bytu.
,,Veľmi fajn," povedala som si sama pre seba s úsmevom.

(29.8.2012,)

,,Prepáč, prepáč, prepáč," vtrhol ku mne do bytu Niall, bez toho, aby predtým zavolal, dal vedieť, alebo čo.
,,Čo ti mám prepáčiť?" Spýtala som sa prekvapene, nechápajúc, prečo si ide zodrať jazyk.
,,Nezavolal som," zastal v strede obývačky a otočil sa ku mne.
,,Ty si fakt truľo," rozosmiala som sa. ,,Nezavolal si iba jeden deň, teraz sa mám s tebou akože rozísť?" Smiala som sa ďalej.
,,Ešte to by chýbalo," odfúkol si. ,,Po tom interview som ostal taký unavený, že sme došli domov a zaspal som," vysvetľoval.
,,Niall, haló, Zem volá Nialla," zamávala som mu pred očami rukou. ,,Pochopil si moju vetu, že sa nič nestalo? Nemusíš mi teraz dopodrobna vymenovať všetko, čo si robil a prečo si nezavolal."
,,Okej, už som ticho. A mám pre teba pozvanie," usmial sa.
,,Aké pozvanie?"
,,Liam má dnes narodeniny," oznámil mi s úsmevom.
,,Héj? Pfúú, to mu musím zavolať a zaželať Happy B-day," povedala som s americkým prízvukom. Ani neviem prečo.
,,Nemusíš," ozvalo sa z dverí.
,,Bože, vás kto vychoval, ani sa neohlásite, nič?" Posťažovala som sa a šla som objať Liama.
,,Všetko najlepšie daddy," usmiala som sa a pobozkala som ho na obe líca.
,,Ehm, budem žiarliť," ozval sa Niall a všetci sme sa rozosmiali.
,,No, ale k veci, dnes večer je párty u nás doma, Dan doletí o 2 hodiny, všetci tam budú a ty nesmieš chýbať," oznámil Liam. ,,O 7 ťa tam chcem mať s Niallom či bez neho, v pyžame či v šatách, ale chcem ťa tam mať!" Vysypal zo seba inštrukcie a ja som sa už teraz strašne tešila. Že to bude moja druhá párty za necelé dni? Nevadí!
,,Party all day, all night," povedala som veselo Zaynovu hlášku a opäť sme sa rozosmiali.

10 komentárov:

  1. tak toto už hej :D je to brutááálne pekné, úžasne píšeš :*

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Wau užasné :)* rýchlo píš dalšiu a potom dalšiu a dalšiu :))

    OdpovedaťOdstrániť
  3. zase o pár dní neskôr, ako to je pomaly u mňa zvykom, no ale čo už... krásna kapitola, píšeš proste úžasne, neviem čo viac k tomu napísať.. =)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. od teba aj keby je o 2 roky, tak sa ráta Alex :) ďakujem, moc :)

      Odstrániť
  4. Jesús ta už ma nezabijaj toľko! :D alebo vieš čo? kľudne! ;D to je také super! Ja normálne asi už po 3-krát to čítam a som schopná čítať to aj 100-krát lebo ma to nikdy neomrzí! :) Dokonalé :) PERFEKTNE píšeš :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. nebudem zabíjať, sľubujem :D iba troškúú ;) :D ďakujem moc :))

      Odstrániť