28. januára 2013

I´m poor, wayfaring stranger.Travelling through, this world alone..

Hlásim sa, Halászová na pozore. Chceli ste fotku, keď budem mať hotové nafarbené vlasy, ak sa nemýlim :)
Bohužiaľ, ružová nevyšla, zato zelená sa podarila perfektne. Teda, resp. presne podľa mojich predstáv, pappapáá.


Aaaž tak dobre to tu nevidno, ale lepšiu fotku som zo seba od piatka vážne nevydolovala :D 
Plus tu mám strašne strnulí pohľad, ale to je asi jedno,.





Jabadabadúú, podarilo sa mi presvedčiť našich, aby ma pustili na Bring me the horizon do Ba. S kým sa tam stretnem?? :)
Hneď ako vyšla info že budú v Blave, vedela som, že ja tam potrebujem ÍSŤ! :D
Každý deň som sledovala, či sú už lístky na predaj a stále vypisovalo NEPREDÁVA SA. Som si hovorila že dobre, až jedného dňa LÍSTKY V PREDAJI. Skoro som si cvrkla (neklamem). 
A oni ma pustili! Niekedy na konci decembra tuším, vypustili audio k Shadow moses. A pred necelým týždňom vyšiel aj klip. Umrela som na mieste. Toto píše iba môj duch. Hneď vám to tu hodím. Keď aj nemáte radi hardcore, vypnite zvuk a pozrite sa krásne pekne zblízka na môjho future husband- Oliho. Aby bolo jasné, to je ten spevák :D 


Nemusím zdôrazňovať, ako veľmi som namotaná na chalanov a nový klip!
A teraz, môj manžel :)





Tamtá jedna, kde sú piati, bola z natáčania Shadow moses :) 

Ok, dosť slintania, idem si ľahnúť, aby som sa na druhý deň mohla zobudiť ako 16-ročná :)
Au revoir!



3 komentáre:

  1. Ja som chcela fotku! ďakujem za ňu :) a páči sa mi to :3 veľmi :) naživo to bude asi trochu inak, ale na fotke je to super :)
    Bring Me The Horizon nepoznám :O príde mi to divné, keďže mám rada tento štýl hudby...a Oli je fakt !!! o.O
    narodeniny? :) všetko najlepšie prajem! veľa úspechov v škole, v živote, s blogom a tak :) nech sa ti splnia všetky sny, ktoré máš, aj tie najtajnejšie :) 16 je krásny vek, tak si ho uži :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. BMTH? Ooo neskutečná závist.. Tak pak musíš napsat jaký to bylo!

    OdpovedaťOdstrániť
  3. oh, tá zelená ti vyšla krásne :) aj ja by som také niečo chcela, ale nerada experintujem s vlasmi, pretože s tými mojimi sa toho moc nedá a asi by mi to ani nebolo vidieť haha :) skupinu nepoznám neni to moc môj štýl, ale poriadne si uži koncert!!! :)

    OdpovedaťOdstrániť