1. októbra 2012

Closer to the edge


Pretože 30 seconds to Mars sú asi najlepší! Texty, hudba a všetko.. Ak sa čo i len trochu zamyslíte nad textmi, pochopíte!

Možno ste si všimli, že v poslednom čase trošku stagnujem. Sama neviem prečo. Ide jeseň? Možno. Možno že tým, že ide moje počasie, stávam sa sama sebou a uzatváram sa pred všetkým. Okej, pred svetom sa nejde celkovo uzavrieť.. Teda ide, ale nie tak ako myslím ja. Viete čo vôbec myslí? Oh, anyway. 

Predvčerom som sa konečne dokopala k dopozeraní Pretty Little Liars, nemusím vám hovoriť, vám, ktoré to sledujete, že som plakala ako malá, strašne moc. Toby, Caleb?! What? Mmmm :-(
A potrebovala som niečo iné, na čo sa zmotám. A tak som sa pustila do.... tatatadadá (poprosím bubny)


Gossip Girl. Yeáááh. Vždy keď sa dá, či stíham či nie, pozriem si aspoň jeden diel. Mám čo robiť, keďže sírií je nejak 5, nie? Či viac? Odpustite mi, som v Gossip Girláckom svete nováčik ;-)

Včera ste iste všetky pozerali Česko Slovensko má talent, či ktorá sra*ka to je, že? Práve som išla spať, išla som vypnúť telku a všimla som si, že je tam ten, ktorého v poslednom čase každý spomína. Patrovič sa volá? Ostala som pozerať ten kúsok že si teda pozriem čo je to za exota. Povedzte mi, na čo sú tieto šou, keď pôúšťajú ďalej takých debilov?! Predtým ako som si ľahla spať som checkla Fb a všade samé patrovič sem, Patrovič tam.

A vtedy mi to doplo. Prídem zo školy, pozriem Fb. Počas dňa som doma, pozriem Fb. V škole, pred krúžkom, pred tým než zaspím, keď zaspávam. N-E-U-S-T-Á-L-E som na tom hlúpom Facebooku. Ako som čítala asi 15 príspevkov ohľadom Patroviča, došlo mi zle. A jednoducho som to deaktivovala. Fb account je preč! Ha, cítila som sa tak dobre. Čo to hovorím, ešte stále sa cítim hrdo a dobre za to, že som to urobila. Takže babenky, keď sa so mnou budete chcieť skontaktovať, tak tam máte E-mail alebo tam hneď dopíšem Skype. Tam ma asi zastihnete najčastejšie :-)


Ale inak je všetko v poriadku. Už iba ostáva sa odmotať od chlapca, ktorý sa mi páči, pretože ma dievča, yay! Ale nie, to mi ide. Už je takmer všetko v poriadku. Hah, ako keby mohlo.
Ale blíííži sa októóóóbeeer :-) (Pretty Little Liars, Gossip Girl, zima, zima, zimaaa)
Kto sa teší so mnou??



 Nezáleží na tom, čo Vám ľudia povedia. Slová a ideály vedia zmeniť svet!!
Obľúbená veta. Keď ono je jednoduchšie povedať, že som unavená, ako vysvetľovať, čo mi vlastne je. Keď ani ja neviem, čo to je. Len to prázdno...



Rozpísaná Ang?



18 komentárov:

  1. pán Patrovič je exot, lenže ty aspoň nebývaš pri ňom :/ spravil nám celému mestu, možno okresu peknú hanbu :/ už som ho aj stretla, skoro ma vykotilo :/ takže sa teš, že bývaš ďaleko :) obrázky sú úžasné :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. stretla? pfúú.. neviem, strašne mi je nesympatický ten človek, ale maxi..

      Odstrániť
  2. Klamárky zbožňujem tiež! Gossip Girl si plánujem pozrieť.. Zrušila si si facebook? Vieš, ja som to už chcela urobiť milionkrát, ale chieť a dokopať sa k zrealizovaniu je niečo iné :/ Čo sa týka toho chalana, ešte v júni som na tom bola podobne. Daný chlapec chodil s veľmi nesympatickou blondínou a moje tiché túžby, aby sa rozišli boli vypočuté :) Hoci teraz je desiatky kilometrov odo mňa, nechodí už na našu školu, atďď.. No matter, sú aj iní :) ČS má talent už nepozerám, Slávika neznášam a Patrovič, pfúú... No coment!

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. zrušila som, jednoducho ma to popadlo a neľutujem :-) skús to, aspoň na čas, prinajhoršom sa tam o niekoľko minút vrátiš :-P
      -vyzeralo to, že by to mohlo vyjsť a nakoniec nič. presne to hovorím aj ja! :-) čo sa má stať, to sa stane!! :-)

      Odstrániť
  3. Uf odkedy sa objavil ten škandál so Slávikom (až mi je bľuvno ako naňho pozerám, blé!) už túto sériu nepozerám. Ale inak si rada pozriem tie šou ako Superstar alebo Hlas. Keď sú tam nejaký dobrý speváci, samozrejme. O a 30STM to je jedna z najlepších skupín aké som kedy počula! Určite v top 10 u mňa! :) Možno som čudná ale mne také seriály ako PLL alebo GG nepridú zaujímavé. Aspoň podľa toho čo som doteraz videla. Samozrejme, vôbec nič proti nim nemám. :D Ja som skôr na How I Met Your Mother a Big Bang Theory. :) A ešte obrázky! Perfektné!

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ja celkovo nemusím tieto hlúposti, Superstar prosím, ale napr. ani hlas som nepozerala :D
      -dá sa pri nich dobre odreagovať :) Big Bang som pozerávala aj ja, ale nikdy ma to nejak nepopchlo, aby som hľadala aj na nete.

      Odstrániť
  4. To nie je patrovic ale pátrovic ! :D ja tieto hovadiny radsej nesledujem iba x factor <3 kde prosim pozeras pll ? Teda pozerala ? Lebo v telke to zacali davat a skoncili po 10 castiach si ako ? To ma neskutocne nasralo !!!grrrr.... juuuj jesen fotecky budu krasne farabne toto sa moc tesim :3 len ta choroba vsade za kazdym rohom :(( uz sa to trosku aj na mna nalepilo ale tak dufam ze zajtra pozajtra budem fit :) od fb sa tiez snazim viac menej oducit ale tak no... ako da sa :) mam tumblr takze sa pokusam tam travit cas :) ako koli chalanovy sa netraaap !! Ved mas Nialla <3 alebo ako hovorila demi...best thing what woman ever can learnt is to that she never need a man. :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. vieš čo na zkoukni.to pozerám všetko. je tam snáď každý seriál :-) hej Markíza to stopla, preto som to začala pozerať na nete.
      -dúfam že tie fotečky aj uvidím :-)
      -daj tumblr :)
      -netrápim, iba je mi to ľúto :P hej, Nialler by bolo niečo iné, och :)
      Demi je veľmi múdra baba!! :)

      Odstrániť
    2. Tumblr : believe-in-fortune.tumblr.com tam budu aj fotecky ked pridam poviem :) juj hor sa so serialovania :)

      Odstrániť
  5. ahoj :) ja by som sa chcela spýtať ako je to s poviedkou neobyčajne obyčajný svet :) vôbec sa tu v tej stránke nevyznám :D a keď som dala do vyhľadávača neobyčajne obyčajný svet tak mi to našlo len po 17.tu časť a tá mi neprišla ako koniec :)) tak ja by som sa chcela spýtať či si s tým skončila alebo to je už mega dlho pozastavené :D a keď to je len pozastavené nemohla by si to dopísať? O:) a možno to tu už je dopísane len ja to tu nevime nájsť :D :) za odpoveď vopred ďakujem O:)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. poviedka neobyčajne obyčajný svet je už dlho pozastavená, to je pravda :)
      -už som ju veľa krát chcela dopísať, no nejako som sa k tomu nedostala
      -dopíšem, možno nie dnes alebo zajtra, ale určite začnem pomaly pridávať ďalšie časti :-)

      Odstrániť
    2. Ďakujeeeeem :))

      Odstrániť
  6. pri prvých 3 odsekoch som sa tak pozastavila a rozmýšlala som že či niesme náhodou nejake stratene setry :DD milujem 30SCM strášne ..kto sa započúva do ich textov sa zamiluje do nich hned pr prvej pesničke ..potom Pretty ..si robíš srandu že si videla až teraz ? :O taktieš som revala pri konci ..a hned potom si napísala o Gossip ..ja mám pozrete všetky časti :) j auž len čakám na novú seriu .takže prjajem vela štatsia s nervami pri sledovaní ..GG je naozaj dobre :) bože ešte keby mi povieš že miluješ Vampire Diaries ..ale to by už bola velká náhoda ..inak pan Patrovič :D :D býva 15 min odo mna ..vlasne v meste kam chodím do školy :D som ho už pár krát stretla :D iná hviezda to je :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. možno sme čo ty vieš :D
      -až vtedy, hej, nebol čas alebo energia, či ako to nazvať :D
      -vieš čo na VD som sa nikdy nevedela namotať, alebo som to ani nechcela, netuším,.. ha!! takže aspoň jedna nezhoda :D
      -hviezda, pchééé, uhm, uhm.. :D

      Odstrániť
  7. Úžasné svedectvo o kúzelníkovi, ktorý priniesol môjmu manžela späť ku mne, volám sa jacira, som rodák z taliančiny, ale tu žijem v slovenčine a som šťastne ženatý s krásnym a starostlivým manželom s dieťaťom . Veľmi veľký problém sa vyskytol v mojej rodine pred niekoľkými mesiacmi, medzi mojim manželom a mnou, tak strašným, že prišiel na súd na rozvod, povedal, že nikdy nechcel zostať so mnou znova, Už ma miluješ, a tak si zobral veci z domu a urobil ma aj moje dieťa prenasledované silnými bolesťami, snažil som sa všetkými mojimi možnými prostriedkami, aby som ho dostal späť, po veľa prosiacich, ale všetko bezvýsledne a on to potvrdil Že sa rozhodol a nikdy ma nechcel vidieť znova. Takže jeden večer, keď som sa vrátil z práce, stretol som sa s mojím starým priateľom, ktorý sa pýtal na môjho manžela. Preto som jej všetkým vysvetlil, Tak mi povedala, že jediný spôsob, ako môžem dostať svojho manžela späť, je navštíviť kúzelníka, pretože to naozaj pracovalo aj pre ňu, takže som nikdy nebol Ale nemal som inú možnosť, než aby som nasledovala jej radu, a potom mi dala e-mailovú adresu kúzla, ktorú navštívila pred niekoľkými mesiacmi, drujiagbeblacktemple @ gmail.com, Takže ráno som poslal e-mail Na adresu, ktorú mi dala, a odpoveď kúzelníka odpovedala, že ma ubezpečil, že budem môcť vrátiť môjho manžela späť na nasledujúcich 72 hodín. Čo úžasné vyhlásenie! Nikdy som neveril, preto so mnou hovoril a povedal mi všetko, čo potrebujem urobiť. Potom, nasledujúce tri dni, tak prekvapujúco, môj manžel, ktorý ma nevolal minulý mesiac, ma zavolal, aby ma informoval Že chce, aby som ja a moje dieťa späť domov, tak úžasné! Tak to bolo, ako som sa v ten istý týždeň vrátil domov s veľkou láskou a radosťou a ospravedlnil sa za svoju chybu a za bolesť, ktorú spôsobil mne a mojim dieťaťom. Potom sme od toho dňa boli silnejší ako náš vzťah To bolo predtým, s pomocou tohto človeka, som veľmi veľmi šťastný práve teraz, tak budem rád, aby tam láskavo navštíviť rovnaké stránky drujiagbeblacktemple@gmail.com, v prípade, že ste v akejkoľvek takejto situácii, alebo Máte nejaký problém súvisiaci s manželskou depresiou. Takže vďaka Dr. ujiagbe za to, že som priviedol späť svojho manžela a znovu priniesol veľkú radosť mojej rodine, ste veľkým pánom pane.

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Chcem sa podeliť o svoje úžasné svedectvo o tom, ako som sa vrátil k svojmu manželovi do môjho života, chcem ľuďom vo svete povedať, že je to skutočné kúzlo kúziel online a je mocné a pravdivé, nazýva sa Baba osagiede, On pomohol nedávno kontaktoval môjho manžela, ktorý ma vyhodil, keď som sa obrátil k Wisemanovi, vrhol kúzlo lásky a môj manžel, ktorý povedal, že nemá so mnou nič spoločné, zavolal mi a prosil ma. Pre každého, kto číta tento článok a potrebuje akúkoľvek pomoc, môže Wiseman ponúknuť aj akúkoľvek pomoc, ako je znovuzjednotenie manželstva a vzťahu, liečba všetkých typov chorôb, súdnych prípadov, kúziel tehotenstva, teraz sme veľmi spokojní s našimi vlastnými. Wiseman si uvedomí, koľko ju milujeme a potrebujeme. Táto osoba je pre skutočné a good.he môže tiež pomôcť vám opraviť váš rozbitý vzťah. Mal som svojho manžela späť! Bolo to ako zázrak! Žiadne manželské poradenstvo a my veľmi dobre v našom milostnom živote. Kontaktujte tohto veľkého muža, ak máte nejaký problém s trvalým riešením
    email: doctorosagiede75@gmail.com
    WhatsApp: +2349014523836

    OdpovedaťOdstrániť
  9. PROFESIONÁLNY KÚZELNÍK NA ČAROVANIE, KTO VÁM MÔŽE POMOCI LÁSKOVÝM KÚZELOM, ABY SA SVOJA MILOVAČKA EXKLUZÍVNE NÁVRATNE PO ROZDELENÍ / ROZVODE AJ V PRÍPADE, ŽE SA VÁŠ SITUÁCIA javí beznádejná! KONTAKT: (Dr OSUNOGIE) URČITE ONLINE NAJLEPŠIE KOSTKY KÓDU A JEHO VÝSLEDOK JE 100% ZARUČENÝ .. Kontaktovať Dr. OSUNOGIE:
    Po 7 rokoch vzťahu s mojím priateľom, môj priateľ začal chodiť s inými dievčatami a ukazovať mi chladnú lásku, pri niekoľkých príležitostiach sa mi vyhrážal rozchodom so mnou, ak sa ho odvážim spochybniť o jeho vzťahu s inými dievčatami, bol som úplne zničený a zmätený, až kým mi môj starý priateľ nepovedal o kúzelníkovi na internete s názvom DR OSUNOGIE, ktorý mocou svojich bohov pomáha ľuďom s ich vzťahom a problémom v manželstve, najskôr som pochyboval, či také niečo vôbec existuje, ale rozhodol som sa dať skús to, keď ho kontaktujem, povedal mi všetko, čo som potreboval urobiť, a urobil som to, a pomohol mi vrhnúť kúzlo lásky a do 28 hodín sa mi môj priateľ vrátil a začal sa ospravedlňovať, teraz prestal chodiť s dievčatami a je so mnou v dobrom aj v skutočnosti. Dr OSUNOGIE je najlepším kúzelníkom, pretože nikdy neverím, že sa také veci dejú online, a ak mám akýkoľvek iný problém, bude mojím riešením, pretože mi dokazuje, že sa také veci dejú online a ak máte nejaké problémy, ktoré vám spôsobujú sleeplessnight Obráťte sa na toto skvelé kúzlo Caster pre váš vzťah alebo problém s manželstvom a pre každý ďalší proplem.

    Tu je jeho kontakt ..
    WHATSAPP: +393510695169
    E-MAIL: osunogie@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  10. KONTAKTUJTE DR. OSUNOGIU NAJÚČINNEJŠIU LÁSKOVÚ KÚZELNÚ LÁSKU, KTORÁ POMÁHAŤ SPÄŤ SPÄŤ VÁŠ MILOVAČ
    Ahoj, volám sa BRITTANY, chcem sa podeliť o svetové svedectvo. Dr OSUNOGIE je skutočný kúzelník a tiež veľmi originálny kúzelník, je tak silný, jedinečný a úžasný. Dr OSUNOGIE znovu obnovil šťastie v mojom živote tým, že mi vrátil môjho manžela svojim mocným kúzlom lásky. Dr OSUNOGIE je nadaný a veľmi mocný muž, a nebyť jeho, k čomu by sa obrátil môj život? Dr OSUNOGIE, nech vám vaši dobrí bohovia naďalej žehnávajú za vaše dobré skutky. slová nemôžu vyjadriť, koľko dobrého ste pre mňa urobili a verím, že ani tisíc slov nebude stačiť na opísanie vašich dobrých skvelých diel. Ak čelíte akýmkoľvek duchovným problémom, odporúčam vám, aby ste neplakali, len kontaktujte Dr OSUNOGIE na jeho e-mail a on vyrieši všetky vaše problémy. Kontaktujte ho na jeho
    email: (osunogie@gmail.com) kontaktujte ho a získajte svoje riešenie hneď teraz.

    OdpovedaťOdstrániť