21. októbra 2012

Unbroken (25)


Ešte ma máte aspoň trošííčku rady?? Som strašná, že sem nepridávam tak často. Tu je 25. časť, konečne sa dostávam niekam, kde sa bude diať dačo poriadne zaujímavé, to vám sľubujem :)

,,Chutí ti?" Pozrel na mňa Niall a na vidličku si napichol ďalší kus veľkého steaku.
,,Chutí," usmiala som sa sa naňho ponad môj kurací šalát, nad ktorým ohŕňal nosom.
,,Aspoň nejakú výhodu mal tento deň," skonštatoval s úsmevom a čakal na moju reakciu. A ktorá nesklamala.
,,To hej, ale aj tak sa bojím, čo bude z toho, že som nešla do školy," povedala som nervóznym hlasom.
,,Andy. Máš 19 rokov, si dospelá žena. Jednoducho im povieš, že ti bolo nevoľno alebo čo."
,,O to ide. Som dospelá žena. Toto by sa mi vôbec nemalo stať."
,,Dobre, dobre. Už žiadne prespávanie cez týždeň, platí?"
,,Malíček na to," prikývla som.
,,A vraj dospelá žena žena," rozosmial sa Niall, až sa zopár ľudí otočilo.
,,Sklapni," smiala som sa.
,,Sklapni," napodobnil ma.
,,Vieš čo?! Nebavím sa s tebou!"
,,Uhm, uhm," prikyvoval posmešne Niall, až som mala chuť doňho niečo hodiť. Ale som predsa dospelá žena a tak to neurobím, že? Potichu sme dojedli a zaplatili sme. Mám pocit, že toto je viac hra na to, kto to dlhšie vydrží. Ale budiš. Vyšli sme na ulice, kde bolo sakra veľa ľudí a dosť veľká zima, čiže som Nialla intuitívne chytila za ruku. Má ich vždy také teplé, že aj uprostred fujavice by mi bolo fajn, keby ho držím za ruku. Samoľúbo sa usmial, no bol ticho. Pre jeho šťastie. Prechádzali sme sa ulicami, míňali rôzne páriky. Keď v tom...
,,Andy?" Zavolal na mňa povedomý hlas.
,,Josh!" Otočila som sa k nemu a usmievala som sa ako slniečko na hnoji.
,,Niall," pozrela som na Nialla a snažila sa mu dať najavo, že hra neskončila, ale slušnosť káže. ,,Toto je Josh Blumethal, umelec. Chodil na školu, tam kde som teraz. Určite si o ňom počul." Niall prikývol a podal mu ruku.
,,Teší ma. Som Niall Horan."
,,No, tak o tebe som ja počul určite," zasmial sa Josh a potriasol mu rukou.
,,Je to možné," uškrnul sa Niall.
,,Ozaj, nemala by si byť v škole?" Pozrel na ma Josh a ja som sa začervenala.
,,No, akosi mi to dnes nevyšlo."
,,Ts, ts, ts," nadvihol obočie, ale potom sa zasmial. ,,Občasné ulievanie sa je zdraviu prospešné," žmurkol na mňa.
,,A ty čo robíš vonku teraz na obed?" Zmenila som rýchlo tému.
,,Bol som sa prejsť, prevetrať si hlavu, vieš. Niektoré veci s výstavou sa pokazili. Odstúpil mi chlapík, ktorý tam mal vystavovať, takže buď musím byť kúzelník alebo neviem," vzdychol si. Cítila som, ako mi Niall silnejšie zovrel ruku a narovnal sa.
,,Takže hovoríš, že potrebuješ niekoho, kto by bol súčasťou tvojej výstavy?"
,,No,.. V skratke áno," prikývol a zvedavo naňho pozrel. ,,Prečo?"
,,Tuto Andy má doma fakt prekrásne obrazy, to ti teda poviem." Splašene som naňho pozrela. Ako sa môžem ja rovnať s Joshom Blumethalom, čo mu preskočilo?! Veď by som oproti jeho obrazom vyzerala ako úplný umelec analfabet!
,,Áno? No, znie to dobre." Z vrecka vytiahol zvoniaci mobil a prečítal si SMSku. ,,Ľudia, dobre sa s vami kecá, ale už by som mal byť niekde inde. Ozvem sa, keby niečo," usmial sa a odkráčal. Počkala som, kým bude dostatočne ďaleko, aby som mohla vyletieť.
,,Zbláznil si sa?!"
,,Prečo?" Obranne nahrbil plecia a zazrel na mňa.
,,Aby som ja mala obrazy na Joshovej výstave? Veď je momentálne jeden z najlepších umelcov Británie!"
,,Andy!! Videl som tvoje obrazy a sú prinajmenšom také dobré, ako tie jeho!"
,,To vieš!"
,,Hej, nehádajme sa. Chcel som ti iba pomôcť, nemusíš hneď štekať!" Namrzene sa snažil oddialiť blížiacu sa hádku.
,,Ja neštekám," odvrkla som. Chvíľu sme išli mlčky, každý pozerajúc iným smerom. ,,Ja.. Ježíš, prepáč. Nechcela som tak vyletieť." Vzdychla som si.
,,Prečo sa tak podceňuješ?" Spýtal sa ma Niall. Mlčala som, a kopala som do kamienkov, ktoré sa mi dostali do cesty.
,,Pozri, ak ťa to naozaj štve, je mi to fakt ľúto. Ale aj sa ti ozve, stálo to za to, nie?" Pousmial sa s nádejou v očiach.
,,No," zašomrala som.
,,No tak mŕtvolka," pomykal mnou, až som sa musela usmiať.
,,Si hrozný," obvinila som ho.
,,A preto ma máš tak rada," roztopašne pokrčil plecami. ,,Nie?"
,,Presne preto," prikývla som a objala som ho okolo krku, aby som ho mohla pobozkať.

-o 2 týždne-

,,Bude to chlapček," vbehli do bytu Dany s Lucy.
,,Hej, brzdi, ste ako Snape pri stretnutí so šampónom," rozrehotala som sa.
,, To bolo hnusné," poznamenal Niall so smiechom. Natiahol ruku a spolu sme si ťapli.
,,No viete čo, tak sa poserte," odvrkol Dany.
,,Dobre no. Už je to definitívne?" Spýtala som sa a stopla som film.
,,Hej. Bude to chlapček," zopakovala Lucy ešte raz.
,,Už aj viete meno?" Spýtal sa Niall a ja som sa na nich zvedavo pozrela.
,,Ja chcem Nicka, ale Lucy chce Josha," vysvetlil Dany.
,,Ja som za Josha," ozval sa Niall.
,,Mne sa viac páči Nick," usmiala som sa smerom k Danymu.
,,A to si hovoríš kamarátka?" Zasmiala sa Lucy. ,,Čo pozeráte?"
,,Prci, prci prcičky poslednú časť," uškrnula som sa.
,,Bože, deti, pôjdete do pekla," pokrútila hlavou so smiechom, no prisadla si.
,,No tak to už pusti," ozval sa Dany.
,,Rozkaz," zasalutovala som. Film sa dostával do toho najlepšieho. Jimov otec sa práve snažil odpratať z párty pomocou akčného zoskoku z balkóna, keď mi zazvonil mobil.
,,Niééé," smiala som sa a preto som ho nepočula. Až po chvíli ma Niall červený od smiechu drgol a ukázal na mobil. Poklepkala som si po čele a odišla som od rehotajúcej sa kopy ľudí, aby som mohla v pokoji vynadať tomu, kto ma vyrušil.
-Áno?- Ozvala som sa slušne.
-Andy, si to ty?-
-Som to ja,- prikývla som a začínala som sa smiať
-Tu Josh. Pamätáš, ako sme sa cca pred 2 týždňami stretli na ulici? Aj s tým Niallom si tam bola.-
-Jééj, ahoj Josh. No jasné, pamätám. Čo sa deje?-
-Dosť som o tom premýšľal a došiel som k jednej veci. Nechcela by si vystaviť nejaké obrazy na mojej výstave? Pomohlo by to tebe, nejako by si sa rozbehla a pomohlo by to mne. Pýtal som sa aj Gracinho strýka, vraj kresíš perfektne.- Vysypal na mňa kopu viet a ja som ostala ako obarená.
-Ty chceš, aby som vystavila nejaké moje obrazy?- Zopakovala som po ňom ako papagáj.
-Veď to hovorím,- zasmial sa.
-Budem neuveriteľne rada. Prepána Josh, ďakujem!- Jasala som.
-Viem, že je sobota, tak ťa nebudem dlho zdržovať. Mohla by si mi v pondelok po škole zavolať? Dohodneme sa na podrobnostiach, nech máš, keď tak čas pracovať na niektorých obrazoch. Môže byť?-
-Jasné, takže v pondelok ti volám. Ahoj.- Zrušila som ho a s ústami otvorenými dokorán som šla naspäť do obývačky. Bez slova som vzala zo stolíka ovládač a opät som stopla film.
,,Héééj, čo robíš?" Začal protestovať Niall a Dany sa pridal. Iba Lucy na mňa skúmavo pozerala,
,,Andy, čo sa deje?"
,,Práve mi volala Josh Blumethal. Vystaví nejaké svoje obrazy na výstave v marci!!"
,,Čoooo!!" Skríkla Lucy. ,,To je perfektné!"
,,Mi hovor!" Smiala som sa.
,,Ja som ti to hovoril," povedal Niall s úsmevom.
,,Ja viem. A milujem ťa za to. AJ za to, že si mu to vôbec navrhol," usmievala som sa a ľahla som si tam, kde som predtým bola. Oprela som si hlavu o Niallove nohy a pustila film. Naozaj netuším čím to bolo, ale bol ešte vtipnejší ako predtým. Čím to môže byť? Neviete? Ja možno tuším. Možno to bude tým, že sa mi plnia všetky sny.

6 komentárov:

  1. ÁÁ! Andy bude vystavovať obrazy! :O To je jaké super! A bude to chlapček! :) Ja by som bola za Josha :D Kráásne to je, teším sa na ďalšiu časť! :) xx

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Angie máš to krásné jako vždy a já jsem teda za Josha !! :D

    OdpovedaťOdstrániť
  3. prosiiiiiiiiiim ďalšiu časť O:) a trošičku sa poponáhľaj O:)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Kráásne prosím ďalšiu časť :))

    OdpovedaťOdstrániť
  5. 5. komentář:D
    je to uzasnyy, dalsi:)!!

    OdpovedaťOdstrániť
  6. oooo je to supernéé :) dokonalé:) teším sa na ďalšiu :) úúúžas :) šup šup ďalšiuuuu ! :D

    OdpovedaťOdstrániť