3. októbra 2012

Vždy buď sama sebou! -EPILÓG-


Tadadúú, holky! Aha čo vám sem dávam :-)

17.4.2017

Play this!

,,El a musí to byť?" Pozrela som na ňu, keď som vychádzala spolu s ňou z bytu. Harry sa neustále niekam rozutekal a tak som ho pekne držala za ruku. Vkuse ma ťahal, mykal a ja som ľutovala, že som na také niečo vôbec pristúpila. Bol nadšený prinajmenšom tak veľmi, ako El s Alice.
,,Poď k svojej tetuške, malý Harold," rozosmiala sa pri pohľade na môj zúfalý výraz.
,,Alice!" Zatlieskal malý rukami a už sa jej vešal na nohy.
,,Rozmaznáš ho, keď ho budeš neustále nosiť na rukách," varovala som Alice.
,,Bude ten najrozkošnejší rozmaznaný chlapec na svete," zasmiala sa.
,,Potom sa ho už nezbavíš," povedala som jej. ,,Kam to chceš ísť?" Otočila som sa späť k El, ktorá štelovala foťák.
,,Niekam," mykla plecami. ,,Aspoň sa prejdeme, nie?" Spýtala sa a s dobrou náladou si ešte aj poskočila. Nikdy som nechápala, ako môže utekať, skákať a robiť iné nepravdepodobné veci na podpätkoch.
,,Alice, daj ho na zem, veď má vlastné nohy. Že Harry? Že nechceš byť rozmaznaný?" Pýtala som sa svojho syna, ktorý pozeral striedavo na mňa, striedavo na Alice.
,,A musííím?" Nahodil veľké oči.
,,El, tvoj manžel mi kazí syna!" Vykríkla som so smiechom.
,,Nekazí, tvoj syn má byť viac odolný," rehotala sa.
,,No poď my little bird, ideme," zavelila som s úsmevom a chytila jeho drobnú rúčku do tej mojej.
,,Kam ideme?" Spýtal sa, veselo cupkajúc vedľa mňa.
,,Ideme na prechádzku. Dnes je veľmi pekne. A teta El ťa chce vyfotiť, aký si krásny," vysvetľovala som mu, zatiaľ čo on pokyvkával hlavou, akože rozumie.
,,Budem sa fotiť? A môžem urobiť aj toto?" Spýtal sa a urobil grimasu.
,,Čo len budeš chcieť," štipla som ho do líca, na čo sa zachichotal.
,,Harry, povedz tvojej mamke, že je pomalá," pribehla k nám Eleanor.
,,Mamíí, teta Eleanor hovorí, že máš ísť rýchlejšie. Takto," rozbehol sa a ruku mi držal až prekvapivo pevne. Bežala som vedľa neho, smiešne zohnutá a užívala si jeho smiech.
,,Vidíte že to ide," smiala sa. ,,Harry, pozri sa sem," povedala nahlas a len čo sa Harry otočil, urobila fotku.
,,Teraz urob tú grimasu," pošepkala som mu. Dal si ruky do vrecák a ústa vykrivil do obrovského úsmevu.
,,To bolo cool," ozvala sa Alice. ,,Ale vyber si ruky z vačkov, lebo padneš na nos," povedala. Harry poslúchol a rozbehol sa na námestie plašiť holuby.
,,Hovorím, Louis má naňho zlý vplyv," povedala som znova Eleanor.
,,No a čo," vyplazila mi jazyk.
,,Nič, nič," dvihla som ruky do výšky.

     Hľadela som na Harryho, ako čupí neďaleko fontány, do ruky chytá kamienky a hádže ich všade okolo seba. Nemotorne sa postavil, predsa len, bol trošku neohrabaný a urobil zopár krokov smerom k fontáne. Potom sa otočil a hľadel, ako vedľa neho idú rodičia s kočíkom. Registrovala som, ako muž chytil ženu za ruku a vtisol jej pusu do vlasov. Harry na nich pozeral, smiešne vykrivený, ako za nimi točil celým telom. Potom sa pomalým krokom vybral naspäť ku mne.
,,Mami?" Pozrel mňa nezvyčajne vážne.
,,Čo sa deje zlatko?" Spýtala som sa a čupla som si k nemu.
,,Ľúbi ma ocko?" Zalapala som po dychu a chvíľu som naňho ostala bez slov hľadieť.
,,Samozrejme, že ťa ľúbi, Harry Junior," pohladila som ho po líčku.
,,Tak prečo tu nie je?"
,,Vieš, tvoj ocko je teraz ďaleko. Keď raz budeš väčší, vysvetlím ti to. Ale veľmi ťa ľúbi," prízvukovala som mu. ,,Ľúbi ťa tak veľmi, ako ja. Poď sem," roztvorila som náruč aby som ho mohla objať.
,,Poď, pôjdeme naspäť domov. Dnes robí strýko Niall špagety Bollognese," usmiala som sa a vzala som ho na ruky.
,,Tie ľúbim," usmial sa.
,,Ja viem. A potom si môžeme pozrieť Bambiho, čo povieš?"
,,Super," zajasal a úplne zabudol na otázky, z ktorých mi ešte pred chvíľou stislo hrdlo.
,,El, Alice," zakričala som. ,,Už pôjdeme," povedala som im a počkala som, kým k nám prídu. Obidve si všimli, že sa niečo stalo. Videla som, ako sa na seba v rýchlosti pozreli.
,,V pohode?" Spýtala sa El a skúmavo na mňa pozrela.
,,Vôbec nie," usmiala som sa a spolu sme sa vybrali naspäť. Domov.

4 komentáre: