7. októbra 2012

Good intentions.


Toto vám musím dať sem! V poslednom čase sa jednoducho neviem dopočúvať tejto geniáálnej pesničky od Dappyho :-) Takisto si vypočujte aj Rockstar. Ľahnite si na posteľ, zhasnite všetky všetky svetlá, sluchátka na plné grády a potom to ucítite. Alebo možno je to len mnou? Ťažko povedať :P
Za toto ma budete "milovať", ale taká malá séria obrázkov. K veci, od veci, nuž čo, uvidíme :)


Nechovaj sa ako ročné obdobie. Užívaj si život a neprechádzaj ním len tak.


Nenechaj tvoje sny, aby boli iba snami.


ELLA HENDERSON!
Práve som dopozerala UK X-factor a ladím sa na Xtra factor s Caroline a Ollym. Toto dievča, bolo jednoducho úžasné. Taký super hlas má, že to ani možné nie je. Pripomína mi Adele, vám nie??


Šťastie je len šálka kávy a veľmi dobrá kniha.
(Pravda pravdúca! Nič nie je lepšie ako šálka dobrej kávy/ čaju a vážne dobrá kniha.)


 Nezmenila som sa. Iba som našla samú seba (:


Videli ste už klip od Nickleback? Trying not to love you sa volá :) V klipe lacný frajer robí všeliaké obrázky do kávy tým čudným miešaním a neviem čím. Nebite ma, jediné čo viem urobiť s kávou je zaliať ju :D 
Každopádne, takáto káva by stála za to, nie? ;)


Nikdy nestraťte to dieťa vo vašom srdci!!


Nialler včera v Londýne. Bože, bože, bože. Keď som mala vo štvrtok 6.,7. informatiku v škole a Nikol mi poslala SMS , kde bolo že Nialla budú operovať kvôli kolenu, trošku zahanbene priznám, že som sa rozplakala. Nesmejte sa mi, som naňho naviazaná!
Potom som prezrela twitter, kde stálo, že operácia bude až po svetovom turné?!! Tristo nervov do mňa vošlo. Debilesko malý, on tof akt chce nechať čakať až tak dlho?! Veď chodí o barlách, panebože! Normálne ako som to dnes videla, striasalo ma, slzy tiekli, ako vždy keď sa niečo stane.
Presvedčte ho niekto, aby nebol hlúpy !
Dúfam že sa dá skoro dokopy :(


Keby mám v izbe takúto poličku, bola by som happy ako blcha. Či viac? Ťažko povedať. Ale pred takúto poličku by som vraždila. Vážne. Nabudúce vám sem pridám nejaké izby a takéto vecičky, viete. Baví ma hľadať takéto doplnky, izby a tak. Nahrádzam si tým fakt, že som mohla ísť na stavebnú a nešla som. (Hlúpa, hlúpa Angie!!)


Niekedy sa cítim stratená.
Výstižné jak fras.
Hovorí sa, že: Nemáš facebook a neexistuješ. Jediné čo vám k tomu poviem je že je to pravda ;)

Vaša unavnená Ang, ktorá vám píše o 0.14 a pritom sľúbila mame, že nepôjde spať neskoro.
Ooops. 

1 komentár:

  1. Ooops a ja komentujem zase z postele v case 01:42 pricom sa po mne lipcuje kocur :D ta policka je vazne great !!! <3 a oze niallko :((( neznasam ten ich manazment u nich su dolezite prachy a nie zdravie nasho nialla :( jooj rozkopat ich!!!

    OdpovedaťOdstrániť