11. októbra 2012

Skyfall

Brý deň, holky moje :-)

Hlásim sa vám z postele, keď čakám, kým sa mi načíta Gossip girl, aby som mohla pozerať. Už len posledná časť z 2 série a idem na tretiu, jupíííí.

Na Facebooku som nebola od 30 septembra, môžem sa trošku pochváliť? Aspoň trošíčka..
Priznám. možno mi troška chýba četovanie a tak, ale neľutujem :)
Neviem, kto má kedy narodky, takže sa všetkýým vám aj tí čo toto nečítate Všetko najlepšie :D 


Skyfall is where we start
A thousand miles and poles apart
Where worlds collide and days are dark

Zmotaná som velice na túto pesničku, je fakt nádherná :)


Iba chcem byť chudá. Je to priveľa?



Kto pozerá X-factor. Jennel Garcia a Jillien Jensen.
Tieto 2 baby sú jednoducho na zjedenie. 
Pri Jillien som si skoro všetko vyplakala. Hocikedy keď ju vidím na pódiu, mám zimomriavky.
Jennel to je také malé šidlo. Strašne sa mi ľúbi jej úsmev a ako si sama musí stále hovoriť, že už musí byť dospelá. takto akosi sa nejako vidím ja v 18, haha.


3. október. Išla som na angličtinu a sedela som pri čajovni na hojdačke. No a neodfoť si nohy!! :D 

A teraz k niekomu, koho milujem strašne strašne moc. Ale moc.
Tadáá...




No nie je náádhernááá??

No ale úprimne baby! Keď som videla video, ako fotila tieto prekrásne fotky. Pfúú, poviem vám, byť ako ona by mi vôbec nevadilo. Nie iba pre jej vzhľad, ale aj pre jej názory.
Je sama sebou, nehanbí sa za svoje telo a má sa rada taká, aká je.
K tomu sa nedopracuje 95% dievčat na celom celučičkom svete.
Súhlasíte?

Dnes len s takýmto kratučkým článkom, zajtra asi pridám jednodielku I won´t give up alebo si možno konečne zaspomíname na Neobyčajne obyčajný život?
Čo by ste radšej?
Ozaj. čo hovoríte na nový vzhľad? Stále hľadám ten jeden, ktorý bude jednoducho môj, takže prepáčte, že ho tak často mením.
A už sa mi načítalo GG, takže sa majte a dobrú noc :)

Vaša Ang, s natáčkami na hlave :) xx

1 komentár:

  1. Jujky jennel zboznujem <3 musim si rano pozriet x factor kedze ma vecer z pred telke vyhodili grrr :( Demi preco si taka kraaasnaa ??? :O <3 ale najlepsie co liamko dneska prezradil ze niall ju vola nazyva demi tomato :D how cute to jedlo zakomponuje vsade :D

    OdpovedaťOdstrániť