24. decembra 2012

A very merry Christmas :)

No čo babenky? Ako išli Vianoce? Dnes tak oneskorene ale predsa len,....


Čo ste dostali? Boli ste dobré alebo zlé? :-) Aj by som vám rada napísala neviem aký dlhý článok, ale v skutočnosti neviem o čom..
Zajtra som doma, otec ide na nejaký turnaj, stredu strávim u jednej babky a potom u druhej babky.. Ak by vyšlo, čo by mohlo vyjsť, program na štvrtok alebo piatok by bol hotový a v sobotu hor sa na lyžovačku :-) 
Keďže ja nelyžujem, jediné čo budem robiť je písať pre vás a hlásiť sa s fotkami zo zasnežených Tatier.. Alebo kam to vlastne ideme.. 

Ešte vám ukážem, ako som dnes celý deň vyzerala, okrem tej hodinky a pol predstieraním, že sme jedna veľká šťastná rodina.. Chcete to vidieť? Tatadadáááááá..
Dnes som dopozerala Gossip Girl.. Bože, to bol pocit. Skoro, hmm, 3 mesiace som bola na nej závislá, že takmer každý deň aspoň jeden diel som si musela pozrieť a teraz je zrazu koniec?! To nie je fér.
Ale som spokojnááá :3 Silno moc velice :)

Mala som na mysli, pridám vám sem veci, čo som dostala a vy mi do komentu hodíte, čo ste dostali vy, poprípade URL na fotku, kde to máte odfotené :-)
Ale nie že sa na to vykašlete, ako pri rebríčku najsexi osôb :(

Takéto prekrásne pyžamkové supermanovské gaťuše mááám :)

Notebook, ktorý som si chcela kúpiť sama, no potom ma naši presvedčili, že mi ho kúpia na Vianoce a ja nech šporím radšej na výlet do zahraničia, ktorý by sa mal (hopefully) konať zo školy.. :)
Ľúbi sa mi, je prekrásny, je celý biely a zbožňujem ho, mwaaah :3


Klobúčik tista taký istý, ako má Demi :)))

A nakoniec, tadadááá... kalendár chalanov na rok 2013 :) 

No a teraz vy .. :-)




11 komentárov:

  1. aj ja mam VAIO noťasiiik .. a tiež biely ♥ ibaže ten môj ma už 5 rokov asi :D ale super je!

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. hej? dúfam že mi vydrží dlho, je naozaj krásny, síce si musím trošku zvyknúť naňho, ale to pôjde :)

      Odstrániť
    2. jop a som veľmi spokojna s nim :) len si davaj pozor na neho lebo vaio ma drahe sučiastky ktore sa ťažko zhaňaju

      Odstrániť
  2. Ahoj. Môžem sa ťa prosím ťa spýtať, že kde pozeráš Gossip girl?:) Dáš mi link na tú stránku prosím?:)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. serialycz.cz a na okraji si vyber gossip girl, v niektorých častiach nešli časti, to si budeš musieť vyhľadať, napr. na zkoukni.to ale inak sú tam všetko a vo veľmi dobrej kvalitke :)

      Odstrániť
  3. ja som dostala baseballovu mikinku, hrnček na čokoládu, plyšáčika, a knižky (presnejšie Twilight- od až po 4) :) a tie Tatry ti závidím ;D ja celé tieto prázdniny presedím (po 2rokoch chodenia na sviatky niekam ...)doma.
    *Denisa*

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ja by som si to s tebou kludne vymenila! :D totižto na chate bude asi takých 10 detí, okrem jedného dievčatka všetky chalpci do 10 alebo do 11 rokov :D
      takže máš čo čítač, hm? :P

      Odstrániť
  4. aj tebe šťastné a veselé :) aj keď trochu oneskorene...
    bola som zlá, takže sa nemám moc čím chváliť...ale papučky mám pekné :3
    Gossip práve sťahujem! povedala som si, že je to dobrý nápad, keďže už je to ukončené a netreba čakať na ďalšie časti ako pri TVD :) tak idem postupne od prvej série :) teším sa!
    a veeeľmi veeeľmi sa mi páčia tvoje darčeky :) trošku tíško závidím..hlavne ten biely notebook! to bol (a ešte aj je) môj sen!

    OdpovedaťOdstrániť
  5. šťastné a veselé aj tebe :) aj keď neskoro...
    http://liveyourstories.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť