15. decembra 2012

Love is just a word.

Bonjour dámy :)

Hlásim sa, že žijem, i keď vás to možno nezaujíma :D 
Myslím, že tento víkend sú posledné dni, ktoré prežijem. V pondelok máme písomky, v utorok tiež dve, v stredu dve, vo štvrtok jednu, v piatok vôbec netuším.
Táákto mi z toho idú oči krížom :(

Dnešný deň som chcela stráviť na klzisku, pretože otec mal byť na polovačke a tým pádom som mala mať kľud. No nie, on sa rozhodol, že na poľovačku ide až v nedeľu, takže som dnešný deň strávila v Nitre.
Nie že by mi to vadilo, nikdy neodmietnem behanie po obchodoch ;) Ide o to, že som si chcela trošku užiť ľad. Vlastne, keď tak rozmýšľam, aj tak by som si neužila, lebo celý deň prší.
Takže vlastne, všetko je jedno.

Mala som na pláne prišpendliť sem nejaké fotky vecí, čo som si dnes kúpila, ale "Ježiško" mi ich zhabal hneď, ako sme opustili Max. Čiže zase nič :P

Ale niečo vám sem musím pridať. 

Takýto krásny zošit som si kúpila.
Keď vezmem do úvahy, že nemám rada ružovú farbu.. :D
Zošítok je ružovkastý a aj vnútorné listy sú ružové.
Mám strašnú závislosť na všetkých takýchto kvetinovaných veciach a všetkých možných retro vzoroch :)
Kto ešte? :)

Ešte zopár random obrázkov, ktoré som vyhrabala na WeHeartIt a môžem ásť spokojne dopozerať Gossip Girl s pocitom, že môj blog neumrel.

Keby ma má niekto nakresliť, pravdepodobne by som vyzerala akosi takto, haha :) 



 Múdra Demi.. Kto ešte nevidel dokument Stay Strong, 25 po holej riti a poďme si to pozrieť. Šup šup !!!

 

 Človek si to ani neuvedomí, ale je to tak.

Čo by so dala za takéto krásne topánočky.. Trikrát vyvrtnutý členok? Who cares!




3 komentáre:

  1. Krásny zošit :D ... tiež ho mám a s tou ružovou sme na tom podobne, vlastne ja už som sa obmedzila iba na isté odtiene :D... dokument dokonalý... :))

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. že? keď som ho uvidela, som si povedala, že ten musím mať :D
      -ja pri tom plačem každý jeden raz,čo ho vidím, až ma to štve niekedy. :)

      Odstrániť
  2. milujem a čítam tvoj blog, aj keď nekomentujem :) niekedy ma jednoducho len nenapadnú tie správne slová ;) k predchádzajúcemu príspevku...je to tvoj príbeh, môžeš si s ním robiť čo chceš :) ja tiež nemám vždy čas na ten svoj, tieto dni vlastne vôbec, takže ťa úplne chápem :) aj tak sa teším na ďalšiu časť :)
    zošit je krásny :) poslednú dobu tiež inklinujem k takýmto veciam, z nejakého mne neznámeho dôvodu...:D Demi som nevidela, ale ak odporúčaš, tak ak bude trochu času, tak sa do toho pustím :)
    to, že tie maličkosti ubližujú najviac si poslednú dobu uvedomujem až príliš...a najviac si želám, aby to tak nebolo, len...no, nedá sa :/
    a kým budem žiť, tak tvoj blog nikdy neumrie! teda aspoň pre mňa :P a ak neprestaneš pridávať príspevky ;)

    OdpovedaťOdstrániť