31. decembra 2012

Wild hearts can´t be broken ∞

Neverili by ste mi, aká som bola včera zúfalá. Začiatok Unbroken 29 som napísala asi 3x a potom som to zmazala,.. Vôbec som netušila, ako to pôjde ďalej. Viem, čo sa má stať, ale neviem, ako sa k tomu dostať, aby to nebol skok jak fras. Ale ja to nejako dám. Rozhodne vás už nenechám tak dlho čakať, prisahám :-)


Končí sa rok 2012. Tešíte sa do toho nového alebo by ste boli radšej, keby tento rok ešte trval?
Ja som vcelku rada. Stále dúfam, že bude 2013 lepší ako 2012, čiže. Síce to čakám každý rok, a takmer nikdy mi to nevyjde, ale nestrácam nádej :)
Pomaly sa blížia moje narodeniny (29.január), čiže sa teoreticky mám na čo tešiť. Vek už pre mňa prestal hrať rolu dosť dávno. 12,13,14,15,16,17... Je to úplne jedno. Presvedčila som sa, že o vek nejde vôbec. Ak si ľudia sadnú, je úplne jedno, či má človek 12 či 15 alebo 20 rokov.
Kedy máte narodeniny vy? :-)

Mám takú otázku. kto z vás tu má ružové alebo modré vlasy? Chcela by som urobiť takú zmenu menšiu-väčšiu :)
Niečo na tento spôsob, ale tieto farby:


Ružová bude hore a modrá, resp. zelená bude dole..Čo poviete? :)

Btw., kto pozerá hokej? Američania proti Slovákom.
6:2! 6:2 preboha! To už neotočíme.. Alebo? Modlite sa, modlite sa, lebo ja to neviem!


Posielam takýýýýýto veľký úsmev z lyžovačky, užívajte si prázdniny, ja sa budem hlásiť časťami a "denníkom"  :)



10 komentárov:

  1. určite to bolo dobré aj na prvýkrát :) ale viem, že niekedy je ťažké dať ten správny začiatok, aby si mohla dobre pokračovať :) tiež s tým mám často problém...
    prechody z roka do roka neriešim...myslím si, že je úplne jedno, aký je rok...všetko je len o tom, ako sa človek ku všetkému postaví a aký si ho spraví :)
    narodeniny mám v lete :) 20. augusta :)
    na vlasoch mám prirodzenú farbu (tmavohnedá), ale farebné vlasy sa mi vždy páčili :) akurát si nemyslím, že som typ, ktorému by to pristalo, takže radšej neexperimentujem...ty to ale určite vyskúšaj! si krásna, tebe to sedieť bude :)
    a šťastný nový rok prajem :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. úplne, už som myslela, že to snáď ani nenapíšem :D hej, a koľko budeš mať? veď už je to tento rok, nie ? :P
      -veď to, ja s vlasmi dosť rada experimentujem :)

      Odstrániť
    2. presne viem, o čom hovoríš :D na trikrát zmeniť a potom to aj tak celé zmazať a napísať ešte raz úplne odznova a ešte tá chuť to vzdať...uf ;)
      budem mať 19...fuj! starina zo mňa :D
      ak rada experimentuješ, tak neváhaj a choď do toho :)

      Odstrániť
    3. to aby som ti pomaličky vykala, nie? :P
      aj pôjdem som sa rozhodla na 100% :))

      Odstrániť
    4. nie! to v žiadnom prípade :D už teraz mi je čudné, že dokážem takto fičať na chlapcoch a potom by to bolo ešte horšie :D
      potom si poprosím fotku! :)

      Odstrániť
    5. dobre, budem teda ticho radšej :D bude bude :))

      Odstrániť
  2. Také vlasy sú nádherné, ale trošku sa bojím toho ako by som s tým vyzerala :-D Vlastne by som to ani nechcela asi riskovať :-D Aj keď niekedy je risk zisk :-)) Hokej pozerávam mám tam zopár známych tak podporujem a nakoniec to skončilo 9:3!!! :-D Ale nevadí, budem podporovať ďalej :-) Prajem príjemnú lyžovačku a šťastný nový rok! :-)
    btw. rozbieham nový (svoj prvý:-D) blog :-) nekukla by si si ho, prosím? :-) ďakujem :-) http://everydayonthesofa.blogspot.sk/ :-)))

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. presne to si hovorím aj ja, risk je zisk :D
      -hrali dobre, aj keĎ hmm, technika a súhra boli dosť na prd, to jednoducho bez rečí..
      -jasné, pozriem :)

      Odstrániť
  3. Usmievaj sa najviac ako sa da ! A celyyy rok :) ja by som dala cervena hore a dole ta modro zelena :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. presne tak to chcem :) budem sa snažiť, ale iba ak aj ty!! :)

      Odstrániť