7. decembra 2012

My heart is unfortunately not connected with my head.

Už váš to niekedy ťahalo k niekomu tak silne, že vás z toho rozbolelo brucho, bolo vám na zvracanie a nevedeli ste lapiť dych?
Sú aj tie šťastnejšie, pre ktoré to nebolo až také zlé a skončili s dotyčným ako pár. 
Pre nás, čo také šťastie nemáme/ nebudeme mať.. tromi slovami- IT FUCKING SUCKS!

Prišla som na gympel, vyycukaná jak malá myš. Väčšia škola, "veľkí žiaci", noví spolužiaci, noví učitelia. Všetko nové.. Udomácnila som sa celkom dobre, kolektív mám tak neuveriteľne popi*i dobrý, že snáď ani neverím. A s B-triedou tiež úplne super.
Bála som sa toho, že tam bude ďalších 200 chalanov, z ktorých sa aspoň do jedného zapozerám.

Ešte ani neskončil september a mne do očí udrel chlapec.
Občas som sa mu zahľadela do očí, len čistou náhodou. 
Začala som si ho všímať viac. Zakaždým som si všimla niečo milšie na ňom. Spôsob akým chodil, správal sa alebo sa usmieval. Naivné, ja viem, ale to som ja.
Od septembra je to koľko? 2 mesiace.

Asi pred týždňom som v piatok išla po chodbe a prechádzala som okolo neho.
To, akým spôsobom mi hľadel do očí, ma jednoducho odrovnal. Úplne a na celej čiare.

A tak som sa rozhodla, že ho spoznám. Facebook je celkom čarovná vecička pokiaľ ide o toto. Stačí vám zrozumiteľná fotka a viete meno aj toho, čo neexistuje.
Písali sme si raz. Nemáme spoločné nič. Takmer nič.
Za to som sa dozvedela o ňom veľa vecí. Možno viac, ako viem o niektorých mojich kamarátoch.
Odvtedy som sa v škole bála chodiť von, ale pri tom ma to von z triedy ťahalo tak strašne moc, že ma naozaj bolelo brucho.
A keď som na tú chodbu vyšla, bolo mi na zvracanie. Úprimne ma napínalo od nervov. A potom som sa mu vyhla, ale bola som šťastná, že som ho videla. 

Včera bol Mikuláš. Pozdravil sa, usmial sa. Kamarát mu zo srandy zahral scénku, ktorá ho mala rozžiarliť (nie môj nápad, prisahám). Možno sa mi zdalo, že zazeral, pomedzi ostatných som občas zachytila jeho pohľad. Potom stál meter odo mňa, možno menej. 
Nikdy mi tak nebilo srdce, vážne nikdy.
Ale bola som šťastná. Celý posraný týždeň som bola šťastná.
A potom mi to došlo. Zas som sa zmotala na peknú predstavu. Zase raz.
Ale keby ste vedeli, ako ma to k nemu ťahá, do pekla. 
A tak som mimo provoz, prepáčte. 
Viem že už musíte byť pekelne naštvané, ale jednoducho.. Neviem, nechcem, aby ste museli počúvať moje depresívne myšlienky, alebo čo.

Angie sa zase raz zmotala, to prejde. Musí. Pretože to vždy prešlo.
Jednoducho musí.
Ja viem, že som príliš naivná a podobné veci, ale to som jednoducho ja.
Hnevá ma to, ale som to ja.

Prepáčte. 






10 komentárov:

  1. neboj,prejde to , poohovarame :D a už aj to bude fuč :DD

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Neviem, či je to to, čo práve potrebuješ počuť, no som rada, že v tom nie som sama a tým pádom sa nemusím cítiť ako absolútny idiot...v každom prípade nevešaj hlavu :) si skvelé dievča a keď ti padol do oka, tak na ňom určite niečo bude :) tak sa teš na každé stretnutie, lebo aj len vidieť ho je niekedy dostačujúce(teda aspoň pre mňa) :) len pozor na city...držím palec, nech to vyjde tak, ako má :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. necíť sa ako idiot, stačí, že sa tak cítim sa :P lenže očividne padá do oka veľa dievčatám aja som nikdy nevedela byť dievča, ktoré sa o chalpca bije, aj keď si nie je istá svojou šancou. teda, robila som to, ale keď som to naozaj nevedela, tu je to už zrejmé :)
      aj tebe Zuzi, snáď to bude fajn, či už s nimi alebo bez nich :)) zistíme čo je pre nás lepšie :)

      Odstrániť
    2. v tom prípade sa tak cítime dve :D niekedy si naozaj prídem ako psychicky labilná, keď si uvedomím, ako na mňa niektorí ľudia opačného pohlavia pôsobia ;) pritom ich vôbec nepoznám...
      zastávam názor, že chlapec je ten, čo by mal bojovať, nie dievča, predsa len sme tá nežnejšia polovica :D
      určite to bude fajn :) všetko bude fajn, presne tak, ako to byť má :) len netreba príliš tlačiť na pílu :D

      Odstrániť
    3. v dnešnom svete je to už tak prevrátené všetko, tak sa ani nečudujem :D ani nebudeme, že? ;))

      Odstrániť
    4. všetko je na hlavu postavené :D čím som staršia, tým viac sa mi to potvrdzuje ;) no ešte aby sme sa :D jasné, že nebudeme! :D

      Odstrániť
    5. ani mi nevrav :D nebudeme!!! :D

      Odstrániť
  3. Ang, mne sa to stáva pravidelne. Je to ten, ktorý vtedy raz šiel okolo čajovne a zhodli sme sa na tom že je pekný? Lebo ak áno, tak sa ti ani nečudujem ! :P;))))

    OdpovedaťOdstrániť