1. decembra 2012

Hi, is anybody out there?

.. Baby, veď vy vôbec nekomentujete! Ja uznávam, že sa tá či tá poviedka nemusí páčiť každej jednej  ale aj kritika je dobrá :-)

Vážne, takto síce vidím, že ste to videli, ale neviem, čo si o tom myslíte.
Prosím, nechajte občas komentár, vyjadrite svoj názor .. Urobíte to pre mňa? ^^


3 komentáre:

  1. Tvoje príbehy sú dokonalé a už predtým som chcela napísať komentár, ale nemala som čas :D. Škoda je, že tak málo pridávaš! :D

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Poviedka je úžasná aj jednodielovky ktoré pridávaš :) Len mohla by si pridávať trošku častejšie. Chodím sem každý deň a pozerám sa či tu niečo nepribudlo :D

    OdpovedaťOdstrániť
  3. sľubujem, že sa to pokúsim zmeniť!! :) ale teraz mám trošku dosť na prdel známky, takže to je prvoradé :/

    OdpovedaťOdstrániť