22. decembra 2012

Hot or Not?

Kým sem pridám nový diel poviedky Unbroken, rozhodla som sa, že by som vás sem mohla hodiť akýsi môj rebríček. Podľa nadpisu asi viete, že to budú zozbierané fotky ľudí podľa mňa jednoducho neodolateľných.

Vaša úloha bude vyjadriť sa, poprípade mi do komentára hodiť váš zoznam 8 najpríťažlivejších, alebo lepšie povedané najviac sexy ľudí :)


1 Niall Horan 
2 Chace Crawford
3 Colin Firth
4 Ed Westwick
5 Oliver Sykes
6 Johny Depp
7 Ryan Gosling
8 Patrick Dempsey


1 Demi Lovato
2 Leighton Meester
3 Kristen Stewart
4 Nicole Scherzinger
5 Rihanna
6 Tulisa
7 Rachel McAdams
8 Cara Delevingne

Tak, čo vy? :))))))

2 komentáre:

  1. s mužskou jednotkou súhlasím všetkými dvadsiatimi :) ostatní sú tiež fajn, akurát...nikdy som si rebríček nerobila, pretože som maximálne nerozhodný človek ;) ale Niall je jasná jednotka aj keby čo bolo ♥
    a u žien...tým som sa tiež nikdy nezapodievala, no mám rada veľa herečiek, keďže pozerám pomerne veľa filmov :) u speváčok...mám rada Ritu Oru :) Demi by však moja jednotka asi nebola...nepoznám jej príbeh, nepoznám JU...tak preto by som ju asi nevolila ako jednotku :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. k mužom by som dodala Tatuma a k babam Avril , inak súhlas :D
    ***Bí*** :D

    OdpovedaťOdstrániť