9. apríla 2012

Vždy buď sama sebou! -50-

       Takže holky moje milované, v prvom rade by som sa chcela tááááákto poďakovať za návštevnosť, ktorá mi tu vyskakuje :) Moc ďakujem. Ďalej sa chcem ospravedlniť, že som v posledných dňoch akosi stagnovala,ale bola som na chate, kde bol signál asi taký, ako sánky v lete, takže SORRY. Vidím, že tu mám okrúhlu 5O. časť. Určite si vravíte, že fú, už 50. časť a ešte sa tam nič podstatné nestalo a verte, že to isté si vravím ja. Ale nevadí, ja niečo vymyslím. Tu ju máte :)

       ,,Dobrý deň," hlesla som, keď sa na mňa upreli pohľadi minimálne 10 učiteľov. ,,Želáte si?" Vstala od stola prísne vyzerajúca staršia učiteľka a prišla ku mne. ,,Som nová študentka." Na nose si napravila okuliare a dala si ruky v bok. ,,Meno?" ,,Som Nicole Mansenová," povedala som. ,,Jááj, tak tu ste," usmiala sa oveľa mladšia učiteľka od ďalšieho stola. Prišla k tej starej a šepla jej. ,,Dorothy, ja to vybavím." Učiteľka "Dorothy" sa falošne usmiala a odišla.
,,Tak, vítam ťa tu," usmiala sa na mňa mladšia. ,,Som Kate Lerondová a ak sa nemýlim, budem tvoja triedna učiteľka. Poď za mnou, prejdeme si spolu plán školy a vybavíme potrebné veci," usmiala sa a viedla ma do kancelárie. ,,Učebňa informatiky bude na druhom poschodí, okrem biológie sa na nej budeme stretávať." Ukazovala mi celý plán školy, kde sú aké triedy, no popravde som ju nevnímala. ,,Zlatko, počúvaš ma?" Zamávala mi pred očami a ja som precitla.
,,Prepáčte, čo ste hovorili?" Pobavene sa na mňa pozrela. ,,Pýtala som sa, či nepotrebuješ zaviesť do triedy." Pokrútila som hlavou. ,,Ďakujem, trafím sama. Aj tak sa tu budem musieť vyznať sama," vzala som si od nej plán školy a študovala som ho.
,,Takže, ešte ideme k riaditeľovi, dám ti učebnice a nechám ťa, sľubujem," usmievala sa. Stále sa usmieva. Prešli sme k malej kancelárii a Lerondová zaklopala.
,,Pán riaditeľ, môžeme? Vediem tú novú žiačku." Starší černoch s niekým telefonoval, ale ako nás zbadal, niečo zamrmlal do telefónu a položil. Postavil sa zo stoličky a prešiel k nám. Páni, bol to chlap ako hora. Ak nemal minimálne 190 cm, tak potom fakt neviem.
,,Tak, konečne ťa tu máme," usmieval sa a rozprával sa so mnou, ako keby ma poznal už roky. ,,Ako sa ti páči naša škola?" Spýtal sa s úsmevom a hrabal sa v akejsi skrinke. Bože, už je to tu. Z duše nenávidím takéto otázky.
,,Ešte som nemala veľa času prezrieť si ju. Ale vyzerá,... veľká." Tlmene sa zasmial a otočil sa ku nám s náručou plnou kníh.
,,Naša škola veruže je veľká. Nech sa páči, tu sú učebnice, s ostatným ťa oboznámila už profesorka Lerondová, predpokladám."
,,Áno, už áno. Ďakujem," usmiala som sa. ,,Uf," klesla som pod váhou kníh. ,,Dovidenia," stihla som už len povedať a profesorka Lerondová ma viedla von. ,,Zavediem ťa ešte ku skrinke. Máš možnosť si knihy nechávať tu, alebo si ich môžeš brať všetky domov, to je už na tebe. Tak,.. Tu máš kód," podávala mi akýsi papierik ale keď videla že mám plné ruky, pokrčila plecami. ,,Skrátka, zadáš kód, nadvihneš rúčku. Niekedy sa to zasekáva, vtedy tým musíš pomykať. Tak, rada som ťa spoznala, snáď spolu budeme vychádzať," usmiala sa opäť a odišla.
          Knihy som položila na zem a otvorila som si skrinku. Postupne som ich tam naukladala a prezerala som si plán školy. Nechcelo sa mi po škole blúdiť s papierikom ako najväčší looser, tak som si toho snažila čo najviac zapamätať.
,,Baf," skočil niekto pri mňa a buchol pri skrinku. Tak som poskočila, že som skoro urobila dieru do stropu. ,,Prepáč," smialo sa dievča z rána, ktoré ma zaviedlo k zborovni. ,,Pamätáš? Som Laura, tvoja nová spolužiačka," usmievala sa.
,,Ježiš áno, prepáč, dnes som v režime off," ospravedlňujúco som sa na ňu usmiala.
,,V pohode." Usmiala sa a z ruky mi vytrhla papierik. ,,Ale vážne? Plán školy? So mnou sa nestratíš, som veľmi vplyvná priateľka. Ako sa to voláš?" Spýtala sa a obzerala si ma.
,,Som Nicole. Nicole Mansenová." Jakmile som povedala moje meno, spozornela a s prižmúrenými očami na mňa pozrela.
,,Priezvisko radšej v triede zatiaľ nehovor, okej?" Nechápavo som na ňu pozrela. ,,Vieš, u nás v triede sú snáď všetky holky directionerky a sú dosť,.. Ako by som to povedala. Proste, niekedy sú dosť fanatické. Zhŕkli by sa okolo teba ako supy a neviem ako by to zobrali." Z toho, ako mi o tom rozprávala, mi behali zimomriavky po chrbte. Čo si čakala? Vysmieval sa mi v hlave tenký hlások. Chodíš momentálne s najznámejším teenagerom a ešte k tomu si v Londýne. A ja som hlasu dala za pravdu.
,,Platí. Ani nevieš ako túžim po pokojnom živote," zasmiala som sa, možno troška nervózne, ale nespozorovala to. Teda sa aspoň tak tvárila. Vyzerala milo. Taký drobný živel.
..Verím ti." Zo skrinky mi vytiahla veci na biológiu. ,,Tak poď, zoznámim ťa s triedou," povedala a už ma ťahala preč. Nemala som ani silu ani chuť protestovať a tak som za ňou letela ako handrová bábika. Zastali sme pred obrovskou triedou s nápisom II.A, odkiaľ sa ozýval strašný hurhaj. ,,Deckááá," zakričala až mnou zatriaslo. Trieda utíchla všetky pohľady sa upreli na nás. Fajn, samá pozornosť. Tú, ktorú ja tak zbožňujem. ,,Toto," ukázala na mňa, ,,je Nicole, naša nová spolužiačka. Nebuďte na ňu príliš zlí, lebo nám ujde," žmurkla na mňa. Rozhovor sa opäť rozbehol a ja som si sadla na jediné voľné miesto.
,,Ahoj," usmiala som sa nesmelo na moju novú susedku. ,,Ak by si prepočula Laurin príhovor," zasmiala som sa, ,, som Nicole."
,,Teší ma. Ja som Megan. Neviem či je práve prospešné priateliť sa so mnou." Šepla.
,,Ako to myslíš?" Spýtala som sa nechápavo a rozhliadala som sa po triede.
,,Zistíš časom,. Od mojich, teraz už našich, milovaných spolužiakov sa ti donesú o mne všelijaké hlúposti, je len na tebe, či im uveríš," povedala, no to jej do reči skočila pomerne extravagantná holka. ,,Som Miranda," usmiala sa a hneď som vedela, že z nás priateľky nebudú. Netuším prečo, bol to len náhly záblesk, akýsi pocit. Zvonček jej nedovolil pokračovať v konverzácii so mnou. Do triedy vošla profesorka Lerondová. Energicky sa postavila pred katedru a usmievala sa. ,,Tak žiaci, som si istá, že tuto náš rozhlas Laura už vás iste zoznámil s novým členom našej triedy. Ako ste si iste všimli, máte novú spolužiačku, Nicole. Nicole, chceš nám o sebe niečo povedať?" Otočila sa ku mne a ja som úpenlivo krútila hlavou.
,,Teda nevadí. Určite budeš mať možnosť zoznámiť sa so svojimi spolužiakmi. Tak, aby som to nenaťahovala, nalistujte si stranu 63,...."

Zvyšok dňa prebehol ako nič a ja som sa postupne spoznala so všetkými. Skupinka pankáčov, Rocky, Mel, Cam a Leroy. Triedne barbiny Miranda, Michelle, Anne, Joy a Mia. Ďalej športovci Mike, Nick, Dave a Cody. Laurina partia, ktorá zahŕňala Jessicu, Chloe a Martinu. A zase ďalších chlapcov Jacka, Joshua, Williama, Thomasa, Rileyho, Jamesa. A potom tu bola Megan, ktorá akosi nikam nezapadala. Stále som netušila prečo, ale zaumienila som si, že nech už budem počuť čokoľvek, názor na ňu si utvorím sama až keď ju spoznám. Keď sa tak spätne pozerám na všetky tie mená, budem rada, ak si zajtra budem pamätať aspoň polovicu. Po škole som sa čo najrýchlejšie snažila odpratať z pohľadu ostatných a volala som Harrymu.
-No čo maličká, ako to šlo?-
-Ani neviem, vyzerajú celkom fajn.-
-Okej, očividne sa ti nechce rozprávať. Na konci ulice je malý Starbucks, čo keby si ma tam počkala, o pár minút nám končí skúška, prídem pre teba.-
-Počkám, jasné.- Usmievala som sa a vybrala som sa ulicou smerom dole.
-Teším sa.- Povedal Harry a zložil. Pomaly som prechádzala dolu ulicou a obzerala som sa. Veľké budovy, samé reštaurácie, bolo tu snáď všetko. Prišla som k Starbucksu a sadla som si k stolu v kúte.
,,Objednáte si niečo?" Prišlo ku mne sympatické dievča.
,,Netuším," priznala som, lebo som fakt netušila, na čo mám chuť. ,,Niečo, čo by ma prebralo, by nebolo?"
,,Ťažký deň?" Pozrela na mňa s chápajúcim úsmevom.
,,Viac- menej. Prvý deň v novej škole,.." Ani som nedokončila vetu, pretože nebolo treba. Z môjho hlasu muselo kričať aká som unavená a neviem čo všetko.
,,Chápem. Doporučujem škoricové latté, mňa vždy preberie," poradila mi.
,,Tak mi môžeš doniesť jedno." Uvedomila som si, že som jej zatykala, tak som sa opravila. ,,Teda, doneste,.." No skočila mi do reči.
,,To je v pohode, som Sarah, teší ma."
,,Aj mňa," usmiala som sa. stojí to za risk. ,,Počúvaj, som tu nová, neskočíme niekedy von?" Spýtala som sa a dúfala som v kladnú odpoveď. Zamyslela sa a usmiala sa.
,,Jasné, prečo nie, tu máš moje číslo," na blok načmárala číslo a odišla. O chvíľu mi doniesla latté, no keďže bola v práci, nemohla sa pri mne zdržiavať.


           Z tašky som si vybrala knihu, ktorú som si narýchlo ráno vhodila do tašky a začítala som sa. ,,Dobrý deň," ucítila som Harryho kučery na krku. ,,Ahoj," vrhla som sa mu okolo krku a konečne som ho pobozkala.
,,Celý deň som na toto čakal," zamrmlal a hrýzol mi do pery.
,,Harry," zašepkala som po chvíli. ,,Sú tu ľudia," povedala som pomedzi bozky.
,,No a?" Zamrnčal, no prestal a sadol si ku mne.
,,Tak, aký bol prvý deň?" Usmial sa a zakýval na Sarah. ,,Jedno kapučíno," usmial sa na ňu a ďalej ma počúval. Sarah naňho na chvíľu vypučila oči, potom potriasla hlavou a odišla. ,,Megan je zvláštna, ale neviem prečo. Nie je moc zhovorčivá. Drží si odstup, mám taký pocit," sťažovala som sa. Harry sa hral so slamkou.
,,Daj jej čas. Bohvie, prečo je taká." Pokrčila som plecami a napila som sa z latté. Sarah mala pravdu, bolo vážne dobré a navyše som sa už necítila taká unavená.
,,Pôjdeme? Usmial sa na mňa pochvíli Harry. ,,Chcem ti niečo ukázať," potmehúdzky sa usmial.
,,Prečo nie," prikývla som a dala som si knihu do tašky. Zatiaľ šiel zaplatiť a ja som sa postavila k dverám. Keď sme odchádzali, zakývala som ešte Sarah a vyšli sme. Všimla som si, že sa k nám blíži Miranda a spol. a tak som drgla do Harryho.
,,Nemôžeme pridať?" Zašepkala som a on sa na mňa nechápavo pozrel. Nenápadne som ukázala na koniec ulice.
,,Nechcem sa s nimi stretnúť, potom ti poviem prečo," povedala som. Harry sa nepýtal, chytil ma za ruku a rýchlo sme vykročili cez ulicu.

12 komentárov:

  1. Angie úžasné ako vždy ;)čo iné by som mohla povedať? :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujem :) ešte sa ti to aj môže nepáčiť :D to akú blbosť som napísala :D ale vieš čo myslím :P

      Odstrániť
  2. Nechce sa mi verit ze uz je 50 cast !
    Super..len tak dalej :))

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ani ja, je to akoby včera čo som to začala písať.. ďakujem moc :)

      Odstrániť
  3. ze sa nic zatial nestalo? podla mna sa toho stalo dost =D wow uzasne <3





    ----Kika----

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. teoreticky stalo, ale je to len mesiac,.. to je hlúposť ktorú som urobila, moc to preťahujem,, chápeš nemôžem to ukončiť keď sú spolu len mesiac :/ nevadí, ďakujem :-*

      Odstrániť
  4. úžasná časť, a tiež si myslím, že sa tam toho slato dosť.. a gratulujem k tak okrúhlemu číslu.. =D

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Super, mám pocit, že chystáš niečo zaujímavé :) Congratulations k 50.tej časti :)

    http://betterthanihavedreamedof.blogspot.com/

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. máš pravdu, niečo mi vrtá v hlave :P ďakujem :)

      Odstrániť
  6. podla mna sa stalo už dost ..:) práveže sa mi to páči pretože v každej druhej poviedke je to tak že hlavná hrdinka vždy podvedie toho svojho prvého s jedným zo zvyšných 4-och :) na tejto poviedke sa mi páči že je verná Harrymu a nepcháš tam ostatných :) len tak dalej .:) inak krásna čast ..už aby bola 51-vá :D :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. veď toto, určite sa mi nechce dať, že bude tehotná alebo že podvedie, to je v každej.. síce sa mi tým zmenšil počet vecí ktoré by sa mohli stať, ale nevermind :P .. ďakujem :-*

      Odstrániť