15. apríla 2012

Vždy buď sama sebou! -52-

,,Takže toto je tvoja izba?" Vydýchla som prekvapene a rozhliadala som sa po izbe. Nenapadlo ma žiadne iné pomenovanie ako modré more. Všetko všetičko bolo modré. Závesy na okne a balkóne, huňatý koberec na zemi, ba aj obliečky na posteli.
,,Minuli sa im ostatné farby?" Usmiala som sa a prehádzala som rukou po poličkách s cédečkami. Boli tu aj novší interpreti ako Ed Sheeran, Flo-rida, Pink alebo Rihanna. Svoje iesto tu však mali aj starší speváci rôzneho pôvodu ako Bobby McFerrin, The Scorpions alebo Robbie Williams. Od neho tu mal minimálne 3 cédečká.
,,Hej," pousmial sa. ,,Toto je moje kráľovstvo."
,,Takže tu končia stovky dievčat?" Uškrnula som sa a sadla som si na posteľ, ktorá jemne zavŕzgala.
,,To si o mne myslíš?" Zavrčal a otočil sa ku mne.
,,A ešte horšie," varovala som ho.
,,To odvoláš," pokrčil obočie a zamračil sa na mňa.
Samoľúbo som pokrútila hlavou. ,,Veru, že neodvolám." Bez akéhokoľvek varovania na mňa z metrovej diaľky skočil. Srdce mi vynechalo úder a zalapala som po dychu.
,,Odvolaj to," šepkal s nosom pár centimetrov od mojej tváre.
,,Nie," povedala som bez dychu.
,,Keď to nepôjde po dobrom, pôjde to po zlom," strašidelne sa usmial. Jemne ma priľahol a pobozkal ma. Keď som sa do toho začala vžívať, odtiahol sa. ,,Tak čo, odvoláš to?" V nádeji že ma opäť pobozká, som zas pokrútila hlavou. Tentoraz mi prešiel smerom od ucha dole po krku. Cítila som, ako mi na celom tele nabehli zimomriavky. ,,Stále nič?" Spýtal sa, no na odpoveď nečakal. Opatrne mi stiahol ramienko od trička a potom aj ramienko od podprsenky. Náhle ma prepadli pochybnosti a tak som si jeho tvár pritiahla k tej svojej a vpila som sa do jeho pier. Cítila som jeho obrovské ruky na mojich bokov a cítila som sa tak maličká. Zamotala som mu prsty do vlasov a pritiahla som si ho čo najtesnejšie. Mala som ho všade. Pery, jazyk, ruky. Mal ma všade. Pery, jazyk, ruky. Splynuli sme v jedno. Bola mi zima aj teplo zároveň. Bolo to presne také, aké som tušila, že bude. Čudné, mimozemské, zvláštne, mĺkve, citlivé, ale málo vzrušivé. Všetko bolo kostrbaté, strnulé, ako keď rozbiehate auto so zatiahnutou ručnou brzdou. Aj tak to bolo krásne. Vedela som, čo bude ráno.
Budem Harryho milovať inak.
Viac.
Uvoľnene.
A tak, že sa budem na každé milovanie s ním tešiť.

            Cítila som, ako mi Harry prechádza končekmi prstov po pokožke.  Pomrvila som sa a pri spomienke na predchádzajúcu nos som slastne vzdychla. ,,Dobré ráno, maličká," usmieval sa na mňa. Pomrvila som sa a schuti som si zívla. Potom mi však došlo, aký bol včera deň. ,,Panebože!" Vyhŕkla som a prudko som sa posadila. ,,Čo je?" Prestrašene sa obzeral. ,,Koľko je hodín?" Spýtala som sa nervózne a začala som si hľadať oblečenie. ,,Ukľudni sa, ešte je len 6, ja by som ťa bol zobudil." Uľahčene som si vydýchla a hodila som sa naspäť do perín. ,,Aj tak si ma nemal nechať zaspať," obvinila som ho. ,,Nie som pripravená do školy," vzdychla som, no Harry sa len začal smiať. ,,Mať tvoje problémy," pokrútil hlavou a zapol rádio.
,,Túto milujem," zvýskol a začal si spievať spolu s rádiom.Oh, oh, sometimes I get a good feeling, yeah. I get a feeling that I never never never never had before, no no. I get a good feeling, yeah," spieval a mykal pri tom hlavou.
,,Ty si strašne čudný," smiala som sa na ňom, no on ma ignoroval.
,,Tak budeš mať čudného frajera, no a čo?!" Odfrkol a objal ma. Zaborila som sa mu do hrude a užívala som si našu blízkosť.
,,Nehodíš ma do školy?" Líškala som sa mu, a hrala som sa s jeho kučerami.
,,Čo za to?" Smiešne na mňa pozrel a čakal.
,,Čo by si chcel?"
,,Čo ponúkaš?" Konverzácia s týmto chlapom je niekedy fakt čudná, to vám teda poviem.
,,Čo tak pusu?" Prižmúril oči a zamyslel sa, začo si odo mňa vyslúžil sťuchanec.
,,Nebi ma," štuchol ma naspäť.
,,Teraz zase ty biješ mňa. Udám ťa!" Zdvihla som prst na úroveň jeho očí a kývala som ním.
,,Zbijem ťa, ak to niekomu povieš," povedal a tváril sa úplne vážne. Vryla som sa do studených perín a zistila som, že som stále nahá. Keďže som doteraz bola schovaná pod perinou, nebol to problém ale teraz,.. Šmátrala som po akomsi kusu oblečenia, ale bez úspechu. Takže som sa musela postaviť z postele. Ale ako? Potom ma napadlo, že Harry ma už nahú videl, no aj tak mi to nebolo jedno. Preto som z neho strhla paplón a omotala som ho okolo seba.
,,Hééj!" Skríkol a zakryl, ako som zistila, svoje tiež nahé telo.
,,Krásny výhľad," uškrnula som sa a zabalená v paplóne som sa ako tučniak šuchtala po celej izbe.




          Z roku izby som vzala jeho trenky a hodila som mu ich. Ja sama som si vzala jeho tričko, keďže to moje nejakým zázrakom zmizlo. Rýchlo som si natiahla nohavičky, čo bolo pod paplónom dosť obtiažne.
,,Vyzeráš ako opitý tučniak," potvrdil moje obavy Harry a smial sa. Zobrala som prvé, čo mi prišlo po ruku a hodila som to po ňom.
,,Hééj!" Skríkol druhý krát a uhol sa pred papučou.
,,Nebuď padavka!" Zasmiala som sa a zišla som dole. V kuchyni ešte nikto nebol a ja som ostala stáť uprostred. Netušila som, čo kde majú a tak som začala otvárať skrinku za skrinkou v nádeji, že nájdem niečo pod zub. V jednej skrinke boli misky s taniere. V ďalšej strašne veľa pohárov. V tretej zase samé hrnce. ,,To tu nemajú žiadne jedlo?" Šomrala som si popod nos.
,,Samozrejme že tu máme jedlo," ozval sa za mnou hlas až som poskočila. Držiac sa za srdce som sa otočila a stretla som sa s Niallovým ospalým pohľadom. V tričku a v trenírkach s rozstrapatenými vlasmi vyzeral ako malý školák. Prešiel k najväčšej skrini a otvoril ju.
,,To máte na odohnanie?" Spýtala som sa so smiechom a prišla som k nemu. Za drevenými dvierkami sa skrývala veľká chladnička plná na prasknutie. Niall si vybral mlieko a zo skrine, ktorú som vynechala vytiahol nejaké cereálie.
,,Pridám sa k tebe," usmiala som sa a už z prezretej skrinky som vytiahla misku. Prekvapene na mňa pozrel, no nekomentoval to.
,,Jéé, Nicole, dobré ráno," zjavila sa v kuchyne Eleanor aj s Louisom.
,,Ahojte," usmiala som sa s plnými ústami a snažila som sa vyzerať čo najkultivovanejšie. Do kuchyne sa začali zvierať aj ostatní členovia domu. Všetko čo som hovorila, bolo len "dobré ráno, dobré, ahoj". Prisahám. Nakoniec sa do kuchyne došuchtal oblečený Harry a dal mi pusu na líce. Jemne som sa začervenala,čo neušlo pozornosti Zayna.
,,Divoká noc?" Uškrnul sa a ja som očervenela úplne celá. Pre vysvetlenie, keby to náhodou niekto nepochopil, dodal: ,,Mám izbu hneď vedľa vás,..." A koniec vety nechal zaniknúť aby to každému KONEČNE docvaklo.
,,Nebodaj žiarliš Zaynster," zabrdol Harry  a postavil sa za mňa.
,,Samozrejme že hej, po Nicole túžim, odkedy som ju prvýkrát uvidel," vyhlásil s vážnou tvárou. Vážne som mala problém rozoznať či hovorí pravdu. Keď sa Harry rozosmial, pochopila som, že si zo mňa robí srandu. Asi mi bude trvať dlhšie, kým si zvyknem na ich humor a ešte dlhšie, kým rozlíšim či si robia srandu, alebo sú vážny.
,,Bré ráno," ozvalo sa od dverí a do kuchyne vošla Alice. Zalapala som po dychu a nemo na ňu hľadela.
,,A ty tu čo robíš?!"

10 komentárov:

  1. jeeej, super, úžasná kapča, chcelo by to ďalšiu, pretože ma tvoje písanie neuveriteľne baví a neviem sa ho nabažiť... =)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. :) krásne si to opísala Ang! som sa teba neskutočne hrdá dievča :) :-*
    aaa som veľmi zvedavá na Al & Nialla ! :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. mám dobrého učiteľa Ivuš :) ďakujem :-* veruže buď ;)

      Odstrániť
  3. ooooch :) konečneeee ..len dúfam že s dalšiou nás nebudeš natahovat dlhooo :/ ..:) kráásna čast ..hned ako toto dopíšem si to pojdem prečítat ešte aspon 2 krát :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. prepáč, bola som aj preč a nestíhala som :) už nebudem tak naťahovaťť, slubujem :) a ďakujem :-*

      Odstrániť
  4. Coi tam preboha robi alice ?? :D no nic...potrebujem zrejme dalsiu cast aby som to zistila :D

    OdpovedaťOdstrániť
  5. To má každý chalan v tom ich stane modrú izbu? Zdá sa mi, že som v nejakej poviedke čítala že aj Niall ju mal celú do modra :D
    Inak pekná časť :)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. môže byť :D tak modrá je neutrálna chlapčenská, tá nič nepokazí vieš :D ďakujem :))

    OdpovedaťOdstrániť