20. augusta 2012

Stretká?



Babeny, skúste prečítať tento článok :) 

https://www.facebook.com/notes/harry-styles/meeting-aj-v-tvojom-meste/503709976321350

Je to dosť, dosť zaujímavé! Stále je málo ľudí, tak poďme pridať si holky a nejako zosnováme stretká! Ja vás chcem spoznať! Logicky, všetky asi nie, keďže Slovensko je síce malé, ale pre nás veľké :D

Ale viete, ako to myslím, nie? Napríklad holky z Nitry alebo okolia a tak.. A takisto aj ostatné :)


Tak to nejako skúsme! :) Btw, čo keby ste mi do komentu napísali mesto odkiaľ ste? :)

Spojme sa narnijčanky :D 

Vaša aspoň nachvíľu pozitívne naladená Ang :)

6 komentárov:

  1. Ja som z Trebišova, na východe :D ale to je zapadákov, tu by to bolo veľmi nudné. Pravdepodobne by som išla na meeting do nejakého väčšieho mesta, aspoň by som si užila cestu vlakom :DD

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Narinia forever :D ja som z Prievidze, Trenčiansky kraj :D

    OdpovedaťOdstrániť
  3. stále väčšia mestá, ako Šaľa :D či?

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. :D Nie, Trebišov je menší. :D Myslím, že 25 alebo 50 tisíc ľudí :D Veď hovorím, zapadákov. :D

      Odstrániť
  4. Hlásim sa z našej super Narnie :DD Trenčín, hádam niekto tú dieru poznáte, keby nie tak je to na západnej časti našej Narnie pri hraniciach s druhou Narniou - Českom :D

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Partizánske :D + súhlasím aj s Trenčínom a Prievidzou :DDD

    OdpovedaťOdstrániť