20. augusta 2012

Unbroken (20)


(17.10.2012)

,,Ideš s nami na tú kontrolu?" Nakukla mi do izby Lucy s Dannym za chrbtom.
,,Jasné, daj mi zopár minút," usmiala som sa a navliekla na seba rifle a mikinu. Od oslavy Nialla ubehol mesiac a za ten čas sa stihlo neuveriteľne schladiť.
,,Poďme na to," vyšla som z izby a ako taká malá rodinka sme sa pobrali pešo na kliniku. Keď sme čakali v čakárni, všade boli tehotné mamičky s obrovskými bruchami. A tým myslím s ooobrovskými bruchami. Vážne, ako tak môžu žiť? Veď sú ako balóny.
,,Páni, to aj ja budem takto vyzerať?" Zazerala na ne ešte stále útla Lucy. Síce ešte nemala až také veľké bruško, ale už tam bolo. Pomaly sa prehupla do 12. týždňa a to už je čo povedať.
,,Maminka, zachvíľu začni uvažovať nad tehotenskými šatami," štuchla som do nej zo srandy, no keď sa na mňa pozrela, v očiach mala hrôzu.
,,No čo?" Rozhodila som rukami. ,,Síce o tehotenstve neviem až tak veľa, ale teraz už začínaš dosť priberať. A zdá sa mi, že ti narástli aj prsia," ukázala som. Zrazu prehovoril Danny.
,,To som si všimol," uškrnul sa.
,,Ale nehovor," zasmiala sa Lucy, no práve vtedy nám zavolala sestrička.
----------------------------------------------------------------------------
,,Áá, pani Morganová," usmiala sa doktorka na Lucy a tá sa zatvárila kyslo.
,,Iba slečna," usmiala sa s čudným úsmevom a Danny sa pomrvil.
,,Oh, pardon," pokrčila čelo doktorka. ,,Prosím, prejdite si a potom šup na kozu, veď vy viete," rýchlo povedala, aby zahovorila to nedorozumenie. Keď Lucy vyhupla na kozu, lekárka zapla ultrazvuk.
,,Všetko je v poriadku," usmiala sa spokojne. ,,V 12. týždni je možné počuť búšenie srdiečka," ani nedokončila vetu a už Lucy prehovorila.
,,Chceme to počuť," povedala a Danny odušu prikyvoval. Ja som tam tak stála a hľadela na nich.
,,Je to ako srdce nejakého vtáčika," zašepkala Lucy a pokynula mi, aby som prišla. Keď som to počula, ten dôkaz, že vo vnútri Lucy je naozaj moje malé neteriatko, nech už to bude chlapček alebo dievčatko, na tvári sa mi usadil veľký úsmev.
,,Viete už, čo to bude, pani doktorka?" Spýtal sa dychtivo Danny, no lekárka pokrútila hlavou.
,,Dieťatko už síce má vyvinuté pohlavné orgány, ale ešte stále to ultrazvukom neviem zistiť," pokrútila hlavou. ,,Pozrite, cmúľa si prštek. Urobím vám fotku," povedala okamžite a spod monitora vyšla malá lesklá fotka. Kým sa s lekárkou rozprávali o akýchsi testoch, zízala som na fotku toho malého drobca. Cítila som sa plná lásky a to som ani ja nebola tehotná. Vlastne, aké by to bolo? Pfffff.. Zahnala som tú myšlienku. Rýchlo.
,,Ešte raz ďakujeme. O mesiac sme tu opäť ako na koni," počula som povedať Dannyho a už ma tlačili von z ambulancie.
,,Všetko v poriadku?" Spýtala som sa pre istotu, no ich spokojné úsmevy mi boli dostatočnou odpoveďou.
,,Poď mamina moja, zoberiem ťa na dobrú horúcu čokoládu. Trošku ťa rozmaznám," hovoril Danny nežne a dal Lucy pusu na líčko.
,,Ja sa z vás poseriem," vyšlo zo mňa len.

-o pár dní-

Sedela som u mňa s Grace a popíjali sme kávu. Preberali sme nové témy a to, že Josh Blumethal má mať na jar prvú výstavu po vyše roku.
,,Určite tam musíme ísť," dohovárala som Grace.
,,Budeme musieť byť sakra rýchle. Ale keby.. Možno by mi, teda nám, mohol strýko vybaviť," rozmýšľala nahlas, ale nejako extra som nereagovala. Nechcela som sa zbytočne vzrušovať, aby som potom bola sklamaná. Tak som sa zamyslela, že som ani nevnímala vibrovanie mobilu vo vačku.
,,Andy, čo keby si dvihla ten telefón?" Vrhla na mňa Grace pohľad a la ,,si hluchá, či čo?"
,,Aha," mykla som sa a priložila si ho k uchu.
-Ahoj princezná. Čo máš dnes na pláne?- Ozval sa v mobile Niallerov veselý hlas.
-Asi nič. Sedíme u mňa s Grace, kávičkujeme ale žiadne plány nemám. Som otvorená novým možnostiam,- zachichotala som sa.
-Okej. Čo keby som za vami došiel? Predstavíš mi aspoň Grace.-
-Čo ak sa do nej zaľúbiš?- Robila som si žarty.
-Toto jej nehovor,- zašepkal, že som si musela mobil pritlačiť až nadoraz, -ale vôbec nie je môj typ. Mám radšej čiernovlásky-
-Máš šťastie, verím ti. Čakáme ťa.- So smiechom som  zložila a pretlmočila rozhovor Grace.
,,Príde Niall. Aspoň sa zoznámite," oznámila som jej s úsmevom.
,,Myslíš, že je to dobrý nápad? Lebo ak chcete byť sami dvaja, ja kľudne.."
,,Prestaň," skočila som jej do reči. ,,Dvaja dôležitý ľudia v mojom živote by sa mali poznať, nie?"
,,Nehádam sa," usmiala sa. Pomaly som preniesla dobrú náladu aj na ňu. Keď sa o necelú hodinku dovalil Niall k nám ako veľká voda, počul ho snáď každý. Sťažoval sa na zimu ako stará babka na trhu. Ak nie horšie, prisahám.
,,Dobre, k veci," rozosmiala som sa. ,,Grace, toto je Niall. Môj,.. Chlapec? No, Niall, toto je moja spolužiačka a dosť dobrá kamarátka Grace," predstavila som ich. Ani som sa nenazdala a boli ako starí kamaráti. Ako som sa dozvedela, obidvaja boli toto leto dosť zmotaný na olympijské hry a tak mali o čom rozprávať.
,,Joe Nevin je z tvojho mesta?! Are you kiddin me?!" Vykríkla Grace, až som nadskočila.
,,Nekecám. Vyrastal odo mňa asi 100 metrov," rozhadzoval rukami Niall.
,,Mal mať zlato," vyhlásila Grace s povzdychom.
,,Mal, ale tak, bola by si nevďačná za striebro?" Drgol do nej Niall a Grace sa rozosmiala. S úsmevom som ich sledovala z konca stola a miešala som si kakao, ktoré som si zmajstrovala.
,,Je zábavné vás sledovať," uškrnula som sa, keď sa hádali o už ani neviem čom.
,,Háda sa so mnou," pokrčil plecami Niall.
,,Prosím ťa, Andy, povedz svojmu frajerovi, že nemá zmysel sa so mnou hádať!" Povedala nahlas Grace.
,,Fakt nie," pokrútila som hlavou smerom k Niallovi. ,,Nemá to význam, aj tak vyhrá," vysvetlila som mu.

O maľú chvíľu zaštrngotali kľúče v zámke a do bytu sa vrútil Danny
,,Hej! Čaute decká," usmieval sa na nás a vyzliekal si kabát. ,,Niečo nové?" Prišiel a nalial si do pohára pomarančový džús z chladničky.
,,Až na to, že sa zoznámili iba dnes," ukázala som palcom na Nialla a Grace, ,, a už sa hádajú ako psy.. Tak nič," rozosmiala som sa nad Danyho výrazom.
,,Bolo vás počuť až na chodbu," oznámil im. ,,Idem do sprchy. Dy, mohli ste sa potom stíšiť, chcem si ísť ľahnúť," povedal mi potichu, aby to neznelo tak, že ich vyháňa.
,,Ja aj tak musím ísť," vstával Niall a hneď sa k nemu pridala aj Grace.
,,Plašíš mi kamarátov," urobila som smutný face na Dannyho, no ten len pokrčil plecami.
,,Sami od teba utekajú, ja som nič nepovedal," vyhlásil.
,,Vieš čo, choď už do sprchy," odstrčila som ho od pultu.
,,Už idem ty harpija," uškrnul sa Danny a pobral sa preč.
,,Nemusíte ísť," prehodila som smerom k stojacemu Niallovi a Grace.
,,Nie zlato, ja už fakt musím ísť. Zajtra máme štúdio, chcem sa trocha vyspať," vysvetlil mi Grace.
,,A ty mi dáš akú výhovorku, že ma opúšťaš?" Otočila som sa ku Grace, no tá len pokrčila plecami.
,,Choďte mi z očí!" Rozosmiala som sa a šla som ich odprevadiť. Od Nialla som dostala pusu na dobrú noc a od Grace sľub, že zajtra po škole si vyrazíme von. A Lucy môže ísť s nami. Predstava pekného víkendu sa začala ostro črtať na obzore. A mne sa to sakra páčilo.


Viem že toto je dosť známa herečka, ale presne takto nejako si predstavujem Grace Collins :) Ja len pre istotu, pretože bude tráviť dosť času s Andy, tak aby ste mali aspoň akú takú predstavu :)

3 komentáre:

  1. Nádhera :) Lucy a Danny sú strašne zlatý :) (ale nie viac ako Niall a Andy :D) krása ;)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. úžasné.. :) čo viac k tomu dodať.. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. úžasné to je :D teším sa na pokračko, geniálne píšeš :*

    OdpovedaťOdstrániť