9. augusta 2012

Zmena?!

Nič nerobím, nič nestíham a pri tom ani nemám čo robiť. Celý prvý mesiac som bola v kúpeľoch. 2 dni som bola doma a zase som šla na chatu. Teraz som už druhý deň doma a ja nestíham nič, čo chcem urobiť. Dnes som si privstala na pol 9, aby som mohla zájsť do mesta do personálnej agentúry s kamarátkou, potom byť u nej, pozrieť časopisy o bývaní a rozmýšľať, ako zariadiť jej novú izbu, keďže sa sťahujú. A hádajte čo. No veľký prd. Došla som k nej až o pol 11, potom bol zrazu obed a to by mali obednú prestávku, tak na čo tam ísť a potom sa nám jednoducho nechcelo. Radšej sme kecali a učili jedna niečo tú druhú. Ja som jej rozprávala o One Direction, naučila som ju aspoň približne, ktorá priateľka je koho, aké problémy mali/majú, pustila som jej projekt Stay Strong od mojej milovanej Demi, ja som si poplakala a ona sa mi ospravedlnila za to, že si robila srandu z mena Demetria.
Ona mi na oplátku rozprávala o Riri, o Chrisovi Brownovi, o malých vojnách, ktoré mali fanúšikovia Rihanny a jeho, o bitke Chrisa s Drakeom o Riri. O tom, aká je, ako ju chce stretnúť.

Došli sme na to, že keďže na VMA, ktoré bude 6. septembra, budú okrem nominovania aj vystupovať chalani, a budú tam aj oni aj Riri. Zhodli sme sa, že to musíme vidieť. No!! Lenže to bude o 7 ráno :D Takže pekne krásne v 3: deň školy budeme blicovať, aby sme si mohli pozrieť VMA v LA, a ja sa budem tešiť, že sa Demi konečne stretne s Niallerom.. (Ak už teraz nie, osobne ich dotiahnem za ušííííí!!)

Ďalej sme lamentovali nad našimi postavami. Teda, ja oprávnene, ona nie. Ja mám pri sebe postavu, ona nie. Ale sme sa zhodli, že začíname cvičiť. Zajtra, resp. dnes ráno vstávam pred 8, aby som sa vôbec sithla vychystať do toho mesta, skočíme do agentúr, potom buď do posilky behať, alebo behať na ihrisko, ktoré mám za dvorom. Potom sa bachneme do bazéna, chvíľu sa budeme opaľovať a potom nejaký bedminton, alebo tak. A toto by sme chceli opakovať často. Plus budeme držať delenú. Keby to vyychádza, neprotestujem. Naozaj by som potrebovala 5-6 kíl schudnúť.

Bojím sa strednej, vy nie? Teda, vy prváčky. Nie prostredia a učiteľov.. Krista, veď nejako bolo, nejak bude. Keďže mi mama chodila na gympel, zopár učiteľov pozná, keďže moja najlepšia kamarátka, ktorú poznám 15 rokov a z mojej 15 ročnej existencie, tam je, tak viem ako to tam približne chodí. Bojím sa kolektívu. Pomoooooc.. Hlavne baby čo nemajú radi mňa a ja nemám rada ich. A samy nevieme prečo. Ale ja nechcúúú. Nevadí.

Ďalej, budem mať porádne zapratané šecko. Anglina 2x do týždňa, budem chodiť na volejbalový krúžok a chcem chodiť na španielčinu, ktorá by bola tiež cca 2x do týždňa. Keď sa k tomu pridá to, že aspoň raz do týždňa sa budem učiť hrať na gitaru,.. Teším sa, no bojím sa, ako to vôbec bude. Moje najčastejšie hádky s otcom, (okrem 19876578797833878 ďalších vecí) bola kvôli volejbalu. Keďže mám sklerodermiu (ak chcete, googlite), nemala by som ho hrať. Ale ja kašlem na to, čo je napísané na papieri. Volejbal zbožňujem, ale najbližší VK je až v meste, do ktorého by so musela cestovať 45 minút busom. Ja by som sa prispôsoboila, ale aj tak.. A nápadu sa nevzdám, ja si to nejak zariadim.. Všetko sa dá, len treba chcieť, nie?

Je 00.40, čakala som tu okrem toho, že som neni unavená, aj na Niallera, no ten je asi vonku s kamarátmi na pive alebo čo.. A ja som rada,.. Veď nech ide. Má 19 a nechodí, alebo aspoň fotky nie sú odnikiaľ.. Zayn s Louisom na párty, Liam na párty, Harold najebaný tak, že nevie chodiť,.. A môôj malý sedí doma, robí twitcam, tweetuje o tom, ako chce lístky na box a pod. NO...

Chvíľku pravdy, keď som si opäť v slzách uvedomila, že sa s ním možno nestretnem, neobjímem ho atď.. Mám za sebou. Ste si vydýchli, čooo? :D Nie, všetko v poho. Stačí mi len poznanie, že je živý, zdravý a že ma má rád, aj keď som len ihla v kope sena.

Je mi teplo, potím sa, čerstvo nafarbené vlasy mi asi púšťajú farbu, ale who caress?! Len dúfam, že mi nezafarbia obliečky :(

Každú chvíľu by mi mali dojsť čierne vysoké conversy, tak som vytešuškaná, jak decko. Trošku ma zamrzelo, že som si nakoniec neobjednala biele, alebo červené, ale čo už. Čo vy?

Aké conversy máte, resp. by ste chceli? A čo celkovo váš šatník? Hovorí, alebo inak povedané, alebo napísané, píše k vám človek, ktorý je botaskami posadnutý :)) Tak ma neskôlamtéé :( Chcem vedieť o každej jednej botaske, čo máte. ÁNo, aj o tých, čo máte schované niekde na dne skrine v komore s Mickey Mousom!! :D Teraz vážne, nejaké obľúbené kúsky? Nejaké vysnívané kúsky? :)

Už 3x som sa chcela rozlúčiť a ono to nejde.. Je 00.52, kým som vypotila to pred tým, ubehla štvrť hodina, lebo viac čumím do blba a rozmýšľam, ako píšem. Posledná otázka. Máte niekto skúsenosti so španielčinou?? Nech viem viac, do čoho idem.. Nad ňou som rozmýšľala už dávnejšie, ale keď som si pozerala reprízu Niallovho twitcamu (ktorý som zas nestihla, viď dole *) a tam hovoril po španielsky, úplne ma do udrelo a celé to vyplávalo na povrch.. Chcem chodiť na španielčinu.

*Bola som na chate a o 1 v noci sa mi donieslo, že moje malé Írčatko robí twitcam.. Keďže na chate nbol net, ani wifi, bola som pripojená cez mobil. A cez mobil, kým mi vôbec načítali twitcam, tak už aj končil. Potom to nešlo. Potom hento a tamto .. A hádzalo mi iba seknuté fotky raz za 7 minút.. A potom to vypol. Plakala som, smiala som sa, nadávala som.. Ale zvykla som si.. To že tu radšej ostávam do 3 rána, aby som nepremeškala Nialerov twitcam sa podpisuje na mojom zdravom rozumee.. tudlitúú :)

ČO mi pripomína, že ho idem pozrieť, aj ostatných chalanov, či sa Liam nevrátil opitý od niekaľ :P Aj vy sa tak tešíte z toho, že má už v pohode tie obličky? Plakala som ako malá.. Rodina na mňa čumela jak na blázna, ale vadí mi? nie :D

Takže majte sa tu, spinkajte a majte sny..

Vaša Ang :)

19 komentárov:

  1. O topánkach nejdem písach mám ich hrozne veľa,som úplná závisláška na topánkach či už sú to botasky alebo opätky,ale proste topánky! ;-D A k španielčine - podľa mňa ľahší jazyk ako angličtina,takže by ti to asi nemalo robiť problém ;-)
    btw. Dúfam,že nová časť VBSS bude čo najrýchlejšie,fakt sa neviem dočkať :) Aj teraz som sa prišla mrknúť či ju tu nenájdem :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. uvidíme, ako bude. nesmiem zanedbávať druhú poviedku :)

      Odstrániť
  2. Nakoľko sa mi nechce vyjadrovať k všetkemu, napišem ti len k tej španielčine :) ja sa ju učim päť rokov, tento maturitny ročnik bude zrejme aj posledny rok mojej španielčiny a aj keď sa mi pači, nemam ju rada lebo ju neviem. Možno sa pytaš ako je to možne, že ju po piatich rokoch neviem, že určite kecam, ale je to pravda. Možno je to pristupom učiteľky, ktora ma nedokaže prinutiť učiť sa alebo mojou lenivosťou. V každom pripade je to na ukor mojich vedomosti, čo ma sice mrzi ale som priliš leniva na to, aby som to zmenila. Neviem prečo, ale angličtina sa mi zda ľahšia. Možno je to tym, že anglinu sa učim o 4 roky dlhšie (aj tak z nej neviem veľa). Neviem. V španielčine veľa nepravidelnych slovies, ktore treba časovať a asi 13 časov čo je dosť o nervy. Všetky tie predložky, väzby a frazy... Možno aj preto sa mi zda angličtina ľahšia. V každom pripade ak sa pre tu španielčinu rozhodneš, držim palce aby ti to išlo! :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. fú, no toto neznie práve najlepšejšie. aj v angličtine je veľa časov.

      Odstrániť
    2. Nevravim, že nie, ale v angličtine nemusiš časovať :) sme sa prave včera so spolužiačkou bavili na tuto temu a obe sme sa zhodli na tom, že tie hodiny nam znechutila učiteľka :/ možno keby sme mali inu, tak by sa nam aj chcelo učiť a aj my by sme mohli potom povedať, že španielčina je jeden z najľahšich jazykov sveta :)

      Odstrániť
    3. Nevedela som, kam ti to mam napisať lebo tu nikde nemaš kontakt, ale na jednej stranke som našla okopirovanu tvoju poviedku.. neviem či si tej holke dala suhlas alebo nie, v každom pripade je to tu - http://best-story-1d-jb.blog.cz/rubrika/unbroken

      Odstrániť
    4. viem že je tam.. možno niektorým holkám to vadí, ale ja som jej dala súhlas a má ma aj medzi zdrojmi.. normálne mi písala, a kým som jej nedala súhlas, tak tam neokopírovala moju poviedku. vy ktoré ma čítate viete, že je to odo mňa, to je premňa hlavné :)

      Odstrániť
    5. No keď si jej dala suhlas, tak v pohode, ale napr Ajč o tom nevedela, že jej kopiruju Directioner Princess :)

      Odstrániť
    6. hej hej, videla som, aká bola nahnevaná.. ale každopádne ďakujem za upozornenie :))

      Odstrániť
  3. Ja si na topánkach tak nepotrpím, možu byť aj z čiňáku len nech vyzerajú dobre (veď, ktoré topánky sa už dnes nevyrábajú v Číne, Vietname, Kórei alebo hocikde v Ázii? :)) a k tej španielčine, neučím sa ju ale (učila by som sa keby na mojej na nič v škole ju aj nejaká učiteľka vedela :/) počula som, že je to jeden z najľahších jazykov, takže taká geniallna osôbka to zvládne ;) a o Nialla sa neboj, ten sa tiež vie spiť do nemoty :D mimochodom, presne včera ma.tiež chytilo také, že ich nikdy nestretnem a plakala som asi päť minút ale potom som natrafila na Zaynov tweet, keď sa pýtal fanúšičiek ako sa majú a odkázal, že nás miluje. :') to ma hneď zahrialo pri srdiečku :D už asi veľa kecám tak ti ešte prajem veľa šťastia s chudnutím :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. také chvíľky občas treba mať :P a bohvie, možno sa nám splní sen, nikdy nevieš :)

      Odstrániť
  4. Neboj sa, v škole bude dobre, tiež som sa bála, keď som išla do prvého ročníka, že aký budeme mať v triede kolektív, či sa s niekým budem vôbec baviť... a teraz na svojich spolužiakov nedám dopustiť :) takže kľud, bude sa ti tam páčiť, uvidíš :)
    K tým VMAs, ja som si akurát konvertovala čas a vyšlo mi, že keď bude v LA 8pm, u nás bude 5am, tak teraz neviem :D Každopádne, 2 hodinky hore-dolu, aj tak pozeráme! Neviem sa dočkať ich vystúpenia! :))
    Ešte k španielčine :P ja som si ju vybrala, pred tým, než som išla do 1.ročníka, no neotvorili nám triedu a tak mám ako druhý jazyk nemčinu :/ a už to budú 4 roky teraz, čo ju budem musieť trpieť, takže ti vážne závidím, že ju budeš mať, pretože je to fakt ľahký jazyk, ako som počula (všetky jazyky sú ľahšie než nemčina, ehm... :D) držím palce! :)
    Och, a ešte aby som ti spravila radosť - nedám dopustiť na moje žlté Vans-y, ktoré sú už trocha poznačené časom a neustálym nosením, ale sprevádzali ma pri, pre mňa dosť dôležitých, okamihoch :D A keď tak Conversy, tak biele a nízke, ako nosia Harry alebo Louis, aj Eleanor som v nich videla :)
    Aaaaaa ešte že správa, že obe Liamove obličky sú v poriadku je pre mňa najlepšou správou týždňa! :)) hahahaha už končím, nechcem mať koment dlhší ako tvoj pôvodný príspevok, haha :) x

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. veď jo, len je to dosť desivé. baby s obojstrannou nenávisťou, chalani vyzerajú ako takí nímandi (nesúdim podľa výzoru, len takí prvý názor)

      žlté Vansy? to musí vyzerať super :)

      Odstrániť
  5. počkať počkať,liam ma v pohode obličky??ja som pár dni mimo netu a nič neviem.ako kedy ???aaaaa bože zipaem jak mala :DDslzy v očiach..aach...
    a španielčinu má š dobrú,mala so z nej vškole asi dva roky a je to užasny jazyk Ola,Me llamo Sabina(alebo tak nejak sa to piše,vyslovaiť to viem :DD)
    botasky..pff adidasy vysoke,nejake stare kecky,platenky kvietkovane,botasky na treningy a snivam o creepers,nejakych vanskach/klasicke convers-čierne/červené. :)))

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. hej hej, tweetoval, že je to už všetko v pohode a že má 2 :)
      to rada počujem, lebo by som sa ho fakt chcela učiť.

      Odstrániť
  6. Tento komentár bol odstránený autorom.

    OdpovedaťOdstrániť
  7. http://best-story-1d-jb.blog.cz/rubrika/unbroken ang tu je skopírovaný unbroken :(( ináč ja idem na strednu ;) na španinu pojdem až o rok lebo nudem to mať ťažšie na strednej, keďže idem na bilingválko..

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. dala som na to súhlas, aby to tam holka mohla dať a som aj medzi zdrojmi :) ako som písala, vy viete, že je to odo mňa, to mi stačí. bilingválko? dobréé.. mňa napr. anglina baví ale nikdy som nerozmýšľala nad bilingválkom :O to držím palce teda :)

      Odstrániť
    2. ďakujem :) neviem prečo si každý myslí že je to niečo strašné :D

      Odstrániť