27. júna 2012

Directionerská depka..

Pretože takéto videá milujem a zároveň ich neznášam, lebo sa pri nich zakaždým zadúšam plačom.
Pretože je to taká pravda..


Holky, tak strašne ich chcem stretnúť.
Povedať Louimu, že bude pre mňa mladý aj v 50tke a že pre mňa vždy bude ten najvtipnejší človek na svete a že milujem jeho aj Eleanor a dúfam, že budú spolu až do smrti. Že budú mať malého Tomma :)
Povedať Liamovi, že mu ďakujem, lebo ma naučil, že ísť za svojim snom nech ma to stojí, čo ma to stojí, sa oplatí! A povedať mu, že som nevidela krajší pár, ako je on a Danny.
Povedať Harrymu, že som nikdy "nestretla", alebo nespoznala perverznejšieho človeka a zároveň tak citlivého.
Povedať Zaynovi, že nech sa deje čo sa deje, jeho výšky budú pre mňa tie najkrajšie. Že na jeho "vas happenin" nezabudnem do smrti.
A nakoniec..
Povedať Niallovi, že ho Ľúbim a že pre mňa vždy bude existovať len on. Že je krásny taký, aký je. A že keď som videla video, kde nespieval, pretože mu to nedovolili, tak som plakala ako malá. Že je jednoducho môj malý blonďáčik, moje malé Niallerča, moje všetko..

Vlastne, oni sú moje všetko. Vykúzlia mi úsmev na tvári, nech sa deje čo sa deje. Keď sa rodičia hádajú uprostred noci (áno, napíšem to, pretože sa tu nechcem skrývať, a už-už sa mali rozviesť, ale ustáli to, kvôli mne a bratovi), tak jediné, čo mi pomôže, je počúvať, ako ma ONI ľúbia. Alebo aspoň majú radi a chcú, aby som bola, aká som. Aby som verila, že všetko je možné. Aby som verila svojim snom, pretože ak to dokázali oni, prečo by sme to nemohli dokázať my?

Čo by ste im povedali vy, keby ste ich stretli? Kašlite na to, že by ste nevydali ani hlásku, že neviete po anglicky,.. Povedzte, čo cítite vo vašom srdci.

Vaša rozcítená Ang..

1 komentár:

  1. krásne :* ja by som im povedala, že im prajem len to najlepšie, aby boli šťastní a ďalej spolu spievali :) že ten deň je najkrajší v mojom živote a dúfam, že zostanú navždy priateľmi, pretože sú úžasná skupinka ľudí :D

    OdpovedaťOdstrániť