12. júna 2012

Unbroken (15)


(29.8.2012, piatok)

,,Niall, čo si mám dať na seba?!" Zakričala som na Nialla, ktorý sedel v kuchyni za pultom.
,,Niečo pohodlné a pekné!" Odkričal mi a tak som vytiahla voľné biele šaty. Z poličky vzala klobúčik, z ďalšej prsteň, náramky a nejaký prívesok. Namaľovaná som bola od rána, tak som si len leskom jemne prešla po perách.
,,Môže byť?" Usmiala som sa na Nialla, ktorý sa hral s rubikovou kockou, ktorú mal Danny položenú v kuchyni.
,,Wow," zapískal Niall. ,,Odteraz chodíš oblečená len takto. Teda, nie že by si nebola pekná aj v inom oblečení,.. ale toto,.. proste.."
,,Chápem," prerušila som ho so smiechom, lebo by sa zrejme nevymotal ani do večera.
,,Môžeme ísť, krásavica?" Ponúkol mi rameno, ja som sa doňho zavesila a spoločne sme vyšli na ulicu.
,,No čo, hrdličky??! Pripravení sa rozbiť?!" Vykukla z veľkého čierneho auta Harryho hlava s obrovským úsmevom.
,,Že váhaš," uškrnula som sa a nasadli sme.

,,Nech sa páči," usmiala som sa na Liama, keď sme vošli do obrovskej,.. ani nevie čo to bolo. Hala so stolmi, pódiom a tanečným parketom? Dajme tomu.
,,Ty si blázonko," usmial sa Liam a vzal si odo mňa malý balíček. ,,Povedal som predsa, že nič nemusíš nosiť."
,,Áno, ale ja som chcela," usmiala som sa späť a čakala, kým si ho otvorí.
,,Čožéé, to je aká sranda," rehotal sa na tričko, ktoré som mu odbehla poobede kúpiť. Okamžite si ho natiahol na tielko a uškrnul sa.
,,Snáď to budú rešpektovať aj ostatní," zasmial sa. Na bielom tričku mu svietil veľký nápis: Dnes som tu pánom ja!
,,A mohol by som to nosiť aj doma. Mám však pocit," vzdychol si, ,,že doma to nikto nebude akceptovať." Rozosmiali sme sa a prešli sme k stolom. Vrchovato boli naložené orieškami, čipsami a nejakými tyčinkami a keď sme vošli do kuchyne, boli tam jednohubky, ovocie, rôzne koláče, skrátka všetko, čomu sa poriadny jedlík poteší.
,,Niall, ale ešte... Damn, nestihol som to," prevrátil oči. Keď som sa pozrela na Nialla, už jedol akýsi koláč.
,,Tu máš špinku," ďobla som ho po nose, ktorý mal od šľahačky. Z haly sa ozvali hlasy a kroky.
,,Asi prišli prví hostia," zhodnotil Liam a šiel tam.
,,Poď," drgla som Nialla. Vo dverách stálo pár ľudí, no ja som si všimla hlavne postaršieho pána. Niall ma aj napriek mojim námietkam ťahal smerom k skupine a ja som proti nemu nemala najmenšiu šajnu.
,,Simon," priateľsky sa objal s chlapom so srdečným úsmevom. Potom pristúpil späť ku mne a dal mi ruku okolo pásu. ,,Rád by som ti predstavil Andy, moju priateľku," usmial sa na mňa.
,,Teší ma, pán Cowel," usmiala som sa ja pre zmenu na Simona, ktorý sa na mňa priateľsky usmial.
,,Prosím, len Simon," kývol mi. Postupne poprichádzali ďalší hostia, a neskôr som si uvedomila, že ich je tu okolo 50 ľudí. O niekoľko chvíľ vystúpil na pódium Ed, ktorého som už stretla a zaželal Liamovi všetko najlepšie. Potom v svojom prevedení zaspieval Happy Birthday a keď skončil, nadšene som tlieskala, ako všetci ostatní. Vystriedalo sa tam zopár ľudí, ako Olly Murs, JLS a prišli dokonca aj Little Mix.

,,Páni, dnes je to tu plné hviezd," zachichotala som sa, nesvoja, pretože na mňa neustále niekto pozeral. ,,Niall, hneď som späť. Idem trocha na vzduch, akosi sa mi točí hlava," šepla som mu.
,,Si v pohode?" Pozrel na mňa ustarostene, no ubezpečila som ho, že to nič nie je. Zadnými dverami som vyšla na akúsi malú terasu. Pristúpila som k okraju a zadkom som sa oprela o zábradlie. Zhlboka som dýchala čerstvý nočný vzduch, možno trocha dusný, no stále studenší, ako bolo tam vnútri. Zaklonila som hlavu a všimla som si, že vyšli prvé hviezdy.
,,Pekné, hm?" Ozval sa hlas, ktorý som spoznala.
,,To hej," usmiala som sa na Eda. ,,Kde máš priateľku?" Spýtala som sa so záujmom.
,,Nevyšlo to," smutne pokrčil plecami.
,,Aha, no, škoda," pousmiala som sa. Medzitým z vačku vytiahol malú ušúľanú cigaretu.
,,Dáš si?" Spýtal sa a namieril na mňa prstom.
,,A čo to?" Spýtala som sa zmätene. Ed predsa vedel, že nefajčím.
,,Zelené," sprisahanecky na mňa žmurkol. Aha, marihuana.
,,No,.. Keď ja neviem..." Ošívala som sa.
,,Na povzbudenie, neboj sa. Nič to s tebou neurobí," ubezpečil ma. Za skúšku nič nedám, nie? Zhlboka som si potiahla a zadržala dych, ako mi poradil Ed. Vyfúkla som dym, štípalo ma v nose a rozkašlala som sa.
,,Po prvý raz?" Zasmial sa Ed. Prikývla som a hlava sa mi točila ešte viac, ako predtým. Potom však prišlo jedno veľké nič. Bolo mi fajn, NIČoho so sa nebála a z NIČoho NIČ mi nebolo zle. Podal mi pohár šampanského, a ja som sa napila. Spolu sme vošli do sály, a ....

----------------------------------------------------------------------------------------------------------

(30.8.2012, sobota poobede)

Au,.. Moja hlava. Prečo ma tak bolí?! Otvorila som oči a keď mi do nich udrelo ostré Slnko, šmarila som sa späť do perín. Druhý pokus vyšiel podstatne lepšie a tak som mala možnosť zistiť, že som v nejakej izbe. V jej rohu som zbadal zopár Niallových botasiek a ďalšom rohu jeho gitaru. Okej, viem kde som. Som v Nialovej izbe. Ale prečo?! Ozvalo sa jemné klopkanie a do dverí vošla s jemným úsmevom Eleanor.
,,Good morning, sweetie," usmiala sa a na nočný stolík vedľa mňa položila šálku horúcej kávy.
,,Aj tebe," poškrabala som si tvár a posadila som sa.
,,El, čo tu robím?" Spýtala som sa zmätene a načiahla sa po kávu.
,,Včera večer,.. Ako ti to povedať. Trocha si sa odviazala. Pamätáš sa?" Keď som pokrútila hlavou, pousmiala sa.
,,No, Niall vravel, že si vyšla von na čerstvý vzduch. Naspäť si sa vrátila s Edom a zrazu si bola všade. Nie, nevyvádzala si, neboj sa. Len si bola trocha ukecaná," uškrnula sa. Počkať,.. S Edom.. Ježiš, tá tráva..
,,Holly crap," ušlo mi a El na mňa pobavene pozrela.
,,Čo je?"
,,Včera večer tam na terase s Edom,.." Začala som, no prestala som, keď som videla Elin rozčarovaný výraz. Akoby vedela..
,,Po prvý raz?"
,,ČO?"
,,Tráva," upresnila. Previnilo som prikývla.
,,To je sranda," zasmiala sa. ,,Presne takto som dopadla s Edom na prvom večierku aj ja. Mali by mu to zakázať," pokrútila hlavou.
,,Bolo to moc zlé?" Spýtala som sa s obavami.
,,Vravím, že nie. Bola si v pohode. Dokonca si sa dobre porozprávala so Simonom. Netuším o čom," dvihla ruky, aby som sa nepýtala.
,,Bré ránko, tigrica," objavil sa vo dverách Niall, len v pyžamových gaťoch.
,,Ahoj," previnilo som sa usmiala a on hopol ku mne o postele. El sa rýchlo-prirýchlo vytratila a my sme ostali v izbe sami.
,,Ako si sa vyspala?" Spýtal sa s úsmevom.
,,Celkom fajn. Žiadne sny, jednoducho nič," pokrčila som plecami.
,,Nesnívalo sa ti o zelenom?" Rozosmial sa, až sa mu zablysol strojček.
,,Ešte aj ty," drgla som doňho a hodila som doňho vankúš. Vyzývavo sa usmial a siahol po tom svojom.

8 komentárov:

  1. síce neviem, či by mal človek až takú reakciu, no ale haluz musí byť... =) Krásna časť, podarila sa ti... =)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. To musela byť silná "šleha" :P A len tak pomimo, Ed si ozaj lúbi dať zelené? :D:D
    Časť je inak skvelá, ako vždy :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. nejako to nezvládla :P vieš čo, neviem :D možno aj hej :) ďakujeem:)

      Odstrániť
  3. Perfect! :) Èj Ed sa zhulil aj s Andy :DDD Na zhulenom Edovi by som sa *veľmi* smiala :D úžasná časť! :) normálne robíš môj deň lepší dievča! A za to sa ti fakt musím poďakovať :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. úplne mi to naňho sadlo, tak som to tak dala :D treba sa občas trocha uvoľniť, nie? :D to som teda rada :) ďakujem :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. dobréé, najlepšia El na konci, inak som sa smiala, to by som si o Edovi nepomyslela :) skvelá časť :*

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. nikdy nehovor nikdy :D človek môôže hocikedy prekvapiť :D ďakujem! :)

      Odstrániť