25. júna 2012

Interviews..

Áno, Angie zase ide pridávať interview, ktoré pozerá dokola, aby rozumela všetkému na 100% :D Ja jednoducho zbožňujem videá, kde sú len 1 alebo 2 chalani. Majú tak viac priestoru. Viete si predstaviť, že by takto Lou s Niallerom žartovali, keby sú so všetkými? Radšej sa usmievajú a hovoria, iba keď ich vyzvú. Neuveriteľne som sa usmievala, až som mala pocit, že si ublížim na lícach, keď Lou povedal malému dievčatku, aká strašne zlatá je (1.02). A ako jej Niall robil opičky a malinká sa z toho tešila (1.12) :) Obľúbené tímy futbalové sú Louisov Manchester United a Niallov Derby County, podľa jeho slov síce nie moc dobrý, ale že je verný a lojálny :D Lou ho tam opravil, asi výslovnosť, to som nepochopila..
A z koncového rozhovoru som bola úplne v prdeli, s prepáčením. Smiala som sa, ako besná a skoro som sa udusila Rajecom :D :D Keďže som Niallovi nerozumela pár jeho skomolenín, upravila som to, aby to znelo tak isto, len jednoduchšie:

Girl: Who´s gonna win Euro´s 2012?
Niall: I think Spain is pretty much strange team.
Louis: I think Ireland are gonna win it
Niall: well, i was trying to be objective and wanna choose different team, but in my head i think Ireland is gonna win it
Louis: just as I think England should win.. But reality is.. 

miléé, nie? :D 





So Zaynom nekomentujem. Milujem Zaynov smiech, taký čudný a taký zvučný (3.19, 5.33). Niall sa tam pošpára v nose, veď v poho (5.33) :D A pasáž, kde spievajú.(2.50) Započúvajte sa. Zayn melodický ako vždy :) Ten Niallov krásny hlas chceli dať preč! Nenávidím ich, tak strašne. Prachy, prachy, prachy. Ale to som zase z cesty :D Hovoria o tom, ako Niall zvykne byť nervózny keď je veľa ľudí okolo neho. Na čo sa tešia domov, že Zaynova mamka robí vynikajúce samosas. Niallovi kamaráti sa vôbec nezmenili vzhľadom k Niallovej sláve a tak :) Veď sa pozrite samé :)


Hej, na dnes končím, časť ak nejakú pridám, až niekedy v noci, maybe :)

Vaša Ang :-*


toto pridávam až po pridaní tohto článku, prepáčte, ale objavila som ho iba teraz :) inteview s Niallom :) ďalšie :)



2 komentáre:

  1. Bolo by super,kebyže pridávaš takéto videá častejšie.Páči sa mi tvoj komentár a názor na ne :))

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. to som rada :) keď ma nejaké nabudúce zaujme, pridám :)

      Odstrániť