10. júna 2012

Just my opinion?


Pamätáte? Bolo to asi len 4 mesiace dozadu. A ja mám pocit, že sa chalani toľko zmenili. Uvedomila som si to, keď brat pozeral One thing na PC a ja som k nemu pribehla a hneď mu púšťala iné videá. A narazila som na Video Diary 2. A až som otvorila ústa, keď som si porovnala správanie chalanov teraz a predtým. Odkedy svoli v USA, zmenili sa. Nie v zlom, to nie. Ale už to nie sú naši malí blázniví chlapci. A mňa to možno aj trochu mrzí. Pozná ich strašné kvantum ľudí a,.. ani neviem, čo to tu píšem. Asi by som mala prestať :D

Btw, už sa vám stalo, že ste boli kvôli filmu alebo seriálu paranoidní? :D Ak nie, tak sa vážne bojím o svoje zdravie. Ako iste viete, spomínala som to aj v niektorých príspevkoch, v poslednom čase fičím na PLL. A musím sa priznať, som tákto moc paranoidná. Hlavne v častiach, kde bol Ian a všetko to okolo toho. Obzerám sa jak blázon, do tmy radšej ani nechodím, večer všade zapnuté svetlá. Bola som v piatok sama doma, lebo rodičia išli von na oslavu a malý brat spal v izbe. Asi o 12 večer som zrazu počula nejaké zvuky z chodby. Stíšila som telku a počúvala. Nič.. Tak som si znova pustila PLL, časť,v ktorej našli mŕtveho Iana. Skrátka, trocha ma to vydesilo. Pozerám zase a zrazu niečo padlo v byte, niekde na druhej strane, v mojej izbe. Ja som si snáď cvrkla ľudia. Bola som naoľko paranoidná, že som ešte zakričala: ,,Halóó, je tu niekto?" Ako keby tam niekto bol a odkričal by mi naspäť. Temer som šla s nožíkom v ruke pozrieť, čo sa deje. Krôčik po krôčiku, všade zapnuté svetlá a hádajte ČO.... To sa len vonku spustil vietor a otvorené okno mi zhodilo z parapety tyčinky. Na chvíľu som rozmýšlala, že by som PLL mala prestať pozerať, ale potom som to zamietla :D Skrátka, trošku mi už z toho preskakuje. Stalo sa vám niekedy niečo také? Niečo strašidelné? Píšte! :)

16 komentárov:

  1. No, počkaj hej stalo sa mi to, keď som pozerala Titanic :DD Potom som si šla ľahnúť, dala som si do uší slúchadka a potom som mala čudesný pocit, otvorila som oči a pred ksichtom sa mi objavila loď :D:D (neviem, či je to paranoidné, ale ja som skoro zinfarktovala:D!) ... potom som na stene uvidela, jak sa Jack topí :D:D No bŕŕ.. :D:D Nechápem jak sa to stalo, ale ja som už dosť pometená :DD Alebo sa mi dakedy stane, že keď idem po tme hore schodmi, mám pocit že ma niekto prenasleduje :D:D Som divná, ja o tom viem :D:D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. to ťa akože skoro prešiel titanic? :D desivééé...

      Odstrániť
    2. Jó.. :D:D Veď hovorím na zinfarktovanie :D:D

      Odstrániť
    3. všetci nakoniec aj tak umrieme, vidím to tak :D :D

      Odstrániť
    4. Tento komentár bol odstránený autorom.

      Odstrániť
  2. hahahahah ten pocit pri PLL velmi dobre poznám :D :D pozerám pll od úplneho začiatku ..a pri začiatku ked mi pípla smska som skoro zdochla od strachu :D :D alebo do lesa už nikdy nepojdem sama :D :D ..ale PLL sa nedá prestat pozerat ..je to návykové :D :D ..alebo od kedy pozerám PLL tak nemám rada slepých ludí ..vyvolávaju u mna hrôzuu !! :D :D ale tak ..ja som si už zvykla ..neboj to prejde :D :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. a ešte tý chalani ..ja neviem ..oni nieže sa zmenili ..ale už to neni to čo bolo ..už nemajú na nič čas .ja nemám pocit že napríklad Louis by nebol vtipný alebo čo ..ja ked pozerám aj teraz nové rozhovory alebo podobne veci tak vždy niečo zajebú že sa válam po zemi :D :D .ale najviac ma hnevá Louis a Harry .od kedy boli otázky aj od médii na tému Larry Stylinson ..tak manažment im zakázal chovat sa tam ako do teraz ..lebo nie každý vedel pochopit že je to iba kamarátstvo a vyvolávalo to vela otázok a tým ževraj škodili skupine ..to ma proste strááášne štve .

      Odstrániť
    2. No áno,ale zato Louis a Harry nemôžu..Oni musia dodržiavať veci,ktoré im manažment prikazuje,pretože sú viazaní určitými pravidlami a zmluvami,ktoré musia dodržiavať..

      Odstrániť
    3. to hej, lenže manažment zakazuje veci, ktoré ich robili... NIMI, chápete.. aspoňže nie so jediná, lebo ma to fakt trošku že štve.. manažment z nich robí ukážkové celebrity pomaličky.. a chalani sa podrobujú.. áno, aj "vyrástli", nemôžu byť stále malými deťmi, ktorím ide o to, aby pobavili fanúšika, ale aj tak.. majú len 19 preboha..

      Odstrániť
    4. tomu ver, aj ja :D prvý raz SMSka a srdce v gatiach. óó bože, ale fakt sa nedá prestať.. jednoducho vždy ma vyhecuje to, čo tá, ten, to mrcha -A vymyslí. akurát som dopozerala 2x09 a ten Jason má vážne desí.. najprv Ian, ten je preč a nastupuje Jason.. a o Garretovi ani nehovorím, nenávidím toho chlapa.. myslela som, že Jenna je naozaj iba ranená ale bojím sa toho, čo tam robí..

      Odstrániť
    5. ty si to začala kukat nedávno ? alebo prečo si len na hentej časti ?? :D ..ja som minulý týžden v stredu konečne videla 3x01 ! :) po skoro 4 mesiacoch ! :D neznášam tam te pauzy dlhé :D a vždy to tak na hovno skončí že koniec ..zabit ich !! :D :D a jasne tak že musia poslúchat manažment ..ale tým že strácaju svoje osobnosti strácaju aj fanúšikov ..ja byt Londýnčanka tak som strašne naštvana ..londýnčanky sú strašne pyšné na to že chalani sú stade .a skoro tam už vobec netrávia čas a behajú po svete ..ja by som s toho bola smutná ..pred rokom si išla do UK s istotou že máš šancu ich stretnut na ulici ..teraz ich nemáš minimálnu šancu tam tretnut a ked aj áno tak sú obklúčený fanúšičkami a bodyguardmy .kedysi sa snimi mohli fanúšičky rozprávat .teraz žiadna šanca ..ved keby idú po ulici bez bodyguardov tak s tade živý nevýndu ..je mi ich vlasne aj lúto ..nemajú žiadny svoj život .každý krok zdokumentovaný .radšej nebyt slávna ako mat hentaký život.ale nič s toho nemení fakt že ich aj tak budem vždy milovat .

      Odstrániť
    6. hej hej, len niekedy týždeň-dva dozadu.. lebo reklama v telke vyzerala dobre, ale sa mi nechcelo ráno vstávať v nedeľu tak skoro, tak som sa na to vyprdla akosi.. a v telke išiel asi 5 dielô a som to pozerala, len som nevedela, kto je Alisson, alebo -A, proste nič.. tak som to začala pozerať na nete, a potom už komu by sa chcelo čakať do nedele? tak to pozerám každý deň a od toho sa aj odvíja, rýchlo rýchlo urobiť a potom pozrieť časť :D veď toto.. strašne sú už,.. ani neviem ako to povedať,.. jasné že keď majú bodyguardov, tak sa tie dievčatá chcú dostať. nevidela, že by niekedy angličanky vôbec urobili také niečo chalanom, ako to, čo sa im stalo na times square.. a celé sa to mení a myslím že už to ani nepôjde späť.. ľudia od nich stále budú očakávať viac a viac a oni sa im to budú snažiť dať. o chvíľu podľa mňa aj tanečníkov si zoberú na scénu ak to takto bude pokračovať.. veď jo, proud directioner for no and for god a od toho nemienim povoliť ani náhodou :) a ak aj niekto hej, nikdy ním nebol..

      Odstrániť
    7. ja som tieš toho istého názoru .že možno stratia niekedy fanúšikov ..ale nikdy nestratia Directionerky ..:) ale ja tie dievčatá aj trošku chápem ..niektoré čakajú na to že ich stretnu a možu sa im pozdravit alebo čo aj 2 roky .každý den sedia pri počítači a jediné na čo myslia je to že ich možno jeden den stretnu a ked ten den nastane tak majú byt pokojne ?? :) ale niekedy je to až moc ..ja si tieš hovorím že keby ich stretnem tak budem pokojná ..ale pochybujem že by mi to dlho vydržalo keby ich strenem .:)

      Odstrániť
  3. tiež mám pocit,že chlapci sa nám zmenili, už nie sú tá veselá banda, ktorá sa nonstop smeje a robí kraviny :D už sú z nich veľké hviezdy, ja im to prajem, len akosi už to akoby ani neboli oni.. :( a ja som dosť paranoidná aj bez nejakých seriálov, telku moc nepozerávam, vôbec nestíham, vidím ju možno raz, dvakrát do mesiaca (nepreháňam, aj keď to tak zrejme vyzerá) jednoducho stále mám školu, tréningy, som vonku, na nete, čítam... a na telku nemám moc času. ale nepamätám si, že by som bola niekedy z nejakého seriálu alebo filmu, myslím, že som príliš veľký strachopud, aby som sa mohla ešte viac báť :D len keď idem domov večer potme, od kamošky to mám o desať domov ďalej, musím utekať a zastavím sa až doma :D (prosím, nesmiať sa :D)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. veď to,.. stále sa od nich niečo očakáva a oni to už nezvládajp jednoduch podľa mňa.. aké tréningy? :) veď hej, aj tak sa dá.. ja tiež, ako ja po tme snáď ani nechodím a keď hej, tiež utekám :D akurát bývam temer na konci mesta a tu sa občas nájde taká "banda" super ľudí, ktorých stretnúť, tak prejdem na druhú stranu ulice :D

      Odstrániť
    2. No chlapci už nemajú toľko času, veľa koncertov a všetkého... Tréningy mám tanečný, ja raz budem ako Danielle (smiech) :D a ja mám to šťastie, že v čase, keď sa vraciam domov sú tieto milé skupinky ľudí zalezené ešte v krčme alebo na iných podobných miestach a nie dostatočne pri vedomí, aby sa pohybovali po ulici :) <3

      Odstrániť