18. júna 2012

Vždy buď sama sebou! -61-


Do uší mi preniklo neustupujúce trúbenie auta. Keď som si uvedomila, čo je dnes, vyletela som z postele ako šíp.
,,Do pekla, do pekla, do pekla!" Nadávala som a sťahovala som zo seba pyžamo. V rýchlosti som schmatla telefón a neprekvapilo ma, keď som tam našla 6 neprijatých hovorov a 2 SMSky. 2 hovory od Danny, 3 od El a 1 z neznámeho čísla. SMSky boli od Laury, či dnešok platí 100%.
,,Hneď som dole," zakričala som z okna na holky mávajúce z auta. Zo šuflôíku som vytiahla tyrkysové plavky potiahnuté fialovou sieťovinou a natiahla som na seba zo včerajška kúpené maxišaty. Do tašky som hodila opaľovací krém, peňaženku, z kúpeľne vzala červenú osušku a z komody som vzala kľúče.
,,Už som ťa chcela ísť zobudiť," usmiala sa na mňa mama, keď som zbehla dole po schodoch. ,,Budeš jesť?"
,,Nestíham," pokrútila som hlavou a z misky na stole vzala jablko. Zo skrinky nad umývadlom som si vzala 3 musli tyčinky a dala mame pusu na líce.
,,Do 9 som doma," usmiala som sa a vybehla som v ústrety 3 párov rúk.
,,Ti to teda trvalo!" Sťažovala sa Danielle a naštartovala auto.
,,Ale teraz som už tu," drgla som do nej a objala El a Perrie.
,,Na kúpalisko a ešte ďalej!" Zavelila som smiechom El, s veľkým bielym kvetom zapichnutým za uchom. S rádiom naladeným na Hits radio nám stúpala dobrá nálada. Po chvíli pustili What makes you beautiful. Koľká irónia! Smiali sme sa ako deti a nahlas spievali. Ako som zistila, kúpalisko bolo až niekde na konci Londýna, takže cesta trvala takú polhodinku. Keď sme dorazili, na parkovisku nás už čakala školská "partia".
,,Takže, toto je El, Danielle a Perrie. Holky, toto sú Chloe a Jess, William, Thomas a Leroy a naša školská papula a najväčší rojko na svete, Laura.," ukončila som svoj prejav a nechala ich, nech sa nejako zoznámia.
,,Môžeme ísť?" Spýtala sa žiariaca Laura po chvíli a tak sme sa vybrali dovnútra.

Na kraji sme našli voľné miesta a tak sme ich okamžite obsadili. Nebolo nás až tak veľa, ale spolu s vecami, ktoré si každý priniesol, to vyzeralo, akoby došiel celý húf ľudí. Zabrali sme snáď 12 ležadiel, na ktorých boli rozložené časopisy, rôzne loptičky, opaľovacie krémy a osušky.
,,Ideme do vody?" Usmial sa na mňa Leroy a podával mi ruku. Nadšene som mu ju podala a doslova ma vytiahol z ležadla. Za nami sa pobrali Všetci okrem El a Danny. Keď som na nich spýtavo pozrela, len pokrútili hlavou a naznačili mi, že sa budú opaľovať.
,,Nicole, vsadím sa, že nemáš na Twister," drgla do mňa Laura s úškrnom.
,,Vsadíš sa?!" Rozosmiala som sa a rozbehla som sa smerom k hrozivo vyzerajúcej vodnej atrakcii. Kým som si vystúpala cestu nahor, prisahám, že som bola zadychčaná, ako po behu cez celý Londýn. Postavila som sa na kraj a oprela sa o zábradlie. Bol odtiaľto krásny výhľad, no keď som sa pozrela smerom dole, smiech ma hneď prešiel. Z vyše 40 metrovej výšky sa mi tobogánové trubky vysmievali a krútili sa do rôznych uhlov, ktoré som si ani nemyslela, že vôbec existujú.
,,Ešte stále si taká odvážna?" Prišiel ku mne Leroy a naprával si okuliare na nose. Neustále mu kĺzali dole a tak si ich vkuse postrkával vyššie.
,,Nie, ale nikomu to nepovedz," zasmiala som sa a keď k nám prišla Laura a ostatní, nahodila som nebojácny úsmev.
,,Ideme na to?" Spýtala som sa a nečakajúc na odpoveď som skočila do otvoru vedúceho bohvie kam. Doprava, doľava, doprava, doľava, doléééééé, doprava,.. Keď som dopadla do vody, neočakávajúc to, som si poriadne glgla vody. Mala som ju všade. V nose, ušiach, očiach, v ústach,.. Skrátka hrôza. Z vody som sa vynorila s mamutím nadýchnutím a s patričným pátosom.
,,Sem,..kuc-kuc.. Sem, ma už nedostanete,.. Ehm,.." Kašlala som, keď som sa snažila vydriapať z bazéna.
,,Ja som ti to hovorila," rehotala sa Laura, až sa držala za brucho.
,,Choď do kelu! Ak umriem na otrávenie chlórom, bude to tvoja vina!" Obviňovala som ju a ukazovala som na ňu prstom.
,,No len sa nepokakaj," smiala sa ďalej. Pomaly som šla k lehátkam a neveriacky som otvorila ústa, keď som videla, ako sa všetci chalani so smiechom hrnú znova na to monštrum.
,,Nikdy sa toho nevedia nabažiť," odpovedala mi na pohľad Chloe. Skackala som na jednej nohe a snažila sa vytriasť z uší vodu. Popritom som oprskala ležiacu El, ktorá vyskočila, akoby ju pichla osa.
,,Čo si blázon?"! Vieš aká je tá voda studená?!" Zvreskla a ja som sa mohla učúrať od smiechu.
,,Pozrime sa na ňu, aká citlivka," doberala som si ju.
,,Poď radšej so mnou kúpiť nejaké pitie," prišla ku mne Danielle a Jess sa ponúkla že pôjde s nami.
,,Ako dlho?" Spýtala sa Danielle Jess a ja som na ne nechápavo pozrela. Danny len pokrútila hlavou a ďalej som šla za nimi.
,,Čo?" Spýtala sa červenajúca sa Jess.
,,No tak, ty vieš," usmiala sa Danny.
,,Pár mesiacov. Ale nejako to nejde," pokrčila smutne plecami. Danny sa k nej naklonila a niečo jej dlho šepkala do ucha. Prišli sme k stánku a vzali sme z každého niečo. 3 poháre minerálky, 3 koly, 3 spritu a 3 mirandy. Viete, také tie sladké žbrndy.
,,Jéé, super," vrhli sa na ne chalani, ktorí práve prišli z twisteru, celí mokrí. Will vytiahol z tašky volejbalovú loptu a mne zažiarili oči.
,,Tak decká, zarezervoval som nám bazén, ideme si zahrať. Nie neberiem ako odpoveď! Dodal výhražne a naozaj nikto neprotestoval. Bolo nás akurát 10, takže sme sa rozdelili na polku. Ja, Danielle, Leroy, Jess a Laura proti El, Willovi, Thomasovi, Perrie a Chloe.

,,Pripravení na prehru?" Zakričala som a naťahovala si krk a ruky. Volejbal som nehrala sakra dlho a preto som bola vyslovene bojovne naladená.
,,Iba ak na vašu!" Zakričal Will naspäť a provokatérsky si krútil loptu na prste.
,,Poďme na to," uškrnul sa Leroy. Hra sa začala. Po chvíľke sme vyhrávali 11:7. Podanie bolo na druhej strane a videla som, ako sa Perrie dostala k lopte. Šla som sa poškrabať na hlave a ruka sa mi zachytila o šnúrku na plavkách. Takmer sa mi zošmykli až k ôpupku, no včas som ich zachytila.
,,Leroy, prosím ťa, pomôž mi," povedala som mu, keďže stál najbližšie ku mne.
,,Jasné," usmial sa a brodil sa ku mne. Opatrne mi zaviazal plavky, no rukami mi ostal na ramenách dlhšie. Otočila som sa k nemu tvárou a zahľadela som sa na ňho. Len sa usmial a išiel na svoje miesto. Eh,.. čo? Druhý tím stihol otočiť na 18:14, čo sa mi vôbec ale vôbec nepáčilo.
,,Poď, Danny,.. peknééé," zakričala som, keď Danny zasmečovala na druhú stranu a Will to pustil. ,,No čo, Will, stále si si taký istý?" Rehotala som sa mu do tváre a užívala si jeho nasratý výraz. Hra akoby nemala konca, no nakoniec sme po hodine vyhrali 1:2, 2:0, 2:1 na sety. Vyšla som z bazénu a spustila som oslavný tanec. Každého som objímala a na každého som sa usmievala. Adrenalín mi prúdil v žilách a nabíjal ma energiou.
,,No, poď zlatko, teraz si pôjdeš trocha odpočinúť," smiala sa na mne Perrie a ťahala ma na lehátko. Stále s úsmevom som si ľahla  a nechala si od Chloe natrieť chrbát opaľovacím krémom. Slnko príjemne hrialo a tak som po chvíľke zaspala.

Vraj kamarát! Vraj kamarát! Kamarát sa tak nechová! Vraj kamarát!

Prebudila som sa s prudko bijúcim srdcom a na pár sekúnd som zabudla kde som. Točila sa mi hlava a cítila som, že som strašne spotená. Keď som sa poobzerala, lehátka boli prázdne a jediný, kto pri mne ostal, bol Leroy.
,,Dobré ráno," uškrnul sa. ,,Išli sa najesť," vysvetlil mi, keď som pohľadom hľadala ostatných. ,,Spala si a nechceli sme ťa budiť, tak som ostal pri tebe," usmial sa a začítal sa do časáku.
,,Aha," hlesla som a ľahla som si naspäť na lehátko. V ušiach mi stále zneli slová z toho sna a netušila som, čo znamenajú. Do myšlienok mi vtrhol smiech a všetci sa vrátili na lehátko.
,,Na," podala mi Jess hot-dog a ja som si až v tej chvíli uvedomila, aká som hladná. Vôňa jedla mi dráždila žalúdok a ten protestne vystrájal. Odhryzla som si a z horúceho párku si spálila jazyk.
,,Shit!" Zavrčala som a rýchlo som sa napila vody.
,,Klídek, darling," usmiala sa na mňa Laura, veselo prežúvajúc hamburger. Kým sme všetko dojedli, prešla snáď aj polhodinka. Každý bol vyčerpaný a tak sme si len navzájom ponatierali chrbáty a všetci sme si ľahli. Holky sa opaľovali, chalani sa o niečom družne rozprávali a ja som sa otočila a ľahla si na chrbát. Obloha bola bez jediného mráčika a pofukoval príjemný vlažný vietor. Tento deň nemohol byť lepší. Do uší som si zastrčila sluchátka a počúvala hudbu. Práve mi hral Simple Plan, keď ma niekto pomykal za rameno. Skláňal sa nado mnou Thomas a mával mi rukou pred očami.
,,Poď, Nicole. Už balíme," oznámil mi a vrátil sa k svojím veciam.
,,Už?" Zašomrala som a posadila som sa. Vzala som mokrý uterák a stočila do do klbka. Na hlavu nasadila okuliare, no tašky vložila všetko, čo bolo moje a keď sme boli všetci zbalení, vybrali sme sa k parkovisku.
,,Perfektný deň," usmiala som sa na Lauru a ostatných.
,,To hej," pritakala Perrie.
,,Rozhodne ho musíme zopakovať," ozval sa Thomas. Všetci sme sa zhodli, že si ho zopakujeme čo najskôr to pôjde. Vyobjímali sme sa a každý nasadol do svojho auta.

,,Páni, ja som taká unavená," zívla som si, keď sme sa viezli uličkami Londýna naspäť domov.
,,Ani nehovor. Dnes už asi Liamovi nezavolám," zašomrala Danny a ďalej upierala pohľad na cestu. Uvedomila som si, že ja som Harrymu ani nepovedala, že budem celý deň preč. Veď nevadí, zavolám mu, keď prídeme.
Cesta ubiehala trikrát pomalšie, ako keď sme išli smerom tam. Možno to bolo preto, že v aute vládla ospalá atmosféra. Každá bola zabratá do vlastných myšlienok a pozerala niekam inam.
,,Ešte raz ďakujem za krásny deň, holky," usmiala som sa, keď ma vysadili pred domom.
,,Aj my tebe. Tí ľudia sú fajn," usmiala sa El.
,,Dobrú," zaželala som a stihla som si všimnúť, ako mi Danny poslala vzdušný bozk. trvalo snáď večnosť, kým som z tašky vytiahla kľúče. So šľapkami v rukách som ťapkala po dlážke do kuchyne a vyložila nezjedené musli tyčinky.
,,Ako bolo?" Spýtala sa mamka, zrazu opretá o dvere.
,,Fajn, ale som unavená ako fras," usmiala som sa prešla som okolo nej. ,,Prosím ťa, nechaj ma zajtra doobeda spať," poprosila som a ťahala som sa po schodoch ako žuvačka. Ako vypľutá žuvačka, presnejšie. Zvliekla som zo seba šaty a hodila ich na stoličku. Vlhké plavky a uterák som šla vyvesiť na balkón a len v nohavičkách a tričku som skočila do postele. Príjemne studené periny mi chladili telo. Vzala som do ruky mobil a zadala 1 pre Harryho.
-Túút, túút.. Túút, túút,..§- Nič. Rozmýšľala som, kedy mu zas zavolať, no po chvíle som sa vykašlala na to. Čo bude, bude. Zababušila som sa do studených perín a okamžite som zaspala.

(na druhý deň)

Mamka dodržala sľub a nechala ma spať. Keď som sa zobudila, boli 3 hodiny popoludní. Bosky som prešla do kuchyne, kde na mňa čakal odkaz.
-Šla som nakúpiť. V chladničke máš raňajky, ak nie obed. Alice je u Lilly (nejaká kamoška, nepýtaj sa). Mama-
,,Fajn," zašomrala som a nakukla do chladničky. Na tanieri boli zabalené párky a tak som si ich vytiahla, zohriala a zjedla. Meditovala som nad prázdnym tanierom s pohľadom upretým do diaľky. Bože, veď som chcela zavolať Harrymu, uvedomila som si. Keď som však pozrela na hodinky, zase som poklesla. U nich je teraz asi 5 ráno. Ja sa mu snáď nedovolám. Vzdala som akúkoľvek snahu tváriť sa ako človek. Tanier som po sebe umyla, hore si natiahla plavky a vyšla som na záhradu s knihou v ruke. Ležala som v tieni a čítala Búrlivé výšiny. Keď som pozrela na hodinky, zistila som, že som na záhrade stvrdla 3 hodiny. Mamka sa stále nevracala a tak som si objednala pizzu, keďže doma nič nebolo. Zaplatila som a zobrala si ju do izby. Rozhodla som sa, že si zapnem 21 jump street, nejaký nový film s Chaningom. Aká hlúposť. Nezaujato som žula pizzu a čumela na obrazovku. Horší film som snáď nevidela. Krabicu som hodila vedľa postele a vypla som film. Zazvonil mobil a ja som sa po ňom vrhla ako levica. Na displeji svietilo Harry.
-No ahoj.- Ozvala som sa veselo.
-Čau.-
-Aký bol včerajší deň?- Spýtala som sa, stále s dobrou náladou.
-Fajn.- Flegmatická odpoveď. Zarazila som sa.
-Harry, deje sa niečo?- Spýtala som sa postavila som sa z postele.
-Ty mi povedz.- Vyzval ma. Odtiahla som si mobil od ucha, aby som sa pozrela, či to nie je nejaký žart.
-Desíš ma. Čo sa stalo?-
-To som ti nebol dosť dobrý, alebo čo?- Spýtal sa smutným hlasom.
-Harold! O čom to sakra hovoríš?!-
-O tom chalanovi! Sú vás plné noviny!- Vyštekol.
-O akom chalanovi?!- Začínala som sa hnevať.
-O tom chalanovi, s ktorým ti bolo tak fajn na kúpalisku.-
-Počkaj, Leroy? Čo? prečo sem pletieš Leroya?- Spýtala som sa prekvapene.
-Aha. Tak Leroy. Aspoň si si mohla vybrať krajšieho.- Posmešne povedal.
-Hej brzdi. Leroy je fajn chalan! A kamarát!-
-Vraj kamarát! Takto sa kamarát nechová!. Díky, že si mi to povedala. Lebo som sa to musel dozvedieť z novín, že?!-
-Harry, o čom to,.._
-Túút, túút, túút, túút.

Neveriacky som pozerala na telefón a nič som nechápala. Leroy, noviny, kúpalisko.. ČO?! No jediné, na čo som sa sústredila, boli Harryho slová. Tie z môjho sna. Hodila som na seba prvé, čo mi prišlo pod ruku. Rýchlo som zbehla po schodoch a nazula si tenisky. V zámke zaštrkotali kľúče.
,,Kam sa tak ženieš?" Usmiala sa mamka s plnými rukami tašiek.
,,Kúpila si noviny?" Vybafla som na ňu, až poskočila.
,,Vidííš! Nie,.. Tie som zabudla," ťapla si po čele. No to už som rýchlo kráčala po ulici k najbližšiemu novinovému stánku.
,,Dobrý deň, želáte si?" Usmiala sa na mňa staršia pani. Hľadela som na titulku časopisu Daily Mirror.

Nicole Mansenová, priateľka Harryho Stylesa, si našla náhradu!

Pod titulkou boli fotky z kúpaliska. Leroy, ako mi zaväzuje plavky. Leroy, ako sa cezo mňa nakláňa, keď som spala, za akýmsi časopisom. Leroy so mnou na vrchole tobogánu. Leroy, ťahajúci ma s úsmevom z lehátka. Fotka, keď som sa naňho pozrela v bazéne. Nie, nie, nie!!

7 komentárov: