30. júna 2012

Lúka zo sna (Unbroken)

Kikuš napísala, že by rada videla, ako vyzerá obraz od Andy, ktorý namaľovala. Lúčka zo sna bola posiata modrými kvietkami, že?

Najprv ma napadla lúka z Eclipse. Veď viete, z 3.časti Twilightu. Pamätáte si ju? Dokonale okrúhla posiata fialovo-modrými kvetmi. Bola aj je krásna
.
Ale potom som našla túto....
.... a zamilovala som sa do nej. 

Presne o ten veľký strom sa Andy oprela. Za mamou utekala cez tieto drobné modré a žlté kvietky. 

Snáď sa páči :) Samozrejme, namaľovaný obraz lúky, akú si predstavujem, som nenašla, tak aspoň takto :)

Myslíte, že ten sen niečo znamenal, alebo to bol len výplod Andinej fantázie, tak veľmi túžiacej po mame?  

Páčilo by sa, ak by som ku každej časti pridala nejaké takéto detaily, aby sa vám ľahšie predstavovala situácia alebo miesto, kde sa niečo odohralo? 


2 komentáre:

  1. ooo :)velmi pekny prispevok :) followujem hned!

    OdpovedaťOdstrániť
  2. prekrásny obrázok :) mohla by si častejšie pridávať, ak by sa ti chcelo ♥

    OdpovedaťOdstrániť