26. júna 2012

Mimo dosahu reality x)

A pochválim sa!! Viete čo mi dnes došlo?! :)


Mám ho, mám ho, mám hooooooo!!! :) :D Happy som maximálne mimo reality :D Takže 77 minút strávim pozeraním, slintaním, kričaním, jačaním a hraním sa na directionálne retardovanú :D Potom ma tam čaká Friends with benefits (áno, zase) a potom Neřízená střela :) 

Brat mi pred chvíľou pustil našu dobre známu kreslenú rozprávku o chalanoch a smial sa na nej ako zmyslov zbavený. No môžem byť viac happy?

Na súťaži ktorá sa koná posledný školský deň budem spievať More than this ale oveľa väčší darček bol od môjho učiteľa matiky, ktorý má na starosti tieto súťaže. Spieval si ju, pohmkával a keď ju dopočúval, tak si skoro cvrkol, aký bol nadšený :D Snáď do toho dám všetko a dúfam, že sa tam nerozplačem :) Na dnes končím, časť nebude, prepáčte, ale som mimo, ako som písala :)  

Vaša Ang :)

4 komentáre:

  1. :D aj ja chcém! :'( Musí ťa dakto nakamerovať jak spievaš :) chcem.ťa.počuť! Veľa šťastia :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. fúú, kameru a ja? radšej nie :D ale ďakujem :) veď si objednaj :))

      Odstrániť
  2. veľa šťastia prajem a prajem ti veľmi príjemných 77 minút mimo reality... =) Drž sa a fakt by to mohol niekto nakamerovať... =D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujem :) niéé, radšej nie :D ok, keď ty dáš na kameru nejaký tanec :P

      Odstrániť