9. februára 2012

Neviem či niekto vôbec číta tieto moje výplody fantázie, ale každopádne, som rada že ich sem môžem dávať. Niekam sa vypísať. Potešilo by ma , ak by ste mi dali vedieť, či sa vám ľúbia alebo naopak, či vás nebavia. Bolo by fajn vedieť či to niekoho aj zaujíma :) Chcela by som začať ďalšiu poviedku, ale ešte stále nemám jasno, s kým v hlavnej postave. Bude to Niall, Liam alebo zase Zayn? Vyjadrite sa :)

4 komentáre:

  1. Ja to citam a je to uzasne ;)... A nech je to s Niallom ;)...

    OdpovedaťOdstrániť
  2. joo pises krasne :) taky se mi to libi :) a mohlo by to být se Zaynem :))

    OdpovedaťOdstrániť
  3. s Liamom :)a keby si chcela tak mam aj nejaký nápad na poviedku :) chcela som aj sama niečo napísať ale nemám pre písanie vôbec cit :) nie som vôbec kreatívna ohľadom písania :) tak keby ti došli nápady alebo by si potrebovala pomôcť čo ďalej tak by som ti pomohla :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. to by bolo fajn :) kontaktuj ma na FB-- Angie Halászová teda :)

    OdpovedaťOdstrániť