18. februára 2012

ďakujem

Holky, akosi mi to tu blbne. Nejde mi pridávať komentáre. Chcela som urobiť blog jemnejší, romantický a viac dievčenský celkovo :) Snáď sa páči :) Čo sa týka vašich komentárov, tak veľmi vám ďakujem. Ani neviem ako veľa pre mňa znamená, že to niekto číta. A oveľa viac pre mňa znamená že mi to aj poviete :) Dodáva mi to silu ďalej písať, pretože si niekedy myslím, že je to strata času. Budem pokračovať, budem sa snažiť písať najlepšie ako viem :) Ešte raz ďakujem..

2 komentáre:

  1. Keď už si taká šťastná , mohla by si dať ďalšiu časť .. :DDD

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Čaute chlapci, chcel by som sa veľmi pekne poďakovať spoločnosti LAPO MICRO FINANCE, ktorá mi poskytla pôžičku na lekárske ošetrenie môjho chorého dieťaťa. Som veľmi rád, že som dnes stretol LAPO. Ak potrebujete súrnu pôžičku, kontaktujte ich e -mailom: lapofunding960@gmail.com
    Whatsapp +447883183014

    OdpovedaťOdstrániť