18. marca 2012

Existuje niečo ako jarná depresia? Musí také niečo existovať! Veď teoreticky je všetko dokonalé, no ja mám aj tak pocit, že toto nie je môj život. Že sa ľudia menia a 1D tak isto. Keď mi to docvaklo, aký plač som spustila, nechcite vedieť. Nie konkrétne môj prípad ale keď sa vám začnú ľudia vyhýbať kvôli tomu že ste directioner, to už je iné niečo.

Potrebujem niečo, čo mi vnikne do života a bude mi to zamestnávať myšlienky 24 hodín denne! Niekto nejaké nápady? Nie? Aj som si myslela. Prepáčte že sa tu takto vylievam, ale na to je blog. Na písanie myšlienok nie? Už nepomáha ani len prívesok štvorlístku, pri ktorom som mala vždy lepší pocit. Mala som pocit, že je tu pri mne. Iste viete kto, ale teraz.. Jednoducho neviem..

No nič. Rozhodla som sa, že okrem VBSS dnes pridám aj novú časť poviedky, budem očakávať vaše názory :)

2 komentáre:

  1. ako celkom ťa chápem a jarná depresia asi naozzaj existuje :D ta zmena počasia nepôsobý asi len na teba musím sa priznať že mám podobné stavy a najlepšie je ked sa proste vyrosprávaš :D

    OdpovedaťOdstrániť
  2. jo, jo, lenže to nie je také ľahké.. nevadí, nejak bolo, nejak bude :P

    OdpovedaťOdstrániť