6. marca 2012

Vždy buď sama sebou! -36-

         Louis sa otočil k najnižšiemu blonďavému chalanovi. ,,Toto je Niall." Niall ku mne prišiel a objal ma. ,,Teší ma." Usmial sa a odhalil takmer neviditeľný strojček. ,,Mňa tiež." Venovala som mu úsmev, no to už si Louis vyžadoval zase moju pozornosť. ,,Jediné o ňom musíš vedieť. Nikdy mu nič nezjedz, ak ti to nedovolí." Vravel s vážnou tvárou a ani ostatní nevyzerali, že by si robil srandu. Keď som sa k nemu otočila, aby som to zistila, len pokrčil plecami. ,,Čo už." Žmurkol a ja som sa rozosmiala. Čudné chlapča. Ďalej Louis pristúpil k tmavému chlapcovi a chytil ho okolo ramien. ,,Toto je náš hanblivý Zayn. Ale nenechaj sa oklamať." Pobúchal ho po chrbte, a on sa ku mne pomaly pohol. Do nosa mi udrela jemná kolínska. Vyslovene z neho sálala mužskosť. ,,Takže, Nicole hej?" Spýtal sa pre kontrolu a ja som prikývla. Nakoniec prišiel rad na chlapca v košeli. Toho meno si tuším pamätám, Liam? ,,A toto je náš otecko..." Chlapec mu však skočil do reči. ,,Som Liam, teší ma. Vitaj v našej rodine." Taktiež ma objal. Neviem či si na to zvyknem. Prisahám, že všetci ostatní chalani by sa usmiali, maximálne podali ruku. A oni sa objímajú. Nevadí, pousmiala som sa. ,,Tak, aspoň vieš kto sa ako volá." Pristúpil ku mne Harry a odzadu ma objal. Keď som videla, ako sa na nás chalani dívajú a usmievajú sa ako slniečka, začala som sa červenať.
         ,,Je ti jasné, čo teraz nasleduje?" Spýtal sa so zdvihnutím obočím Zayn. Vystrašene som sa pozrela na Harryho, no ani ten zjavne nechápal, o čom Zayn hovorí. ,,Už?" Pozrel naňho Liam a Zayn prikývol. Liam pokrčil plecami a pristúpil ku mne, hlavu však otočil k Harrymu. ,,Neboj sa, vrátime ti ju." Vrátia ma? O čom to hovoria? Louis mal na tvári nebezpečný úsmev a približoval sa ku mne. ,,Lou? Čo zas chceš urobiť?" Rozbehol sa ku mne a prehodil si ma cez plecia. Keď som zrazu stratila pevnú zem pod nohami, prekvapene som skríkla. Chalani pochodovali za ním, teda okrem Harryho. ,,Neboj Harold, o hodinku sme tu!" Kričal mu Nial a smial sa ako divý. ,,Louis, polož ma! Som ťažká! Chalani, čo to stvárate, kam ideme?!" Striedavo som kričala, striedavo som sa smiala na ich výrazoch. Vyzerali, akoby mi išli niekde ukázať super tajné plány, ktoré okrem nich videl iba prezident. ,,Teraz, ťa zoberieme do našej klubovne." Usmial sa Niall popod fúzy. Louis ma položil pri akomsi malom domčeku a ja som z pamäte vylovila, že to je bungalow, kde sa s chalanmi spoznávali. Vošli sme a chalani ma zaviedli do izby, de bol veľký gauč a kreslo. Posadili ma naňho a oni si sadli do kresla. ,,Tak?" Akákoľvek nervozita opadla a ostala číra zvedavosť na to, akí sú. Sedeli oproti mne ako štyri mechy. ,,Ako dlho sa poznáte?" Spýtal sa ma Zayn. ,,Hm, skoro dva týždne." ,,Kde ste sa spoznali?" Spýtal sa Liam. ,,Vo zverimexe." ,,Romantické, uškrnul sa Niall. Louis tam len sedel a s úsmevom na nás pozeral. ,,Ty sa neusmievaj! Je toto potrebné? Veď toto všetko vieš." Gánila som naňho, ale usmievala som sa. ,,Takto je to zaujímavejšie, " prižmúril oči a hľadel na mňa. Vzdychla som si a ďalej som odpovedala na otázky. Toto má byť to, prečo ma sem priviedli? Kto som? Čo som? Akú hudbu počúvam? Aká je moja obľúbená farba? Mám súrodencov? Na všetky tieto otázky som musela odpovedať. ,,Stačí. Veď o mne viete pomaly viac ako Harry." Rozosmiala som sa, keď sa ma Zayn pýtal na to, koľko má moja mama sesterníc. ,,Snáď áno." Usmial sa Liam.
      
         Nastalo trápne ticho, ktoré prerušil Niall. ,,Kto si dá pukance?" Zdvihli sa 4 ruky. ,,Aha, no čakal som že vás bude menej." Smutne pokrčil plecami. Pri pohľade naňho som sa musela rozosmiať. ,,Nesmej sa mi." Ukázal na mňa prstom. ,,Aspoň ty nie." ,,No tak prepáč." Rozosmiala som sa ešte viac. ,,A my sme ťa chceli ušetriť, ale po tomto?! Žiadne výnimky." Povedal Niall a otočil sa k chalanom. ,,Liam? Povieš jej to ty?" ,,Asi nemám na výber. Musíme si ťa overiť, chápeš." Usmial sa ospravedlňujúco a ja som nechápala. ,,Každé dievča, ktoré vstupuje do našej "rodiny" musí prejsť skúškou." ,,Akou skúškou?" To si robia srandu! ,,Musíš nám napísať pesničku." Rozosmial sa Louis a postupne sa k nemu pridali chalani a po chvíľke aj ja. Čakala som niečo horšie, ale predsa. Ja mám napísať pesničku? ,,Oh a ešte niečo. Tá pesnička bude zahraná na našom turné." Žmurkol na mňa Zayn a ja som zabudla zatvoriť ústa. ,,Robíte si srandu? Ja neviem písať pesničky. Teda, ja neviem písať nič. Som úplný analfabet!" V hlase sa mi jasne zračila panika. ,,Potrebuješ prefackať? Čo panikáriš?!" Pozrel na mňa Lou a usmial sa. ,,Ak ťa to povzbudí, El a Danielle si tým tiež prešli." Ozval sa Liam. ,,Poznáš našu pesničku Same mistakes?" Prikývla som, no nevedela som, kam smeruje. ,,Základ tejto pesničky dali práve El s Danielle." Neveriacky som naňho hľadela. Keď to zvládli oni, mohla by som aj ja. ,,Musíte to hrať na turné?" V hlave sa mi rozblikali kontrolka. ,,Počkať! Na akom turné?" Keď chalani videli, že o turné neviem, pozreli na seba a stíchli. Fajn. ,,Harry ti nevravel? O 4 dni odchádzame do Londýna a potom na turné po Anglicku a Írsku." Zarosili sa mi oči, no rýchlo som zlé myšlienky zahnala. ,,Nie, nevravel mi to." Takže sa budeme mať o čom rozprávať. ,,Už ma prepustíte? Treba mi cikať." Zazubila som sa, no nečakala som na ich reakciu, naozaj mi išiel puknúť mechúr. Keď som za sebou zatvárala dvere chatky, či čo to bolo, počula som, ako Zayn povedal: ,,Hodí sa k nemu." A zahrialo ma pri srdci. Momentálne som netúžila po ničom inom, ako potom, aby ma chalani vzali medzi seba.
          Vošla som do domu a zastala som na chodbe. Fajn a teraz kadiaľ? Nechcela som sa túlať po Harryho dome iba tak. Otočila som sa, že sa spýtam chalanov, kde tu majú záchod, no do niekoho som vrazila. Stretla som sa s pohľadom hnedých očí a takých istých jamiek, aké má aj Harry. ,,Ty si?" Pozrela na mňa prekvapene Gemma a čakala na odpoveď. ,,Ehm, ja som vieš... No, som Harryho..." ,,Nicole, tak tu si! Oh, Gemma, tak už ste sa stretli." Usmial sa Harry a zišiel k nám zo schodov. ,,Gemma, toto je Nicole, moje dievča. Nicole, moja staršia sestra Gemma." Hneď ako sa Gemma dozvedela kto som, nedôverčivý pohľad sa jej stratil z tváre a na jeho miesto prišiel úsmev. ,,Takže to ty si tá, ktorá mi pobláznila brata?" V očiach mala teplo a jamky iba zdôrazňovali, ako milo vyzerala. ,,Už to tak vyzerá." Usmiala som sa. ,,Fakt nechcem kaziť túto chvíľu, ale, kde máte záchod?" Zahanbene som skopila oči a počula som, ako sa Gemma smeje. ,,Prosím ťa. Sme len ľudia, tamtie dvere." Ukázala na dvere, ktoré boli najďalej od nás. Rýchlo som tam vletela, zavrela za sebou dvere a predýchavala celý tento deň.

6 komentárov: